رکورد بیشتر لایک کامنت اینستاگرام برای چه کسی است؟

fateme12

New Member
افزایش لایک کامنت رویا نیست که بهش نرسی فقط جند تا نکته رو باید رعایت کنی تا لایک بالایی بگیری.

کریستیانو رونالدو از انتقال امباپه به رئال مادرید استقبال می‌کند!​

ستاره پرتغالی با انتشار پیامی در اینستاگرام، به پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد.
رونالدو در این کامنت خود که در اینستاگرام نوشته بود بیش از ۴ میلیون لایک دریافت کرده، نوشته است:
"حالا نوبت منه که از درخشش تو، توی برنابئو به وجد بیام!"
این پیام، هیجان و خوشحالی رونالدو از حضور این پدیده جوان فرانسوی در جمع کهکشانی‌ها را به وضوح نشان می‌دهد.
امباپه که بارها از رونالدو به عنوان الگوی خود نام برده، سابقه بازی در کنار او را در یوونتوس نیز دارد و بدون شک از تجربیات و رهنمودهای این فوق ستاره پرتغالی در رئال مادرید بهره‌مند خواهد شد.
انتقال امباپه به رئال مادرید، بدون شک یکی از بزرگترین اتفاقات نقل و انتقالات امسال بود و به نظر می‌رسد که این دو ستاره در کنار یکدیگر، می‌توانند افتخارات بزرگی را برای این باشگاه کسب کنند.

هرچه تعداد لایک کامنت یک پست بیشتر باشد، طبق الگوریتم های اینستاگرام آن پیج بیشتر شناخته می شود و به اکسپلورر می رود. یک نکته مهم وجود دارد که باید در این مقاله به آن بپردازیم و آن هم لایک کامنت اینستاگرام است.

خرید لایک کامنت با قیمتی بسیار مناسب و با کیفیت عالی​

خرید لایک کامنت اینستاگرام یکی از ارزان ترین و در عین حال پربازده ترین روش برای دیده شدن در اینستاگرام است. با این روش به حرف و سخن خود محبوبیت می بخشید و کاری می کنید که کاربران بیش از پیش پروفایل اینستاگرام شما را چک کنند. سایت فالوور اینستاگرام می تواند این خدمات را در اسرع وقت و با مناسب ترین قیمت برای شما انجام دهد. برای این کار نیازی نیست که فکر خود را درگیر پیچیدگی آن کنید؛ چرا که هیچ پیچیدگی در کار نیست و همه چیز را به ما بسپارید.

فقط در نظر داشته باشید که پیجی که برای آن کامنت می گذارید باید پابلیک باشد، سپس باید لینک پست مورد نظر و آیدی شخصی که باید کامنتش لایک بخورد را در اختیار ما قرار دهید تا با توجه به پکیج انتخابی شما، لایک را به اکانت مورد نظر شما اضافه کنیم. به همین راحتی و بدون هیچ گونه اطلاعات اضافه ای می توانید برای کامنت تان لایک بخرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا