راهنمای خرید جدید ترین کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری

ghasem1390

New Member

کاغذ دیواری سه بعدی انتخابی شیک و لوکس

یکی از به‌ روزترین و لوکس‌ ترین محصولاتی که امروزه در بحث دکوراسیون به آن توجه می‌شود، کاغذ دیواری ‌ سه بعدی هستند که از تنوع شکل و جنس بالایی برخوردار هستند. این محصولات با طراحی و جلوه بصری سه بعدی که دارند، گاهی اوقات به جای دیوارپوش و مجسمه‌ های گران قیمت به کار می ‌روند که طبیعتا انتخاب مقرون ‌به ‌صرفه‌ تری خواهند بود. در این مطلب با چند مدل کاغذ دیواری سه بعدی محبوب و پرطرفدار آشنا می‌ شویم و ویژگی هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

به طور کلی اگر از این محصولات به شکل مناسبی در فضای مورد نظر استفاده کنید، حتی موجب بزرگتر دیده شدن آن خواهند شد. کاغذ دیواری ‌های سه بعدی در انواع قابل شستشو و غیر قابل شستشو، مات و براق در بازار موجود بوده و با توجه به همین ویژگی‌ ها، قیمت متفاوتی دارند. داشتن خانه زیبا و منحصر به فرد، آرزو و هدف تمام افراد با سلیقه است و جذابیت و خاص بودن آن در تمام ابعاد زندگی نمایان خواهد شد. پس در این مطلب با ما همراه باشید تا با چند مدل کاغذ دیواری سه بعدی زیبا آشنا شویم.

پوستر دیواری گل







انواع مدل پوستر سه بعدی

به طور کلی، تفاوت اصلی کاغذ دیواری‌ های سه بعدی با انواع معمولی آن، در سایه روشن ‌هایی است که در نقش‌ های آن به کار رفته و موجب سه بعدی دیده شدن آن می‌شوند. اما واقعیت این است که این طرح ‌ها دو بعدی هستند و فقط به شکل سه بعدی دیده می ‌شوند.

همچنین این کاغد دیواری ‌ها به دو صورت در بازار عرضه می‌شوند:
  • کاغذ دیواری‌ هایی که به صورت رولی بوده و طرح و نقش آن در طول دیوار، به شکل مرتب و یکسانی تکرار می‌شود
  • کاغذ دیواری ‌هایی که تصویری سه بعدی از یک منظره، گل یا هر چیزی روی آن وجود داشته و یک دیوار کامل را پوشش می‌دهند
 

جدیدترین ارسال ها

بالا