fahmi
Member
شاید خالی از لطف نباشه که کمی هم در مورد تاثیر رنگ ها صحبت کنیم . اینکه اگه کاری رو داریم طراحی میکنیم مخاطبمون کیه ؟ چطور میتونیم جذبش کنیم ؟با چه رنگی میتونیم تاثیر گذار باشیم؟
من سعی می کنم هر روز در مورد یه رنگ یه توضیحاتی که از اساتید مجتمع آموزشی کیش مهر یاد گرفتم رو در اختیار شما هم قرار بدم . امیدوارم که براتون مفید باشه
قرمز
مثبت : شجاعت فیزیکی ، قدرت ، گرما ، انرژی ، بقا، 'جنگ و پرواز'، مردانگی ، هیجان.
منفی : بی اعتنایی ، پرخاشگری ، کرنش.
قرمز احساسی ترین رنگ سیر است که موجب تحریک ضربان قلب و تنفس سریعتر می شود. همچنین رنگ عشق است. لباس قرمز بسیار جلب توجه کننده است. از آنجا که رنگ تندی است ، لباس قرمز در مذاکرات و یا مقابله ها چندان مناسب به نظر نمی رسد. اتومبیل های قرمز اهداف محبوبی برای دزدها هستند. در دکوراسیون ، معمولا روی رنگ قرمز تکیه می شود. دکوراتورها معتقدند از آنجا که مبلمان قرمز جلب توجه کننده است می تواند بسیار مناسب باشد . این رنگ منجر به عکس العمل سریع مشتریان می شود به همین دلیل رنگ محبوبی در قمار به شمار می رود و دکمه های "همین الان بخر "eBay نیز به رنگ قرمز است
منبع : www.kishmehr.org
من سعی می کنم هر روز در مورد یه رنگ یه توضیحاتی که از اساتید مجتمع آموزشی کیش مهر یاد گرفتم رو در اختیار شما هم قرار بدم . امیدوارم که براتون مفید باشه
قرمز
مثبت : شجاعت فیزیکی ، قدرت ، گرما ، انرژی ، بقا، 'جنگ و پرواز'، مردانگی ، هیجان.
منفی : بی اعتنایی ، پرخاشگری ، کرنش.
قرمز احساسی ترین رنگ سیر است که موجب تحریک ضربان قلب و تنفس سریعتر می شود. همچنین رنگ عشق است. لباس قرمز بسیار جلب توجه کننده است. از آنجا که رنگ تندی است ، لباس قرمز در مذاکرات و یا مقابله ها چندان مناسب به نظر نمی رسد. اتومبیل های قرمز اهداف محبوبی برای دزدها هستند. در دکوراسیون ، معمولا روی رنگ قرمز تکیه می شود. دکوراتورها معتقدند از آنجا که مبلمان قرمز جلب توجه کننده است می تواند بسیار مناسب باشد . این رنگ منجر به عکس العمل سریع مشتریان می شود به همین دلیل رنگ محبوبی در قمار به شمار می رود و دکمه های "همین الان بخر "eBay نیز به رنگ قرمز است

منبع : www.kishmehr.org
آخرین ویرایش: