شال و روسری مناسب پوست گندمی طیف گسترده ای دارد. اگرچه انتخاب شال و روسری برای پوست گندمی طیف گسترده ای دارد، با این حال باید سعی کنیم در هر طیف رنگی مناسب ترین رنگ را انتخاب کنیم. افراد دارای پوست گندمی در هنگام خرید شال و روسری، باید رنگی را انتخاب کنند که با رنگ پوست صورتشان تناسب داشته باشد تا بتواند چهره متفاوتی از آن ها را نشان دهد.

خرید شال برای پوست گندمی​

اگر انتخاب مناسبی نداشته باشید، امکان دارد رنگی را انتخاب کنید که صورت شما را بی حال و کسل نشان دهد. انتخاب رنگ های شاد و زنده شما را سرحال تر نشان داده و این انرژی را به دیگران منتقل می کند. اگر پوست شما گندمی روشن است، می توانید از رنگ های تیره استفاده کنید، به شرطی که در استایل شما حداقل یک رنگ روشن وجود داشته باشد. در حالت کلی استفاده از رنگ های روشن در هر تناژ رنگی برای پوست شما مناسب تر است. رنگ های سبز روشن، صورتی روشن، آبی روشن و غیره برای رنگ پوست شما عالی هستند.
برای پوست گندمی هر دو طیف سرد و گرم مناسب است. اگر استایل شما مایل به رنگ سرد است، بهتر است شال و روسری خود را رنگ گرم انتخاب کنید و اگر استایل شما تناژ گرم دارد، رنگ شال و روسری را سرد انتخاب کنید انتخاب رنگ های آجری، سبز روشن و صورتی ملایم، سفید، پاستیلی، سورمه ای، سبز و کرم برای پوست گندمی مناسب است. اما اگر پوست شما گندمی با تناژ گرم است، شال و روسری بنفش، عنابی، آجری روشن و مشکی برای شما انتخاب مناسب تری است.

شال و روسری هایی که پارچه براق دارند، مانند ساتن در رنگ سورمه ای یا زرشکی و همچنین شال و روسری های نخ ژاکارد در رنگ های مختلف انتخاب مناسبی است. رنگ سفید و شال و روسری های طرح دار با زمینه روشن و سفید، یکی از رنگ های مناسب برای پوست گندمی است. این رنگ شما را شادتر و جذاب تر نشان می دهد. رنگ مشکی هم بسیار به این افراد می آید. استفاده از رنگ های نارنجی، زرد، آبی، بنفش و صورتی از رنگ های مناسب برای استایل های مشکی و رنگ خنثی شما هستند.

خرید آنلاین شال و روسری پرنداسکارف​

خرید حضوری:

گلستان.گرگان.نبش عدالت 39.مجتمع تجاری رویال.مجموعه فروشگاهی پرند
01732340046

خرید آنلاین:

parandscarf.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا