راهنمای جامع خرید هدایای سازمانی 1403

nili1380

New Member

راهنمای جامع خرید هدایای سازمانی 1403 و نکاتی که باید به آن توجه کنید​

برای آنکه بتوانید یک خرید مناسب را به عنوان هدیه سازمانی خاص داشته باشید، توجه به چند نکته لازم و ضروری است:

1- بودجه خرید هدیه تبلیغاتی خود را از قبل مشخص کنید.
قبل از آنکه بخواهید به دنبال مدل‌های مختلف بگردید، باید بدانید که چه میزان از بودجه شرکت خود را به خرید این هدایا اختصاص داده‌اید. می‌توانید با خرید محصولات ارزانتر، تعداد بیشتری از این هدایا را به خصوص برای تبلیغات گسترده‌تر خریداری کنید. هزینه بسته‌بندی را نیز باید به هر یک از محصولات اضافه کنید.

2- کاربرد هدیه را مد نظر قرار دهید.
برای خرید پک مناسب باید به سراغ محصولاتی بروید که در دید همگان قرار دارند. به عنوان مثال وسایل تزئینی، خودکار، جاکلیدی، تقویم و ... می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. ‌وجود لوگوی شما در این محصولات، نوعی برندسازی در ذهن افرادی خواهد بود که آن را می‌بینند.
%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B5-%D8%B2%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%AF.jpg


3- کیفیت را مد نظر قرار دهید.
سعی کنید به دنبال محصولاتی باشید که دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشند. می‌توانید برای کارمندان جان تان هدایای سازمانی صنایع دستی مرغوب و با کیفیت را خریداری کنید.

4- هدیه را با نام هدیه گیرنده تهیه کنید.
برایتان فرقی نمی‌کند که برای کارمندان یا مشتریان شما خرید میکنید؟ شما می‌توانید با حک کردن نامشان روی هدیه‌ای که خریداری کرده‌اید، آن را شخصی سازی کنید.

5- با خرید هدایای سازمانی مشتریان و کارمندانتان را سورپرایز یا شگفت زده کنید.
هدیه دادن را تنها به روزهای خاص اختصاص ندهید. می‌توانید در روزهایی از سال که کسب و کارتان به مرحله خوبی رسیده و درآمدتان بالاتر رفته، بخشی از آن را به خرید هدایای سازمانی اختصاص دهید.


پک آجیل‌خوری فیروزه کوبی در چند سایز مختلف • پک بشقاب پرنده فیروزه کوبی • پک بلونی فیروزه کوبی • پک دخل کوچک فیروزه کوبی • پک سنگاب فیروزه کوبی • پک شکلات‌خوری فیروزه کوبی • پک شیرینی‌خوری فیروزه کوبی • پک قندان فیروزه کوبی • پک کشکول فیروزه کوبی • پک کشکول و بشقاب فیروزه کوبی • پک گلدان بلونی فیروزه کوبی نفیس • پک گلدان صراحی فیروزه کوبی • پک آجیل‌خوری فیروزه کوبی • پک تنگ شلغمی فیروزه کوبی • پک بشقاب شبکه‌بری فیروزه کوبی

6- کیفیت را فراموش نکنید.
تنها خرید یک هدیه کافی نیست، شما باید محصولی را انتخاب کنید که از کیفیت کافی برخوردار باشد. مدل‌های ارزان قیمت ممکن است پس از مدتی خراب شده یا از بین بروند. این موضوع ذهن فرد را به کلی در مورد شما عوض خواهد کرد. حتی گاهی باعث می‌شود تا مشتریان خود را از دست بدهید. اگر می‌خواهید یک هدیه ارزان قیمت و بی‌کیفیت را بخرید، بهتر است فکر آن را از ذهنتان خارج کنید.
%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA%DB%8C-05.jpg


7- محصولاتی را متناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید.
اگر یک شرکت تازه تاسیس هستید، باید در انتخاب پک هدیه سازمانی بیشتر دقت کنید. تنها حک لوگو روی این محصولات نمی‌تواند انتخاب خوبی باشد. بهتر است محصولی را در جهت معرفی فعالیتتان خریداری کنید.
هدیه‌ سازمانی، در دسته بندی هدایای انگیزشی قرار می‌گیرد که سازمان‌ها، اداره جات و شرکت‌ها به کارمندان یا مشتریان خود هدیه می‌دهند. هدایای مدیریتی ، گیفت‌های تبلیغاتی و هدیه‌های شرکتی به منظور قدردانی، افزایش وفاداری، فروش بیشتر و تقویت هویت برند کادو داده می‌شوند.
8-فرد هدیه گیرنده را مد نظر قرار دهید.
حتما به این موضوع توجه کنید که هدیه شما برای طرف مقابل مناسب باشد. رده سنی و جنسیت مشتریان یا کارمندانتان را در هنگام خرید، در نظر بگیرید.
0001-min-3.jpg

از گیفت نمایشگاهی حتما در رویداد ها و همایش ها و نمایشگاه های تخصصی استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.
 

nili1380

New Member
هدیه سازمانی یکی از راه‌های مؤثر برای ارتقاء روابط بین کارکنان و افزایش انگیزه در محیط کار است. این هدایا می‌توانند به شکل‌های مختلفی ارائه شوند و هدف اصلی آن‌ها ایجاد حس تعلق و قدردانی در میان کارکنان است. در دنیای رقابتی امروز، سازمان‌ها تلاش می‌کنند تا با استفاده از عناصری مانند هدیه سازمانی، فرهنگ سازمانی مثبت‌تری ایجاد کنند.


هدیه‌های سازمانی می‌توانند شامل مواردی مانند کارت‌های هدیه، محصولات شرکتی، یا حتی تجربه‌های خاص مانند سفرهای تفریحی باشند. این هدایا به کارکنان این احساس را می‌دهند که ارزشمند هستند و تلاش‌های آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است. به‌ویژه در مواقع خاص مانند روزهای تولد، سالگرد حضور در سازمان یا حتی مناسبت‌های ملی، اهدا کردن هدیه می‌تواند تأثیر مثبت و عمیقی بر روحیه کارکنان بگذارد.


از دیگر مزایای هدیه‌های سازمانی می‌توان به بهبود ارتباطات درون‌سازمانی اشاره کرد. وقتی کارکنان هدیه‌ای از سوی سازمان دریافت می‌کنند، این عمل می‌تواند احساس نزدیکی و همبستگی بیشتری را در بین آن‌ها ایجاد کند. این نوع تعاملات مثبت می‌تواند به افزایش همکاری و کار گروهی در سازمان منجر شود و در نهایت به بهبود عملکرد کلی سازمان کمک کند.

در این مقاله که راهنمای جامع خرید هدایای سازمانی نام دارد سعی بر این داریم تا مطالب مهم را هر روز ادامه دهیم و تجربیات مان را با شما به اشتراک بگذاریم

در انتخاب هدیه‌های سازمانی، توجه به نوع فرهنگ سازمانی و سلایق کارکنان بسیار مهم است. هدیه‌ای که به‌درستی انتخاب شود، می‌تواند تأثیر بیشتری داشته باشد. به‌عنوان مثال، اگر سازمانی در صنعت فناوری فعالیت می‌کند، ممکن است هدیه‌هایی مانند تبلت یا لوازم جانبی فناوری برای کارکنان جذاب‌تر باشد. از سوی دیگر، در صنعت خدمات، هدیه‌هایی مانند تجربه‌های خاص یا محصولات محلی می‌تواند گزینه‌های مناسبی باشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا