راهنمای خرید دوربین لامپی توسط پویابین

pro_man

Active Member
دوربین لامپی چیست؟
دوربین لامپی نوعی دوربین مداربسته است که ظاهر آن شبیه یک لامپ ۲۰۰ وات قدیمی است و همانند یک لامپ معمولی قابلیت نصب روی سرپیچ را دارد درواقع بدون نیاز به هیچ منبع تغذیه خاصی به راحتی از برق شهر تغذیه می کند و به همین دلیل تشخیص آن به عنوان یک دوربین مداربسته برای بسیاری از افراد سخت است.

درواقع دوربین لامپی یک دوربین مداربسته بی سیم است که جهت مشاهده تصاویر ضبط شده آن نیاز به کابل کشی نخواهید داشت و تصاویر را از طریق شبکه وایرلس خود منتقل می کند و شما از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی تلفن همراه خود در تمام ساعات شبانه روز به آن دسترسی خواهید داشت. همچنین از نور ال ای دی لامپ این دوربین نیز می توانید استفاده نمایید.

دوربین لامپی چیست


دوربین لامپی زیرمجموعه دوربی های چشم ماهی یا فیش آی می باشد که تصاویر برداشت شده رو از طریق شبکه وایرلس به تلفن همراه منتقل می کند. تصاویر ضبط شده توسط این دوربین روی یک کارت حافظه میکرو SD ذخیره می شود و دیگر به دستگاه DVR یا NVR نیاز نخواهید داشت. تصاویر ضبط شده توسط دوربین لامپی به صورت پانورامای ۳۶۰ درجه می باشد که یک محیط حدودا ۷۵ متری را پوشش می دهد. امکان اتصال به تمامی مودم های دارای قابلیت وایرلس را دارا می باشد و تصاویر ضبط شده و تصاویر زنده آن درصورت اتصال دوربین لامپی به مودم، از طریق اینترنت قابل مشاهده روی تلفن همراه خواهد بود.

بعضی از انواع این دوربین قابلیت نصب سیم کارت دارند و با فعال سازی اینترنت سیم کارت نصب شده روی دوربین دیگر نیاز به وجود مودم در محل جهت برقراری دسترسی اینترنت نمی باشد. همچنین این دوربین دارای امکان ارتباط صوتی دوطرفه یعنی ضبط صدای محیط و پخش صدا در محیط نصب شده را دارا می باشد. تصاویری که توسط این دوربین در شب ضبط می شود دارای کیفیت خوب و قابل تشخیصی می باشد.
نصب دوربین مداربسته لامپی بدون نیاز به داشتن دانش فنی پیشرفته و با راهنمایی تلفنی کارشناسان شرکت پویابین به راحتی قابل نصب و راه اندازی می باشد.
به صورت خلاصه می توان مزایا و معایب دوربین لامپی را به صورت زیر ذکر نمود:
مزایا:
عدم نیاز به دستگاه NVR یا DVR جهت ضبط تصاویر و امکان ضبط تصاویر روی کارت حافظه SD که به راحتی و در همه جا با هزینه بسیار کم در دسترس می باشد.
نصب بسیار سریع و آسان و بدون نیاز به دانش فنی
داشتن قابلیت ضبط صدا و تصویر به صورت هم زمان
قابلیت تصویربرداری در شب
دارا بودن تصویر پانورامای ۳۶۰ درجه
قیمت بسیار اقتصادی و زمان نصب و راه اندازی بسیار کوتاه
دارای زوم دیجیتال
دارای امکان تعریف زمانبندی برای ضبط تصاویر به صورت مداوم یا تعریف برنامه زمانی جهت ضبط فیلم تنها در صورت تشخیص حرکت
دارا بودن امکان مشاهده تصاویر آنلاین و ضبط شده دوربین توسط چند نفر به صورت همزمان
امکان ذخیره عکس و فیلم بر روی موبایل بدون نیاز به کارت حافظه در داخل دوربین مداربسته لامپی
دارای اپلیکیشن اندروید و IOS جهت برقراری ارتباط با دوربین لامپی

معایب:
این دوربین قابلیت نصب در فضای باز و مقاومت در برابر رطوبت و آب را ندارد. همچنین به دلیل ضبط تصاویر روی کارت حافظه و نداشتن دستگاه DVR یا NVR آرشیو تصاویر به مدت طولانی را نخواهید داشت. نکته دیگری که وجود دارد این است که تشخیص دادن جزئیات در تصاویر پانوراما سخت است و این کار ما را برای تشخیص دادن جزئیات در تصویر این دوربین‌ها سخت می‌کند.

معایب دوربین لامپی


انواع دوربین مداربسته لامپی:
دوربین مدار بسته بیسیم لامپی: این دسته از دوربین ها اینترنت خود را به کمک سیستم وای فای دریافت می‌کنند. در این دوربین‌ها یک گیرنده وای فای وجود دارد که اینترنت بی سیم را به کمک آن دریافت می‌کند و به کمک همان گیرنده با گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار می‌کند. این دوربین‌ها به دلیل پیوسته بودن اینترنت بیسیم دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و امکان قطع شدن آنها بسیار کم است.

• دوربین مدار بسته لامپی سیم کارت خور: این دسته از دوربین‌ها جایی برای قرار دادن سیم کارت دارند که شما می‌توانید سیم کارت متصل به اینترنت خود را درون آن قرار دهید. ازآنجایی که این دوربین‌ها نیازی به دستگاه وای فای ندارند، تشخیص آن ها سخت است و از لحاظ امنیتی گزینه بسیار مناسبی هستند.
• دوربین مداربسته لامپی دید در شب: طراحی این دوربین‌ها به صورتی می باشد با روشن کردن نور لامپ
به راحتی می‌توانند در فضاهای تاریک و بدون نور ضبط تصاویر را انجام دهند و درنتیجه این دوربین‌ها برای کارگاه‌ها و فضاهای زیرزمینی گزینه بسیار مناسبی هستند و امکان ضبط تصاویر با کیفیت فوق العاده را به ما می‌دهند.
چنانچه بخواهید جهت ضبط تصاویر در شب و محیط های تاریک از نور مادون قرمز استفاده نمایید می بایست از دوربین های چشم ماهی استفاده نمایید که از نظر ظاهری کاملا مشابه دوربین های لامپی می باشند و همانطور که ذکر شد دوربین های مداربسته لامپی زیرمجموعه دوربین های چشم ماهی هستند.

نصب دوربین لامپی


نصب دوربین لامپی


نصب دوربین مدار بسته مدل لامپی بسیار به آسانی و با انجام چند مرحله انجام می شود.
مرحله اول نصب فیزیکی دوربین است که به راحتی آن را به محل لامپ فضای مورد نظر وصل می‌کنید. همانطور که در بخش های قبلی ذکر شد، برخی از این لامپ‌ها باید به وایفای وصل شوند و برخی از آن‌ها سیم کارت خور هستند. براساس نوع لامپ، شما باید منبع اینترنت را برای آنها فراهم کنید.
در مرحله دوم راه اندازی دوربین مدار بسته لامپی می بایست سراغ نصب نرم افزار آن روی گوشی هوشمند خود بروید. نرم افزار این لامپ‌ها قابلیت نصب روی سیستم عامل های اندروید و ios را دارند. پس از دانلود نرم افزار از اینترنت به راحتی نرم افزار دستگاه را روی موبایل نصب می‌کنید. در این مرحله کارشناسان شرکت پویابین با ارسال فایل آموزشی راهنمای نصب و پس از آن راهنمایی تلفنی تا اتمام انجام مراحل نصب شما را راهنمایی می کنند.

بلافاصله پس از اتمام مراحل نصب می‌توانید تصاویر دریافتی از طرف دوربین را در گوشی خود مشاهده نمایید. این قابلیت دستگاه به شما کمک می‌کند که در نقاط دور و نزدیک و بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی امکان رویت فضای مورد نظر خود را داشته باشید.
 

دوربین بیسیم لامپی چرخشی​




همان‌طور که در این مقاله بیان شد و شما نیز میدانید دوربین مداربسته امروزه به یکی از الزامات ساختمان‌ها تبدیل شده است که قادر است امنیت ساختمان را به طور کامل تامین کند. یکی از دوربین‌های مداربسته فوق العاده برای ساختمان‌های تجاری و مسکونی دوربین مداربسته دام و دوربین دید در شب رنگی دوربین مدار بسته سیم کارتی است
تعمیر دوربین مداربسته در تهران
، خرید دوربین مداربسته در تهران و نصب انواع دوربین مداربسته، دی وی آر، تعمیر انواع آداپتور و غیره نیز توسط مجموعه ارسان الکترونیک در محل مورد نظر صورت می گیرد. این یک امر طبیعی است که با زیاد شدن تعداد دوربین های مداربسته نیاز به سرویس کردن آن نیز زیاد شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نکته ها و همچنین تعرفه های تعمیرات دوربین مداربسته در تهران و نصب دوربین مداربسته در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا