راه‌اندازي 9 سرور سنجش سرعت و كيفيت اينترنت در 6 شهر كشور

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


معاون توسعه و مديريت شبكه شركت فناوري اطلاعات ايران از راه‌اندازي 9 سرور سنجش سرعت و كيفيت اينترنت در شهرهاي قزوين، مشهد، اصفهان، شيراز، اهواز و تهران خبر داد.


علي‌اصغر انصاري در گفت‌وگو با فارس با اعلام خبر راه‌اندازي 9 سرور سنجش سرعت و كيفيت اينترنت در شهرهاي قزوين، مشهد، اصفهان، شيراز، اهواز و تهران، افزود: سرورهاي سنجش سرعت و كيفيت از طريق پايگاه‌هاي الكترونيكي متما (matma.ir)، پرتال (iran.ir) پايگاه اطلاع‌رساني شركت فناوري اطلاعات (ITC.ir) و پايگاه سازمان تنظيم مقررات (CRA.ir) قابل دسترس است و كاربران مي‌توانند با مراجعه به اين پايگاه‌ها از سطح سرويس دريافتي خود اطلاع يابند.
انصاري هم‌چنين تصريح كرد: از 4 سرور موجود در تهران يك سرور در يك شركت خصوصي، يك سرور در مركز داده ايران، يك سرور در سازمان تنظيم مقررات و يك سرور نيز در شركت زيرساخت نصب شده است.
معاون توسعه و مديريت شبكه شركت فناوري اطلاعات ايران ادامه داد: تعداد سرورها در آينده به 11عدد مي‌سد كه 3 سرور باقي‌مانده در شهرهاي سيستان و بلوچستان و تهران راه‌اندازي خواهد شد و با راه‌اندازي سرورهاي جديد، بخشي از مفاد تفاهم‌نامه بين رگولاتوري و شركت فناوري اطلاعات در خصوص راه‌اندازي سرورهاي سنجش سرعت و كيفيت اينترنت به اجرا درآمده است.
به گزارش فارس، چندي پيش تفاهم‌نامه‌اي بين شركت فناوري اطلاعات و رگولاتوري منعقد شد كه براساس آن مقرر شد شركت فناوري اطلاعات سرورهاي سنجش كيفيت اينترنت را در مناطق رگولاتوري نصب كند تا به اين وسيله اهداف هر دو سازمان تامين شود.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا