راهنمای خرید جاروبرقی رباتیک

mousa1586

Member
از قدیم تمیز نگه داشتن خانه و جمع کردن آشغال های کوچک و باقی مانده‌های غذا از فضای خانه، اهمیت زیادی داشته است. به همین خاطر است که در طول تاریخ بشر، وسایل مختلفی برای این منظور اختراع شده و مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اولین جاروها درواقع شاخه‌های درختانی بودند که برگ داشتند و می‌توانستند خرده ریزها و آشغال ها را به یک سمت دیگر هدایت کنند. کم کم از گیاه خاصی به نام گیاه جارو استفاده کردند که بعد از خشک شدن چوب های ترد و نازکی دارد و در کنار هم یک ابزار خوب برای کنار زدن ذرات کوچک ایجاد می‌کند.


جارو برای تمیز کردن فضاهای بیرون از خانه مناسب بودند اما اگر از فرش و زیر انداز از آن‌ها استفاده می‌کردید، این جاروها نمی‌توانستند آشغال‌های باقی مانده در درز فرش‌ها را تمیز کنند. به همین خاطر بود که جاروبرقی‌ها اختراع شدند. جاروبرقی تمیز کردن خانه را ساده‌تر کرد و به واسطه آن میتوانید سریع‌تر و با کیفیت بهتری خانه و محل زندگی‌تان را از آشغال ها و باقی ‌مانده‌های غذا تمیز کنید. اما ماجرا همین‌ جا متوقف نشد. می‌دانید که انسان هیمشه در حال پیشرفت است و دوست دارد همپای تکنولوژی ابزار جدیدتری برای راحت‌تر شدن زندگی‌اش در اختیار داشته باشد.


اتفاقی که در سال‌های اخیر شاهد آن بودیم، ورود صنعت رباتیک به حوزه تولید لوازم خانگی بوده است که ملموس‌ترین مثال آن، جاروهای رباتیک است. جاروهای هوشمند، به صورت مستقل خانه را تمیز می‌کنند و بدون اینکه نیازی به دخالت انسان باشد، خودشان تمام درزها و بخش‌های مختلف را از گرد و غبار و ذرات باقی مانده پاکسازی می‌کنند. هر چند تکنولوژی تولید جاروهای برقی هوشمند هنوز طول عمر چندانی ندارد و کمپانی‌های زیادی هم به فکر تولید این محصول نیفتاده‌اند اما معروف‌ترین برندهایی که در بازار ایران می‌توانید پیدا کنید، شیائومی، دریم، فکر، لایدستو، میجیا، ویومی، روبوراک و یوفی هستند.
برای ادامه به لینک زیر در هایتل مراجعه کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا