سئوال:امکان برقراری خاصیت Auto Complete در اکشن اسکریپت 3

splinter cell

Well-Known Member
با سلام به تمام دوستان و اساتید انجمن فلش
سئوالم اینه که آیا توی cs4 نمیشه موقع نوشتن کدهای اکشن اسکریپت 3 خاصیت Auto complete برای کدها برقرار کرد؟ مثل زبانهای برنامه نویسی دیگه که موقع نوشتن فرامین با نگه داشتن کنترل و اسپیس لیست فرامینی که با اون حرف شروع میشه نمایش داده میشه و میشه فرمان مورد نظر رو انتخاب کرد.؟ آخه برای تایپ برخی دستورات باید کلی تایپ کرد و تازه نسبت به بزرگی و کوچکی حروف هم که حساسه مزید علت میشه. مثلاً addEventListener رو تا تایپ کنی کلی زمان می بره و تازه می بینی حرف E رو e تایپ کردی و کد عمل نمیکنه.خلاصه اگر روشی یا پلاگینی یا چیزی برای حل این مشکل توی Flash cs4 هست ممنون میشم بیان کنید.
سپاس
 

Insomnia

کاربر فعال
این امکان هست ولی خیلی کم!!
همون طور که خودتون هم ملاحظه کردید این خاصیت به طور کامل نیست! و کلا ادیتور ضعیفی داره!

این مشکل در Flash CS5 برطرف شده و یک ادیتور خوب براش تعبیه شده فعلا که هنوز نیومده!

فعلا میتونی از این ادیتور خوب برای کدها استفاده کنی.
http://www.flashdevelop.org/
 

++Hadi++

Active Member
سلام
البته اگه بخواهین که کلاس بنویسین و با استفاده از فایل کلاسی ، برنامه نویسی اصلیتونو انجام بدین ، من در انجمن اکشن اسکریپت 3 و بین دروس بیست و شش تا سی ، یه برنامه ای به نام flash develope رو معرفی کردم که بعد از نصب می تونین یه محیطی شبیه .net رو داشته باشین تا کلاسهاتونو به حالت auto complete و پویا بنویسین و برای نصب اون باید java runtime 6 و .net و فلش cs4 رو نصب کنین و بعد اونو نصب کنین (لینک دانلودشو اونجا گذاشتم ) تا اون فعال شه . بعد با باز کردن فلش cs4 و تولید پروژه جدید در این برنامه (flash develope) و و باز کردن سورس اصلی fla در فلش و باز کردن فایل کلاسی در flash develope ، خواهید دید که کارها به بهترین وجه انجام می شه و حتی کلاسهایی که شما نوشتین هم در حالت auto complete به نمایش در می یاد .
من به شخصه توصیه می کنم اگه قراره یه پروژه 3 بعدی با papervision یا away می خواهین به صورت کلاسی بنویسین حتما از این برنامه استفاده کنین .
این برنامه نمی تونه روی فریم ها و برنامه های فریمی سورس fla تاثیری داشته باشه .
بای...
 

BioDread

Banned
باز تو تو کارهای من دخالت کردی؟

آره
به یه زبونی گفتم که بفهمه
فلش بیلدر 4 همون flex4
اعتراض داری؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا