روش شناسی سئو و طراحی سایت

mohaimen

New Member
دنیا فناوری اطلاعات ، وب و اینترنت هر لحظه در حال تغییر است ، این دنیای مجازی هیچگاه منتظر ما نمیماند ! و حتی سرعت خود را نیز کم نمیکند . اساس و بنیان متدولوژی وب همین نکته است (ما نیز محکوم به تغییر و پیشرفت هستیم ) چرا که هدف نهایی ما انسان است و او نیز با تکامل سیستم ...
متدولوژی مبتنی بر وب چیست؟

دنیا فناوری اطلاعات ، وب و اینترنت هر لحظه در حال تغییر است ، این دنیای مجازی هیچگاه منتظر ما نمیماند ! و حتی سرعت خود را نیز کم نمیکند . اساس و بنیان متدولوژی وب همین نکته است (ما نیز محکوم به تغییر و پیشرفت هستیم ) چرا که هدف نهایی ما انسان است و او نیز با تکامل سیستم ، تکمیل خواهد شد و ما برای ارائه خدمتی هر چه مفیدتر و با ارزشتر به او ، نه تنها باید خود را با تکامل او سازگار کنیم ، بلکه از منظر روانشناختی از این مهم فراتر رویم . روش شناسی صحیحِ مبتنی بر وب همیشه بر مفروضات انسانی استوار بوده چرا که هدف شما جلب نظر ، رضایت و اعتماد اوست
در روش شناسی طراحی وب سایت های اینترنتی و بهینه سازی برای موتور های جستجوگر اینترنتی نکات بسیاری مطرح میگردد که به گوشه ای از آنها اشاره میکنم

شروع پروژه - سئو

قبل از اینکه طراحی سایت را آغاز کنید، شما باید تصمیم بگیرید چه می خواهید؟ شما باید استراتژی بازار هدف خود را در اینترنت مشخص کنید از هدف قرار دادن موضوعات غیر مرتبط بپرهیزید و دامنه سئو و بهینه سازی سایت را محدود کنید.
ارزیابی و تحلیل

واقعیت ، بیانگر وجود رقبا بسیار زیاد در این حوزه است . اما حقیقت مشخص کننده ظرف عظیم وجودی شما و همت بلندتان در رسیدن به هدف است . بازار هدف خود را هر لحظه تحلیل کنید ، از شکست ها و پیروزی های رقیب ها درس بگیرید .
طراحی وب سایت - روش های نوین

هیچگاه در طراحی ، تلفن های همراه و تبلت ها را فراموش نکنید ، زمان لود سایت در تلفن های همراه نباید بیشتر از سه ثانیه باشد . اطمینان حاصل کنید فونت ها به خوبی نمایش داده میشوند . زیر ساخت های طراحی این ابزارها را به مثابه سیستم های دسکتاپ کنترل کنید .

سئو و بهینه سازی وب - روش های نوین

کلید واژه های بسیار زیادی در بازار هدف ما مطرح هستند اما به راستی کدام یک از آنها اهمیت ویژه ای دارند ؟ استفاده از کلمات کلیدی و انتخاب آنها باید بسیار هوشمندانه صورت گیرد چرا که انتخاب آنها در جستجو ها ، توسط کاربران بسیار حساس تر ، دقیق تر و هوشمندانه تر شده است .
این روش انتخاب خلاقانه باید بر روی بک لینک ها نیز اجرا شود . از چه سایتی بک لینک بگیریم ؟ آیا اهمیت بک لینک ها در وجود داشتن آنهاست یا دیده شدن و انتخاب آنها ؟ حقیقت امر این است که وجود بک لینک اهمیت خاصی ندارد بلکه دیده شدن آنها به مثابه ابزاری برای ارائه خدمات نوین و ارزشمند است که برای ما با اهمیت و مفید است.
در نتیجه ما باید به چند نکته مهم در انتخاب آنها دقت کنیم .
* از سایت های مرتبط بک لینک بگیریم.
* از سایت های شاخص بک لینک بگیریم.
* کمیت آنها اهمیتی ندارد بلکه کیفیت آنها مطرح است.

منبع : متدلوژی وب
 

جدیدترین ارسال ها

بالا