راهنمای سفر به بانکوک

hiholiday

New Member
شگفتی های تور بانکوک
Bangkok-Tour-1.jpg

بانکوک رسماً شهر فرشتگان است. همانطور که ممکن است از قبل بدانید، شهر بانکوک طولانی‌ترین نام جهان را دارد. اما از نظر محلی‌ها فقط "Krungthep" نامیده می شود یعنی "شهر فرشتگان". این کلان شهر شلوغ و پر جنب و جوش، کیهانی است که ماجراهای بی شماری در انتظار آن است.
این شهر حیات وحش خاص خود را دارد. شاید انتظار نداشته باشید بسیاری از حیوانات وحشی در شهری شلوغ مانند بانکوک زندگی کنند، اما در حقیقت تعداد زیادی از آنها وجود دارد. از پارک لومفینی در سیلوم یا حتی برخی کانالهای آب دیدن کنید و احتمالاً برخی حیوانات را در حال عبور از داخل و بیرون آب می‌بینید. در پارک لومفینی تعداد زیادی خفاش‌های کوچک را خواهید دید. در این پارک یک فیل سه سر وجود دارد.
نه در داخل شهر، بلکه در استان همجوار ساموت پرکان موزه غیرمعمول Erawan اوراون است. این موزه در داخل مجسمه عظیمی از یک فیل سه سر قرار دارد و شامل سه سطح از هنر و آثار باستانی (جهنم ، زمین و بهشت) است.
این موزه توسط میلیونر بزرگ و پشتیبان هنر، "ویرونافانت" Khun Lek "تأسیس شده است.

خرید در بانکوک
Bangkok-Tour-9.jpg

در تور بانکوک بسیار راحت هستید. این جزو واقعیت‌های هیجان انگیز شهر است که فروشگاه‌‌های چند منظوره دارد. بر خلاف فروشگاه‌های چند منظوره در غرب، این فروشگاه‌ها گران قیمت نیستند و برخی از وسایل بسیار مناسب را از قهوه تازه گرفته تا محصولات زیبایی گرفته تا اعتبار تلفن گرفته تا سوشی را در خود دارند.
در تور بانکوک مراکز تجاری بزرگ را دیدن کنید. در این شهر بوتیک‌های لوکس، اتومبیل‌های مسابقات، فروشگاه‌‌های شیوه زندگی، فروشگاه‌های گرانقیمت برای برندهای اروپایی و فرنچایز های کافه فرانسوی را پیدا خواهید کرد. در تور بانکوک بازارهای بیشماری برای گشت و گذار وجود دارد. چتوچاک Chatuchak یکی از این بازارها است. شما در این شهر بازارهای شبانه، بازارهای دانشگاه، بازارهای تازه ، بازارهای گل، بازارهای قطار و انواع دیگر بازارها را خواهید دید.

غذاهای بانکوک
Bangkok-Tour-2.jpg

بهترین ماده غذایی در آنجا ژامبون و پنیر کبابی است، گاهی آنقدر گرسنه هستید که نمی‌توانید برای شام صبر کنید و این فروشگاه‌ها عالی است.
یافتن سوشی در آنجا به آسانی یافتن پدتای است. بانکوک جمعیت ژاپنی زیادی دارد، به این معنی که رستوران‌های سوشی زیادی (از زنجیره های بزرگ گرفته تا کوچک)، کافه‌های معتبر ایزاکایا، کافه های عجیب و غریب، مغازه‌های رامن ramen و مکان‌های کاتو در آنجا وجود دارد. تور بانکوک بهشت غذاهای ژاپنی است.

در تور بانکوک مطمئناً باید غذاهای خیابانی را امتحان کنید. فروشندگان خیابانی را در همه جا مشاهده خواهید کرد، این بخشی از فرهنگ شهری است! میوه تازه بریده شده، ساندویچ بستنی، مرغ کبابی، قهوه یخ زده و چای شیر، هرچقدر گرسنه باشید آنجا همه چیز ارزان است. تور بانکوک سفر به یک بهشت غذایی است. گذشته از غذاهای خیابانی، این شهر دارای رستوران‌های عالی و خوشمزه است. San Pellegrino سان پلی گرینو بهترین رستوران رتبه 50 در آسیا را دارد. رستوران گاگان Gaggan، رتبه 1 را برای سه سال متوالی داراست (البته باید از چند هفته قبل رزرو کنید.)
در تور بانکوک چای یخ زده تایلندی را امتحان کنید. این چای به رنگ قهوه ای نارنجی و بسیار شیرین است. تقریباً نیمی از آن از شیر تبخیر شده درست شده است. اما اگر نوشیدنی وجود داشته باشد که انرژی شما را در گرما حفظ کند، مسلما این چای است.

منبع: راهنمای سفربه بانکوک
 

جدیدترین ارسال ها

بالا