زنبورك

Navidmilan

Well-Known Member
سلام
آخرين كار من اين كاراكتر فانتزي زنبوره كه به عنوان يه نماد براي يك مجموعه آموزشي، سرگرمي كودك به همين اسم
يعني زنبورك ساخته شده.



نرم افزارهاي مورد استفاده :
3ds Max 2010
Photoshop براي تكسچرها
UV Layout براي UVها و MentalRay براي رندر

جا داره از شهرام شيرزادي هم براي طراحي اوليه كاراكتر تشكر كنم.
از نظراتتون استقبال ميكنم ، موفق باشيد ...
image.php


Wire Frame
 

.:. soroosh .:.

Active Member
دقیق یادم نمیاد کجا دیدمش فکر کنم تو CGS بود . ( البته با یک فیگور دیگه اگه اشتباه نکنم )
اما خیلی قشنگ شده .
من با نویز برجسته یا همون بامپ روی پوستش خیلی حال کردم و همینطور با بالهاش .
کلا جالب شده .
فقط تنها جایی که من باهاش مشکل دارم چشمهاشه که به نظرم خیلی برجسته شده اما خب حتما کاراکترش اینطوریه دیگه ... :wink:

موفق باشید .
 
سلام . خیلی قشنگه !
ظرافت های خیلی خوب و بالایی هم داره .
pose ش هم خوبه فقط نمی دونم چرا پای راستش رو از زمین بلند کرده ؟
بعدش احساس می کنم برای شاخک هاش یا پاهاش از sss استفاده کردی ؟ یا تکسچرت اینجوریه ؟ (البته فکر کنم تکسچر باشه ) دلیلش چی بوده ؟ (نمی گم بده ها ! خیلی هم خوبه فقط می گم فلسفه ای پشتش بوده ؟ )

با منتال هم که رندر گرفتی :oops: واسه همینم دیگه 20/20 !
موفق باشی :rose:
 

Navidmilan

Well-Known Member
.:. soroosh .:. بله تو Cgtalk بود. Navidmilan Portfolio در مورد چشمها خوب خودمم حس ميكنم ميتونه بهتر از اين باشه ولي با كوچيكتر بودنش زياد موافق نيستم. ممنون از نظرت.

Moralist-Boy سلام ممنون ، خوب پاش هيچ دليل منطقي نداره ، برا قشنگتر كردن ژستشه! قرمزيهاي دست و پا شاخك همه Texture هستن و كلا از متريال SSS استفاده نشده . فكر ميكردم كه بهتره يه مقداري از يكنواختي در بيارمشون به نظرم
رسيد كه با اضافه كردن قرمز بهتر ميشه. Bump هم تو نقاط روشن بهتر ديده ميشد
image.php


p30room نظر لطفته
image.php
 

milad_k

Member
چه زنبور موزی و بد جنسیه,چیه چپ چپ نگاه میکنی ؟؟چی تو سرت میگذره ها ها ؟؟ زود باش بگو.:wink::cool:
کار خوشملی شده مرسی.خسته نباشی.
 

fallen

Well-Known Member
واقعا ترکیب رنگش قشنگ و جذابه. جون میده واسه همین بچه های کم سن وسال.
با طرح روی بدنش خیلی حال کردم.
خسته نباشی:rose:
 

hosienmax100

3D Artist
نوید جان من فرصت نشد نظرم رو بدم قبلا کار رو دیده بودم ...

خیلی زیبا و قشنگ اجرا شده / از تکسچرینگ کار خوشم اومد / ایول ...

یه سوال :

sss back اگه اشتباه نکنم استفاده کردی به نظرت غیر معقول نیست به این شدت البته تو خودت بهتر میدونی ؟

درکل خوشم اومد /

موفق باشی
 

Navidmilan

Well-Known Member
سلام علي جان ، نظر تو هميشه دلگرم كنندست. ممنون

داش ممد ،ممنون ، زمان رندر رو دقيق يادم نيست ولي حدودا يك ساعت و نيم تا دو ساعت بود. البته با يه دستگاه
معمولي Dual Core ، بري Ambient Occlusion هم حدودا 20 دقيقه

ممنون از نظرت حسين جان، همونطور كه قبلا هم گفتم متريال ها اصلاSSS نيستن و اگر مناطق قرمز مثل شاخكها و ...
منظورته بايدبگم كه اصلا قصدم شبيه سازي SSS نبود. فقط ميخواستم رنگهاي بيشتري داشته باشم و كار از يكنواختي در بياد. اما اينم بايد بگم كه براي تمام متريالهاي بدن كاراكتر از Fall Off Map تو Diffuse Channel استفاده كردم تا حالت
متريال پوست رو نشون بده ، ميشه گفت يه جورايي Fake SSS با سرعت رندر بالاتر و البته جزئيات و كنترل ناقص تر
 
آخرین ویرایش:

hosienmax100

3D Artist
اتفاقآ موفق هم بودی نتیجه خوب شده /

در مورد sss هم من ندیده بودم پست هاتو / وگر نه مطرح نمیکردم /ببخشی !

اما در کل خوشم اومد pose 2 هم خوب شده /
 

Abardaad

New Member
قشنگ شده؛ ولی با رنگ کف دستش زیاد حال نکردم. به نظرم تو ذوق میزنه. ولی این فقط یه نظر شخصیه.
 

:Mohsen:

کاربر باتجربه
سلام نوید جان
کارت عالیه
خیلی خوشم اومد
تروتمیز شده
بهترین قسمتش به نظرم بال و تکسچره

میتونی بگی زمان تقریبی ساختش چقدر طول کشیده؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا