یکی از روش های مسافرت کردن سفرهای جاده ای است که معمولا با خرید بلیط اتوبوس امکان پذیر است. سفر با اتوبوس بهترین راه برای تجربه سفرهای ارزان قیمت و به یادماندنی است که ساده طرفداران زیادی دارد. در گذشته تهیه بلیط اتوبوس مستلزم مراجعه به ترمینال های متعدد بود اما امروزه روش های جدیدی برای خرید بلیط اتوبوس وجود دارد که بسیار راحت و ارزان تمام می شود. اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید در ادامه با ما همراهی کنید.

خرید بلیط اتوبوس

متاسفانه در زمان تعطیلات و ایام خاص که مسافران زیادی به دنبال رزرو بلیط اتوبوس هستند، مشکلاتی وجود دارد که برخی از افراد را از سفر منصرف می کند. عدم وجود بلیط ارزان اتوبوس، نبود امکانات کافی، انتخاب اتوبوس خوب و با امکانات، گرانی نرخ بلیط در تعطیلات از جمله مشکلاتی هستند که مسافران با آن مواجه می شوند. اما خوشبختانه سایت های معتبر فروش بلیط اتوبوس بهترین روش تهیه بلیط اتوبوس را ارائه کرده اند. با روش جدید خرید بلیط اتوبوس به راحتی می توانید در عرض چند لحظه کوتاه و بدون لزوم مراجعه حضوری به دفاتر گردشگری، ارزان ترین و مناسب ترین بلیط اتوبوس را خریداری کنید.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

یکی از روش های هوشمند و نوین برای خرید انواع بلیط اتوبوس، خرید آنلاین است. به این ترتیب که یکی از سایت های معتبر گردشگری را انتخاب کرده و وارد سایت می شوید. سپس با انتخب مبدا و مقصد مورد نظر و تاریخ حرکت فهرستی از انواع بلیط اتوبوس را مشاهده می کنید. با مقایسه قیمت بلیط اتوبوس بهترین گزینه را انتخاب کنید. با کلیک بر روی گزینه انتخاب صندلی، شماره صندلی خود را انتخاب کرده و رزرو کنید. با کارت عضو شتاب هزینه بلیط را به صورت اینترنتی پرداخت کرده و به همین سادگی با استفاده از خدمات هوش مصنوعی بلیط خود را خریداری کنید.

مزایای خرید آنلاین بلیط اتوبوس

امروزه بسیاری از افراد برای تهیه بلیط هواپیما، قطار و یا بلیط اتوبوس از روش های مدرن استفاده می کنند. بدون این که از خانه خارج شوند و هزینه زیادی صرف تردد در سطح شهر و رفت و آمد بین آژانس های مختلف گردشگری کنند، فقط با چند کلیلک ساده می توانند به دنیایی از اطلاعات درباره انواع بلیط، قیمت بلیط و امکانات وسیله انتخابی خود دست یابند.

چنانچه به فکر کاهش هزینه های سفر هستید، توصیه می کنیم با یک برنامه ساده از پیش فروش بلیت اتوبوس استفاده نمایید. پیش فروش بلیط های اتوبوس می تواند هزینه سفر شما را به طور چشمگیری کاهش دهد. معمولاً پیش فروش بلیط اتوبوس با تخفیفات ارائه می گردد.” (منبع)

خرید آنلاین بلیط اتوبوس نیز از این قاعده مستثنی نیست و مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

صرفه جویی در وقت و هزینه

با استفاده از روش های جدید خرید بلیط می توان به مقدار قابل توجهی هزینه های سفر را کاهش داد. به جای این که ساعتها وقت خود را صرف مراجعه به آژانس های گردشگری و یا دفاتر فروش بلیط اتوبوس کنید و در انتخاب بهترین بلیط به صحبت های فروشنده بسنده کنید، می توانید در خانه نشسته و در کمال آرامش در سایت های معتبر گردشگری بلیط مورد نظر خود را رزرو کنید.

دسترسی به شرکت های متنوع اتوبوسرانی

با مراجعه به سایت های معتبر، امکان دسترسی به انواع شرکت های اتوبوسرانی امکان پذیر می شود. چرا که سایت های معتبر با بهترین شرکت های حمل و نقل مسافربری همکاری می کنند و امکان مشاهده تمامی بلیط ها به مقاصد مختلف را به صورت یک جا در اختیار کاربران قرار می دهند.

مقایسه قیمت بلیط اتوبوس

در صورت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس می توانید قیمت های متنوع بلیط را به صورت آنلاین مشاهده کنید و با مقایسه آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید. به این صورت امکان رزرو ارزان ترین بلیط به راحتی وجود دارد. همچنین اطلاع از تخفیفات ویژه به راحتی امکان پذیر است.

انتخاب آنلاین صندلی اتوبوس

مسافران به راحتی می توانند شماره صندلی دلخواه خود را به صورت اینترنتی انتخاب و رزرو کنند. بعد از انتخاب اتوبوس خود، بر روی گزینه انتخاب صندلی کلیک کرده و با مشاهده نقشه داخلی اتوبوس امکان رزرو صندلی دلخواه وجود دارد.

امکان رزرو بلیط ارزان اتوبوس

از آنجایی که تعداد زیادی از بلیط های اتوبوس به صورت همزمان نمایش داده می شوند و قیمت بلیط ها نیز کاملا مشخص است، بنابراین به راحتی می توان قیمت های مختلفی که از طرف شرکت های اتوبوسرانی ارائه می شود را مشاهده کرد. با مقایسه قیمت های پیشنهادی مسیرها دست شما برای انتخاب ارزان ترین بلیط اتوبوس باز است.

استرداد آنلاین بلیط اتوبوس

گاهی پیش می آید که بعد از خرید بلیط اتوبوس امکان سفر رفتن را ندارید. در این صورت برای سوخت نشدن مبلغ هزینه بلیط می توانید از استرداد آنلاین استفاده کنید. با مراجعه به سایتی که بلیط خود را رزرو کرده اید، می توانید نسبت به استرداد بلیط اتوبوس اقدام کنید.


خرید بلیط اتوبوس از سایت های معتبر


از دیگر روش های خرید بلیط اتوبوس ارزان می توان استفاده از سایت های معتبر اشاره کرد. سایت های تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط اتوبوس در کشور هستند که می توانید با مراجعه به انها بلیط اتوبوس مورد نظر خود را خریداری کنید. در بین سایت های گفته شده این تیک بان است که توانسته با ارائه خدمات نوین و هوشمند، زمینه سفری هوشمند را برای شما فراهم سازد. سایت تیک بان برای اینکه شما بتوانید راحت تر خرید خود را انجام دهید از فیلترهایی استفاده کرده ایست. این فیلترها با توجه به قیمت، امکانات و بازه های زمانی حرکت اتوبوس ها طراحی شده است. با استفاده از این فیلترها راحت خرید بلیط ارزان اتوبوس را انجام خواهید داد..

تیک بان علاوه بر بلیط اتوبوس، بلیط هواپیما، بلیط قطار، بیمه مسافرتی، هتل داخلی و خارجی را ارائه می دهد. برای بلیط اتوبوس، بلیط هواپیما، بلیط قطار، بیمه مسافرتی، هل داخلی و خارجی از تیک بان کافی است نام تیک بان یا عبارت tikban را سرچ نمایید. منبع: چشم برخوردار
 

جدیدترین ارسال ها

بالا