زمان ثبت نام لاتاری گرین کارت 2023 + نحوه ثبت نام لاتاری

sitevisa

New Member
زمان ثبت نام لاتاری گرین کارت 2023 اعلام شد

یکی از آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های مهاجرت به آمریکا، مهاجرت از طریق گرین کارت لاتاری است. کسانی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند، در برنامه گرین کارت لاتاری که هر سال برگزار می‌شود ثبت‌نام می‌کنند.
1633497704689.png

زمان ثبت‌ نام لاتاری ۲۰۲۳

زمان دقیق ثبت نام لاتاری هر سال در دستورالعملی که توسط وزارت امور خارجه آمریکا منتشر می‌شود، بیان می‌شود. زمانی که امسال برای شروع ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۳ مشخص شده است در روز ۶ اکتبر ۲۰۲۱ مصادف با ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران می‌باشد که در این زمان وبسایت رسمی DV-2023 آغاز به کار می‌کند و تا تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت و در ساعت ۲۰:۳۰ سایت بسته خواهد شد و دیگر کسی اجازه ثبت‌نام نخواهد داشت.

یکی از آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های مهاجرت به آمریکا، مهاجرت از طریق گرین کارت لاتاری است. کسانی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند، در برنامه گرین کارت لاتاری که هر سال برگزار می‌شود ثبت‌نام می‌کنند. امسال نیز افرادی که سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند و برنده نشده‌اند و کسانی که برای اولین بار می‌خواهند در برنامه گرین کارت ثبت‌نام کنند، منتظر این بودند که زمان دقیق ثبت نام لاتاری گرین کارت ۲۰۲۳ اعلام شود و اکنون زمان دقیق ثبت‌نام توسط وزارت امور خارجه آمریکا اعلام شده است که در ادامه روز و ساعت دقیق شروع ثبت‌نام را بیان خواهیم کرد.

معمولا هر ساله ثبت‌نام لاتاری در اوایل اکتبر آغاز می‌شود و تا ۳۳ روز ادامه دارد. به طور مثال لاتاری ۲۰۲۰ در ۳ اکتبر ۲۰۱۸ آغاز شد و در ۶ نوامبر ۲۰۱۸ به پایان رسید و یا لاتاری ۲۰۲۱ که در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۹ آغاز شد و در ۵ نوامبر ۲۰۱۹ به پایان رسید. در سال گذشته ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۲ با چند روز تاخیر در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۰ آغاز شد و در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ نیز به پایان رسید.

ایرانیان لاتاری با سابقه چندین ساله در امور لاتاری گرین کارت و مهاجرت به آمریکا آماده ارائه هر گونه خدمات در زمینه ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۳ به متقاضیان می‌باشد.

به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که مهلت ثبت‌نام لاتاری به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و چنانچه متقاضیان در مدت ۳۳ روزه‌ای که تعیین شده است ثبت‌نام خود را انجام ندهند، قطعا فرصت ثبت‌نام در لاتاری ۲۰۲۳ را از دست خواهند داد و تا سال آینده برای ثبت‌نام در لاتاری ۲۰۲۴ باید منتظر بمانند.

مشاهده دستورالعمل لاتاری 2023 : دستورالعمل جدید نام نویسی لاتاری گرین کارت آمریکا 2023 اعلام شد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا