روش دانلود از یوتیوب با آیفون

download_video_by_iphone.jpg

یوتیوب یکی از محبوب ترین سرویس های اشتراک ویدیو است. این سرویس در سال 2005 پایه گذاری شد و شرکت گوگل آن را در سال 2006 خرید. کاربران یوتیوب به دو گره تقسیم می شوند. یک گروه را کاربران عادی تشکیل می دهند. کاربران عادی که فقط به مشاهده فیلم ها و کلیپ ها می پردازند. اما گروه دوم، گروه تولیدکنندگان محتوا هستند. افرادی که ویدیوهای خود را در این سرویس به اشتراک می گذارند. یوتیوب از تولیدکنندگان محتوا حمایت می کند. از این رو ویدیوهای تولید شده در این سرویس اشتراک ویدیو بسیار کاربردی و باارزش هستند. یوتیوب به خاطر سیاست های خود که یکی از آنها حمایت از تولیدکنندگان محتواهای ویدیویی است دانلود ویدیو از طریق گوشی آیفون یا هر دستگاه دیگری را منع کرده. از این رو باید برای دانلود از یوتیوب با گوشی ios یک اکانت پرمیوم خرید یا اینکه از طریق روش های جایگزین اقدام کرد که به آنها می پردازیم.
دانلود از یوتیوب با آیفون
در آموزش دانلود از یوتیوب در iOS روش هایی را ذکر می کنیم که به راحتی می توانید ویدیوهای خود را از یوتیوب دانلود کنید. این روش ها انواع و اقسام کیفیت ها و فرمت ها را در اختیار کاربران قرار می دهند. مثلا شما می توانید با استفاده از سایت های دانلودر فرمت ویدیویی 720 را دانلود و ذخیره کنید. اما به خاطر محدودیت هایی که وجود دارد امکان دانلود ویدیو با کیفیت بهتر یعنی کیفیت 1080 و 4K وجود ندارد. برای دانلود کیفیت های مختلف در یوتیوب بهترین راه، خرید اکانت پرمیوم یوتیوب است. با استفاده از اکانت پرمیوم یوتیوب کاربران قادر هستند ویدیوهای خود را بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی دانلود کنند. چرا که در نسخه پرمیوم، دکمه دانلود در پایین هر ویدیو وجود دارد. حتما می پرسید نحوه دانلود از یوتیوب با موبایل آیفون بدون خرید اکانت پرمیوم چگونه است؟ در ادامه به برخی از روش های مناسب می پردازیم.
1. دانلود از یوتیوب در ios با تلگرام
تلگرام، یکی از بهترین پیامرسان های جهان است و به عنوان یکی از محبوب ترین آنها محیوب می شود. با استفاده از نسخه iOS تلگرام هم می توانید ویدیوهای خود را از یوتیوب دانلود کنید. ربات هایی مثل remoteyoutubedl_bot@ در تلگرام وجود دارند که با دریافت لینک های ویدیو سریعا به دانلود ویدیو از یوتیوب اقدام می کنند.
copy_link_of_videos_of_youtube_in_iOS_telegram.jpg
2. سایت دانلود فیلم از یوتیوب برای ایفون
با قرار دادن لینک ویدیوی یوتیوب در سایت videosolo می توانید انواع لینک دانلود مربوط به ویدیو را مشاهده و به راحتی صوت یا ویدئوی دلخواه خود را ذخیره کنید. در واقع این سایت ها اجازه دانلود از یوتیوب را با فرمت ها و کیفیت های مشخصی در دسترس کاربران قرار می دهند
download_youtube_with_videosolo_site.jpg
3. دانلود از یوتیوب آیفون با تغییر آدرس
با اضافه کردن این پیشوند یا پسوند، سایت یوتیوب به یک سایت دیگر ریدایرکت می شود. در سایت جدید به راحتی می توانید با فرمت های مختلف یک ویدئو را دانلود کنید. این روش از همه روش ها ساده تر است. چرا که نیاز به نرم افزار خاصی ندارد و صرفا با تغییراتی که در ادرس ویدیو اعمال می کنید، قادر خواهید بود ویدیو خود را ازطریق مرورگر دانلود کنید.
change_aderess_fir_downloads_of_youtube_in_iOS.jpg
دانلود ویدیو از یوتیوب در گوشی آیفون یکی از ترفندهایی است که کاربران دنیای وب حتما باید با آن آشنایی داشته باشند چرا که یوتیوب منبعی بسیار بزرگ برای یادگیری بشمار می رود. اما روش های متعددی برای دانلود فیلم از یوتیوب در گوشی ios معرفی شده که گاها برخی از آن ها پاسخگوی نیاز ما نیستند بر همین اساس به معرفی روش های دانلود از یوتیوب در اپل پرداختیم به این صورت می آموززید که چطور در گوشی آیفون از یوتیوب دانلود کنید.
در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با نحوه دانلود ویدیو در آیفون می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.
طریقه دانلود فیلم از یوتیوب در آیفون
 

جدیدترین ارسال ها

بالا