راهنمای خرید یخچال ایستاده در ابعاد و اندازه های مختلف

masi76liya

New Member
خرید یخچال ایستاده

یخچال های ایستاده صنعتی
نقش مهمی در تمامی اماکن عمومی و تجاری از اعمم از فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، هتل ها، بیمارستان ها و آشپزخانه های صنعتی را دارند و کاربرد آن در ابعاد و اشکال متنوعی طراحی و تولید می گردد. که در ادامه به معرفی تولید کنندگان انواع یخچال ایستاده خواهیم پرداخت.

یخچال ایستاده نوشابه صنایع برودتی اونیور

یخچال ایستاده ویترینی دارای شیشه های دوجداره بوده که سبب می ششود انرژی و سرمای یخچال محفوظ شود واز موتور های پر قدرت و کم مصرف تعبیه شده است و تعدادطبقه هایی در این یخچال صنعتی قرار می گیرد بستگی به ابعاد یخچال داردو لازم به ذکر است که طبقات یخچال ویترینیاز مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد.

قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی


یخچال ایستاده سه درب صنایع برودتی سیلور​

راهنمای خرید یخچال ایستاده در ابعاد و اندازه های مختلف


صنایع برودتی سیلور تولید کننده انواع یخچال های صنعتی با کیفیت بالا می باشد که یخچال های ایستاده سه درب از پر فروش ترین محصولات برودتی در فروشگاه ها،سوپرمارکت ها و سایر اماکن تجاری هستند.
یکی از مزیت های یخچال سه درب سیلور داشتن ترموستات دیجیتالی می باشد که در قسمت تاج قرار دارد به شما این امکان را می دهد که از دمای درون یخچال و میزان برودت آن اطلاع داشته باشید و به دمای دلخواه خود برسانید.این نوع از یخچال ها با استفاده از ورق های استیل استنلس ساخته شده و در بدنه آن از فوم تزریقی پلی یورتان نیز استفاده شده است. همچنین این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید با سفارش طرح و برچسب دلخواه خود آن را بر روی بدنه این محصول بچسبانید.

یخچال ایستاده شش درب امین برودت​

صنایع برودتی امین تولید کننده و عرضه کننده یخچال صنعتی با بهترین کیفیت می باشد. یخچال شش درب فروشگاهی در ابعاد (ارتفاع* عرض* عمق) 200*200* 70 سانتی متری، با بدنه گالوانیزه و یا استیل به در خواست مشتری قابل تولید می باشد. یخچال شش درب ایستاده با داشتن درب مگنتی، عایق بندی با تزریق فوم پلی یورتان در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی می کند. کمپرسور قدرتمند این یخچال با قدرت ¾ اسب بخار می باشد.از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن شیشه سکوریت نشکن، چراغ LED ،چرخ جهت سهولت در جابجایی، قابلیت نصب لوگوی مورد نظر شما به صورت CNC اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یخچال فروشگاهی ایستاده شش درب و قیمت این محصول می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

یخچال ایستاده تک درب صنایع برودتی پرنس سرما​

راهنمای خرید یخچال ایستاده در ابعاد و اندازه های مختلف


صنایع برودتی پرنس سرما یکی از معتبر ترین تولید کننده ها در زمینه انواع یخچال ایستاده تک درب می باشد که از جمله کاربردی ترین انواع یخچال صنعتی محسوب می شود.یخچال تک درب با نام دیگری از جمله یخچال ایستاده فروشگاهی، یخچال ایستاده نوشیدنی شناخته می شود.ابعاد یخچال ایستاده متفاوت بوده در انواع مختلف یخچال ایستاده 60 سانتی، یخچال ایستاده 70 سانت و یخچال ایستاده 90 سانت موجود می باشند.

یخچال ایستاده دو درب صنایع برودتی اورانوس​

یخچال ایستاده دو درب صنایع برودتی اورانوس در ابعاد مختلف تولید می شود. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها : 60 ، 70 ، 120 و یا 150 سانتی را تهیه کنید همچنین این محصول به صورت دو درب کنارهم و یا دو درب بالا و پایین نیز تولید می شود. این محصول نبست به یخچال تک درب مزیت های بیشتری دارد و همچنین چیدمان محصول در یخچال دو درب فروشگاهی راحت تر است.

یخچال ایستاده چهار درب صنایع برودتی نارنیا سرما​

یکی دیگر از انواع یخچال صنعتی، یخچال ایستاده چهار درب می باشد که توسط صنایع برودتی نارنیا سرما در بهترین کیفیت تولید می شود و به فروش می رسد.یخچال چهار درب نارنیا سرما دارای عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان بوده و از اتلاف برودت یخچال به هنگام باز و بسته شدن درب جلوگیری می کند و به دلیل ابعادی که دارد بسیار جا دار بوده و حجم زیادی از محصولات را در خود جای می دهد از این رو در فروشگاه ها، هایپرمارکت ها، رستوران ها و سوپر مارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.


یخچال ایستاده 60 و 70 سانتی صنایع برودتی دنار سرما​

صنایع برودتی دنار سرما تولید کننده انواع یخچال های صنعتی بوده که یخچال ایستاده با ابعاد 60 سانتی و 70 سانتی یکی از پر فروش ترین این یخچال های می باشد . مجموعه دنار سرما در تولید یخچال 60 سانتی و یخچال 70 سانتی از بهترین متریال های تولید استفاده کرده . این یخچال ایستاده که اغلب به عنوان یخچال نوشابه، یخچال نوشیدنی و یخچال ساندویچی نیز بکار برده می شود

یخچال ایستاده 1.5 متری صنایع برودتی سردین کالا​

یخچال های ایستاده 1.5 متری مجموعه ی سردین کالا در دو مدل دو درب و چهار درب تولید و به بازار عرضه می شوند. نوع عایق آن از نوع فوم تزریق فشرده (فوم پلی یورتان) می باشد،که مانع از هدر رفتن انرژی و مصرف برق می شوند. موتورهای این مدل از یخچال های ایستاده بنا به سفارش مشتری می تواند امبراکو، کلترون و دانفوس باشد. یخچال های 1.5 متری قابلیت درج لوگو و استیکر به صورت CNC را دارند.

یخچال 2 متری صنایع برودتی اورست​

راهنمای خرید یخچال ایستاده در ابعاد و اندازه های مختلف

یخچال ایستاده 2 متری تولید شده در یکی از پر طرفدار ترین یخچال های ایستاده می باشد زیرا یخچال های تولید شده در صنایع برودتی اورست کاملا قابل سفارشی سازی را دارد به صورتی که می توان یخچال را به صورت بدون تاج یا تاج دار تولید کرد و در ارتفاع 190 تا 120 ساخته شود.بدنه این دستگاه همانند دیگر یخچال صنعتی از گاوانیزه می باشد و قابلیت نصب LED را دارد. این یخچال در تعداد درب های سه درب چهار درب و 6 درب تولید می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان فروش صنایع برودتی اورست تماس حاصل فرمایید.

یخچال نوشابه و نوشیدنی کینو پروداکت​

مجموعه فروش محصولات کینو یکی از عرضه کنندگان بدون واسطه یخچال های کینو می باشد که یخچال نوشابه یا نوشیدنی یکی از محصولات پرفروش و پر کاربرد در تمامی مراکز فروش و مکان های عمومی و تجاری می باشد که با بهترین متریال و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا تولید می شود این یخچال ایستاده در تعداد درب متنوع و ابعاد متخلف قابل سفارش می باشد همچین قابلیت نصب استیکر بتا طرح دلخواه کوکاکولا ، پپسی، هایپ و .... را دارد. بدنه این دستگاه از گاوانیزه ورق رنگی می باشد یخچال های نوشابه کینو دارای LED می باشد و جنس درهای آن از شیشه سکوریت نشکن می باشد تا از سبب جلوگیری رخ داد خطرارت ناشی از شکستگی شیشه می گردد.

یخچال ایستاده سوپرمارکتی صنایع برودتی یخچال مارکت​

برای راه اندازی هر فروشگاه بزرگ و کوچکی نیازمند به تجهیزات برودتی هستید که یخچال سوپری یکی از کاربردی ترین تجهیرات فروشگاه به شمار می آید که در صنایع برودتی یخچال مارکت یخچال سوپرمارکت در ابعاد و اندازه های مختلف اعم از تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب در ابعاد 60،70،120،150 و 2 متر با بهترین متریال ساخت تولیدمی شود، بهترین یخچال سوپرمارکت ساخته شده ی یخچال مارکت دارای رده بندی انرژی A بوده که یخچال کم مصرف و بهینه را برای شما به ارمغان می آورد علاوه براین این یخچال فروشگاهی دارای شیشه های دوجداره نشکن که حاوی گاز آرگون بوده یکی از بهترین خنک کننده ها، ساخته شده که تمامی محصولات داخل یخچال را به نمایش می گذارد.

یخچال قصابی صنایع برودتی کولست​

یخچال قصابی باعمکردی متفاوت با سایر یخچال های صنعتی یکی از تولیدات صنایع برودتی کولست می باشد این یخچال در دو نوع تولید می شود یکی از مدل های آن مجهز به آویز بوده برای آویزان کردن لاشه گوشت و نوع دیگر این یخچال های به صورت سه درب و دارای طبقات مستحکم می باشند که اغلب به عنوان یخچال پروتئینی و یا یخچال لبنیاتی نیز مورد استفاده قرار میگرد . ویترین قصابی کولست مجهز به نورپردازی ال ای دی، ترموستات دیجیتال برای کنترل دما یخچال قصابی، عایق بندی فوم پلی یورتان و از همه مهم تر سیستم نوفراست می باشد . ابعاد این یخچال به صورت استاندارد بوده ولی شما می توانید ابعاد مورد نظر خود سفارش داده و همچنین در صورت تمایل می توانید این یخچال را به صورت بنماری دار سفارش دهید .

منبع:
راهنمای خرید یخچال ایستاده در ابعاد و اندازه های مختلف
 

جدیدترین ارسال ها

بالا