آیا تا بحال سفر هوایی داشته اید؟ چندبار موفق شده اید کنار پنجره بنشینید و مناظر پایین را تماشا کنید؟ گاهی بعضی از مسیرهای هوایی نیز به اندازه مسیرهای جاده ای زیبا و چشم نوازند. با خرید بلیط هواپیما می توانید سفرهای هوایی لذتبخشی را تجربه کنید. در این مقاله برای مسافرانی که عاشق سفر هستند، زیباترین مسیرهای هوایی را معرفی می کنیم تا بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

تماشای مسیرهای زیبای جهان

گاهی اوقات بهترین گشت و گذار در تعطیلات قبل از اینکه چرخ های هواپیما در باند فرودگاه بسته شوند، شروع می شود. برای تجربه زیباترین مناظر پروازی فقط باید بهترین مسیر را برای سفر خود پیدا کنید. بنابراین، لیست تماشایی ترین پروازها در جهان را باهم از نظر تیک بان بررسی می کنیم.

زیباترین مسیرهای پروازی جهان کدامند؟


استرالیا
اولین مسیر پروازی که بسیار زیبا و دیدنی است، مسیری است با دیواره مرجانی که تماشایش از بالا به طرز شگفت انگیزی چشم ها را خیره می کند. این دیواره در کشور استرالیا قرار دارد و یکی از بزرگترین و زیباترین پدیده های طبیعی در دنیاست که منظره شگفت آوری را از بالا به وجود می آورد. سه هزار سد مرجانی به همراه انواع گیاهان و جانوران در کنار 880 جزیره کوچک این منظره دیدنی را تشکیل داده اند. این پدیده به تنهایی خود تبدیل به نوعی جاذبه گردشگری شده است. مسافران با خرید بلیط هواپیما سیدنی می توانند این منظره هوایی منحصر به فرد را از آسمان به تماشا بنشینند.

البته توصیه می کنیم، با توجه به شیوع ویروس کرونا در استرالیا از سفر به این کشور خود داری کنید. وزارت بهداشت استرالیا اعلام کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به 51 نفر رسیده است. از این تعداد دو نفر جان باخته اند. در پی شیوع ویروس کرونا، دولت استرالیا ورود اتباع چین و ایران را به این کشور ممنوع اعلام کرده است. شهروندان استرالیایی بازگشتی از این کشورها نیز به مدت دو هفته قرنطینه می‌شوند. همچنین شمار مبتلایان به کرونا در نیوزیلند نیز به سه بیمار افزایش یافته است.

مالدیو
بیشتر مسافران در راه مالدیو از صندلی ساحلی خود منتظر دیدن منظره هستند، اما بهترین چشم اندازها از لحظه پرواز از هنگ کنگ شروع می شود. این مسیر در جنوب جزیره هاینان چین آغاز می شود ، سپس قبل از مواجهه با اقیانوس آبی با 800 جزیره مجمع الجزایر Mergui در برمه، و عبور از تایلند شمالی، به اوج زیبایی خود می رسد.

آبشار آنجل

برای عاشقان طبیعت نام آبشار آنجل در ونزوئلا نامی بسیار آشناست. این آبشار بلند و با شکوه منظره جالبی را از بالا به وجود آورده است که دیدنش خالی از لطف نیست. این مسیر هوایی به عنوان زیباترین مسیر هوایی معروف شده است. با ثبت این آبشار در لیست میراث جهانی یونسکو ، لقب زیباترین آبشار دنیا را به خود اختصاص داده است. ارتفاع زیاد آبشار موجب می شود آب قبل از رسیدن به زمین به شکل ابر در بیاید و مه غلیظی را تشکیل دهد.


زیباترین مسیرهای پروازی جهان کدامند؟


برونئی

برونئی سومین جزیره بزرگ جهان است و محیط استوایی آن همراه با یک توپوگرافی متنوع باعث گشت و گذار هوایی عالی می شود. حوضچه های میگو، زمین های مرتفع ، جنگل های دشت کوهستانی ، مزارع روغن نخل ، جنگل حرا ، رودخانه های بادی ، روستاهای زیبا و کوه کینابالو مناظر بی نظیری را به وجود آوره اند. سه کشور اندونزی، مالزی و برونئی که از آسمان مرز مشخصی ندارند مناظر بسیار زیبایی دارند.

بوتان

بوتان کشوری کوچک اما بسیار زیبا و خوش منظره است که به یکی از زیباترین مسیرهای پروازی دنیا معروف شده است. برای سفر به بوتان تنها راه، سفر هوایی است و فرودگاه پارو، تنها فرودگاه بوتان است. این فرودگاه توسط کوههای بلند محصور شده و پروازها همواره در روز صورت می گیرند.

منظره ای از آبهای زلال، رودخانه ها و جنگل های سرسبز هر مسافری را مبهوت می کند.

شفق قطبی

می توانید تصور کنید که در هنگام پدیده شفق قطبی بر فراز آسمان باشید و این پدیده زیبا و شگفت را به تماشا بنشینید؟ شاید شبیه یک رویا باشد اما به راحتی می توان این پدیده زیبا و رنگی را از نزدیک مشاهده کرد. با خرید بلیط هواپیما به این مقاصد می توان تجربه پرواز از زیباترین مسیرهای هوایی را به دست آورد. اولین پرواز برای دیدن این پدیده و عکسبرداری از آن در سال 2017 انجام شد. از این تاریخ به بعد مسافران زیادی برای تماشای آن، بلیط هواپیما خریداری می کنند.

قله اورست

اورست بلندترین قله جهان به قدری پر آوازه و مشهور است که دیگر نیازی به معرفی ندارد. کوهنوردان زیادی در طول زمان سعی کرده اند این قله معروف و با شکوه را فتح کنند. اگر علاقه مند به دیدن اورست هستید حتما نباید آن را فتح کنید بلکه می توانید با یک پرواز یک ساعته، منظره پر هیبت این کوه عظیم را از آسمان مشاهده کنید. از مهر تا اردیبهشت می توانید برفراز اسمان از این کوه زیبا دیدن کنید. برای دانستن مطالب بیشتر درباره رزرو بلیط خارجی، مقاله" با این تکنیک ها هزینه سفرهای خارجی خود را کاهش دهید" را مطالعه کنید.

خرید بلیط هواپیما برای تماشایی ترین پروازها در جهان

در هر گوشه و کنار از کره خاکی، فقط کافیست به سایت تیک بان مراجعه کنید و برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. با سامانه بلیط هواپیما تیک بان به آسانی امکان سفر های ارزان وجود دارد. سایت تیک بان، قاصدک، علی بابا و مستر بلیط جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما به شمار می روند.


برای خرید بلیط هواپیما از سایت تیک بان کافی است کلمه تیک بان و یا عبارت tikban را جستجو کنید. بلیط هواپیما مورد نظر بعد از گذراندن چند مرحله ساده در دستان شماست. منبع : بولتن نیوز
 

جدیدترین ارسال ها

بالا