رپورتاژ آگهی رایگان

amirseo566

New Member
سلام من خیلی وقت بود دنبال سایتی بودم که بتونم از طریق رپورتاژ اگهی رایگان منتشر کنم یه مقاله داخل سایت تسمینو دیدم گفتم شاید برای بقیه دوستان هم مفید باشه که به اشتراک بزارمش.
داخل این مقاله سایت های رپورتاژ آگهی رایگان رو معرفی میکنه که خوبن سایت هاش و پیشنهاد میکنم که استفاده کنین.

  • معرفی چند وبسایت معتبر برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان
    وبسایت medium
    مدیوم یک وبسایت خاص جهانی می باشد که روند متفاوتی را در پیش گرفته است! وبسایت مدیوم نویسندگان خود را تبدیل به خواننده های خود می کند و از خوانندگانش دعوت به نویسندگی می کند! شاید کمی پیچیده به نظر برسد، اما این وبسایت با یک عملکرد جدید محتواهای مفید را برای مخاطبانش فراهم می کند. اگر شما وارد سایت مدیوم شوید خواهید دید که از شما دعوت می شود چنانچه ایده و محتوایی برای طرح دارید، به وبسایت ارائه کنید تا با دیگران به اشتراک گذاشته شود. مدیوم معتقد است کسانی که ایده خلاقانه ای برای اشتراک گذاری دارند باید مورد حمایت قرار گیرند، نه کسانی که صرفا تبلیغ می کنند. بنابراین به شما اجازه می دهد در چهارچوب قوانین و شرایط وبسایت، اقدام به نوشتن کنید! بدیهی است که از شما انتظار دارد محتوای باکیفیت و دسته اول را در اختیار سایت بگذارید. جالب است بدانید این وبسایت نه تنها در برابر انتشار محتوای شما هزینه ای دریافت نمی کند، بلکه به شما دستمزد ماهانه نیز می پردازد! بخشی از دستمزد نویسنگان از حق عضویت اعضای وبسایت و خوانندگان تامین می شود. مدیوم موضوع محتوای شما را بررسی کرده و حتی آن را به خوانندگانی که علاقه مند هستند معرفی می کند. هر چه محتوایی که توسط شما نوشته شده بیشتر مورد استقبال اعضا قرار گیرد، و به عبارتی بیشتر خوانده شود حمایت مدیوم از شما نیز بیشتر می شود! البته وبسایت از شما می خواهد که خودتان نیز برای دیده شدن محتواهایتان تلاش کنید. به نظر می رسد این یک چرخه برای تقویت سایت باشد که در آن هم خواننده و هم نویسنده و هم سایت سود می برند. وبسایت مدیوم با این عملکرد نو و جالب هم از هنرمندان و نویسندگان حمایت می کند و هم مطالب مفیدی اعم از محتواهای داستانی، خبری، علمی، هنری، روانشناسی، آموزشی، سیاسی و… را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. البته مدیوم تبلیغات صرف را قبول نمی کند و نوشته ای که کاملا ویژگی های یک آگهی تبلیغاتی را داشته باشد نمی پذیرد. مهم ترین حوزه هایی که مدیوم به آن ها می پردازد حوزه های فرهنگی، سیاسی، فناوری، کسب و کار و زندگی است. وبسایت مدیوم در آدرس https://medium.com/ مشاهده می شود.

    وبسایت ویرگول
    ویرگول یک وبسایت خصوصی ایرانی است که در زمینه انتشار محتوا فعالیت می کند. کاربران ویرگول، در برابر این شبکه اجتماعی مختار هستند که هم در نقش خواننده و هم در نقش نویسنده حاضر شوند! به این معنی که کاربران با ورود به وبسایت ویرگول می توانند محتواهای موجود را مطالعه کنند. علاوه بر این آن ها این امکان را دارند که با عضویت در وبسایت ویرگول و پذیرش شرایط و قوانین سایت، به عنوان نویسنده فعالیت داشته باشند و نوشته های تولیدی خود را در این وبسایت منتشر کنند. کاربران می توانند هر زمانی که بخواهند نوشته خود را حذف کرده و یا به طور کلی حساب کاربری خود را پاک کنند. در واقع ویرگول تنها بستری برای انتشار محتوا است و در نوشته های کاربران دخالتی نخواهد داشت. همین امر موجب شهرت این شبکه اجتماعی شده و کابران زیادی را مجذوب کرده است. ویرگول علاوه بر وبسایت و اپلیکیشن، در توئیتر و تلگرام نیز مشغول فعالیت است. این وبسایتِ انتشار محتوا، به نشر متن و نوشته های زبان فارسی می پردازد و زمینه های متنوعی را در بر می گیرد. در یک دسته بندی کلی می توان محتواهای منتشرشده در ویرگول را به چند بخش تقسیم کرد. پست های ویرگول ممکن است در زمینه دلنوشته، معرفی و هدیه کتاب، برنامه نویسی و آموزش نرم افزار، نوشته های طنز، مطالب روانشناسی، استارتاپ و کسب و کار باشد. وبسایت ویرگول را می توانید در آدرس ویرگول - جایی برای نوشتن و خواندن مشاهده نمایید.



    منبع : رپورتاژ آگهی رایگان چگونه منتشر کنیم ؟
 

aegkar

New Member
یک سوال اگه من ایرانو استفاده کنم برا سایتم احتمالش نیست چون رایگانه و شناسایی شده تاثیر منفی بزاره ؟؟؟؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا