روز برهنه شدن وبلاگ ها از Css

NabiKAZ

Well-Known Member
سلام،
اين مطلب رو تو يه وبلاگ ديدم که برام جالب اومد گفتم براي شما هم بزارم ...

روز برهنه شدن وبلاگ ها از Css

naked.jpg

بي ترديد تاثير استايل ها در زيبايي وبلاگ غير قابل انکار است. براي اولين بار گروهي تصميم گرفته اند پنج ام اوريل 2006 را روز عريان شدن طرح ها از استايل بنامند تا بدين وسيله اهميت و تاثير شيوه نامه ها يا همان استايل ها در ميان ساير المان هاي وب آشکار شود. وبلاگ ها و وب سايت هاي پشتيبان اين طرح، به مدت 48 ساعت بدون استايل خواهند بود. براي سهولت در حذف استايل از طرح در راس موعد مقرر، مي توان از زبان برنامه نويسي پي.اچ.پي کمک گرفت:
PHP:
 <?php
function is_naked_day() {
$start = date('U', mktime(-12,0,0,04,05,date('Y')));
$end = date('U', mktime(36,0,0,04,05,date('Y')));
$now = time();
if ( $now >= $start && $now < = $end ) {
return true;
} else {
return false;
} } ?>
تابع is_naked_day يک تابع ساده است که شروع موعد را در پارامتر start و پايان آن را در end قرار مي دهد و توسط يک دستور شرطي نتايج بررسي مي شود.براي استفاده از آن کافيست بجاي کد خالص ورودي استايل که در تگ header قرار دارد، دستورات زير را جايگزين کنيد:
PHP:
 <?php
if ( is_naked_day() ) {
echo "<!--It's Naked Day didn't ya know itSee [url=http://naked.dustindiaz.com]http://naked.dustindiaz.com[/URL] for more information -->";
} else {
?>
<style type="text/css">
<!--
 @import"/css/your_style_sheet.css";
-->
</style>
<?php } ?>
اگر اين کار را انجام داديد متن زير را هم در جايي از وبلاگ يا وب سايت خود بگذاريد تا بازديدکنندگان شما نيز در جريان کار قرار بگيرند. بي ترديد چون از PHP استفاده شده است، بايد از قبل از انجام کار از پشتيباني سرويس دهنده خود از اين زبان مطمئن شويد. اصل خبر را در اينجا بخوانيد.
PHP:
 <h3>What happened to the design?</h3>
<p>To know more about why styles are disabled on this website visit the
<a href="[url=http://naked.dustindiaz.com]http://naked.dustindiaz.com[/URL]" title="Web Standards Naked Day Host Website">
Annual CSS Naked Day</a> website for more information.</p>
منبع اينجاست!

باتشکر
نبي
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا