روش های موثر افزایش لایک اینستاگرام

vahidparsa

New Member
اگر به دنبال این هست تا تعداد لایک های پست هایتان در اینستاگرام را افزایش دهید، حتما این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی روش های موثر به جهت افزایش لایک اینستاگرام بپردازیم.
Instagram-Likes-01.png

مقدمه‌ای در رابطه با افزایش لایک اینستاگرام

این روزها اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام به منبع درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. اما کسب درآمد از اینستاگرام به همین سادگی نیست و برای اینکه یک پیج اینستا به درآمدزایی برسد، نیازمند این خواهید بود که تعداد فالوورها و لایک های پست هایتان افزایش یابد. به طور کلی هرچه تعداد لایک پست های اینستاگرام شما افزایش یابد، بدان معناست که شما محبوب تر شده‌اید و افزایش محبوبیت شما می‌تواند منجر به جذب تبلیغات و کسب درآمد شود. اما چگونه قادر به افزایش لایک اینستاگرام خواهیم بود؟

روش های مختلفی به منظور افزایش لایک در اینستاگرام وجود دارند که البته اغلب آن ها بازده آنی را به همراه نخواهند داشت و به مرور منجر به افزایش تعداد لایک پست هایتان می‌شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش روش های موثر برای افزایش لایک اینستاگرام بپردازیم.

خرید لایک ایرانی اینستاگرام

تعداد لایک‌های هر پست در اینستاگرام نشان دهنده میزان محبوبیت آن پست در میان کاربران است. همچنین در پیج‌های تجاری و فروشگاهی، تعداد لایک پست‌ها می‌تواند نمایانگر اعتبار آن فروشگاه باشد. گاها اتفاق می‌افتد که تعداد لایک‌ها به نسبت به تعداد فالوورهای یک پیج در اینستاگرام متناسب نیست. در چنین شرایطی بهترین گزینه خرید لایک اینستاگرام است.

استفاده از هشتگ های محبوب و مناسب

هشتگ ها نقش بسیار مهمی در افزایش لایک پست های اینستاگرام ایفاء می‌کنند. سعی کنید برای تمام پست هایتان هشتگ مرتبط و محبوب انتخاب کنید و برای هر پست حداکثر تعداد هشتگ های مرتبط را اضافه نمایید. این هشتگ ها سبب می‌شوند تا پست های شما در بخش جستجو یا اکسپلور (Explore) اینستاگرام نمایش داده شوند و کاربران دیگر ضمن جستجوی هشتگ ها و عبارات مرتبط با پست شما به آن ها برخورد کرده و پست شما را لایک کنند. دقت کنید که هشتگ های شما باید جالب و پر جستجو باشند. پس توجه به هشتگ ها یکی از اصلی ترین روش های خرید فالوور اینستاگرام محسوب می‌شود.

اضافه کردن فیلترهای چشم نواز به عکس

چشم نواز بودن عکسی که شما پست می‌کنید در بیشتر دیده شدن پست و افزایش لایک های آن موثر است. یکی از عواملی که منجر به بیشتر دیده شدن پست های شما می‌شود، مربوط به فیلتر هاست. سعی کنید عکس هایی که قصد دارید در اینستاگرام ارسال کنید را با بهترین فیلترهای ممکن تدوین نمایید. برای انجام این کار می‌توانید از اپلیکیشن های اختصاصی افکت دهی عکس یا اصطلاحا ادیت عکس استفاده کنید. زمانی که یک عکس افکت جالبی داشته باشد بیشتر به چشم می‌آید و به طبع تعداد بازدید و لایک هایش هم افزایش پیدا خواهد کرد.

پست های مرتبط با رویدادهای پیش رو را ارسال کنید!

ارسال پست های به روز و محبوب هم یکی دیگر از روش هاییست که می‌تواند منجر به افزایش لایک پست های شما در اینستاگرام شود. برای مثال زمانی که به کریسمس یا هر رویداد دیگری نزدیک می‌شوید، عکس های مرتبط با آن ترند (Trend) می‌شوند و پست کردن عکس های مرتبط با آن رویداد در پیج اینستاگرام شما می‌تواند منجر به افزایش لایک شود. البته در نظر داشته باشید که حتما باید برای پست های خود هشتگ های مناسب انتخاب کنید تا در اکسپلور اینستاگرام قابل مشاهده باشند.

پست های با سوژه محبوب ارسال کنید

تجربه نشان داده که کاربران اینستاگرام در هر کجای دنیا علاقمند سوژه های خاصی هستند که اگر بتوانید آن سوژه ها را پیدا کنید و مرتبط با آن ها پست ارسال کنید، مطمئنا بیشتر به چشم می‌آیید و این مسئله منجر به افزایش لایک اینستاگرام شما می‌شود. برای مثال ویدئوهای طنز در یک بازه زمانی به شدت در اینستاگرام محبوب شده بودند یا دابسمش و غیره همگی از موضوعات و سوژه هایی هستند که در بازه های زمانی خاصی محبوب می‌شوند. سعی کنید این سوژه های محبوب را شناسایی و پست هایتان را تا حد امکان به آن ها مرتبط کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا