راهنمای انتخاب پوشک بزرگسال مناسب

rajeoon

New Member
راهنمای خرید پوشک بزرگسال مناسب

1- اندازه مورد نیاز خود را برای سفارش پوشک بزرگسال در نظر بگیرید.

مناسب بودن سایز پوشک و فیت شدن روی بدن از نشت ادرار جلوگیری میکند. یک متر را به دور باسن خود بپیچید ، و اندازه گیری را انجام دهید. سپس فاصله دور کمر خود را اندازه بگیرید.

بر خلاف لباس ، اندازه محصولات بی اختیاری استاندارد نیست. هر تولید کننده از طرح اندازه گیری مخصوص به خود استفاده می کند. به همین دلیل ، لازم است قبل از ثبت سفارش ، به خصوص اگر محصول جدیدی را امتحان می کنید ، اندازه گیری ها را بررسی کنید.

waisthip_1_.jpg



2- نسبت به نیاز و استفاده خود از قدرت جذب پوشک، اطمیناان حاصل کنید

توجه کنید که آیا از پوشک بزرگسال برای ادرار و یا مدفوع نیاز دارید. ممکن است تصمیم بگیرید از پوشک های مختلف برای استفاده در روز و شب استفاده کنید میزان جذب در مارک های مختلف پوشک بزرگسال بسیار متفاوت است.
می توان پدهای بی اختیاری را به پوشک بزرگسالان اضافه کرد تا در صورت لزوم میزان جذب را افزایش دهد. با این حال ، این یک گزینه گران قیمت است ..
اگر نیازهای جذب شما کم باشد ، استفاده از پد به خودی خود ممکن است کافی باشد.


3- مطمئن شوید که پوشینه بی اختیاری را با توجه به جنسیت خود انتخاب کردید.

طراحی پوشک بزرگسال زن و مرد متفاوت است. پوشک مردانه شامل شورت بوکسر است ، در حالی که پوشک بزرگسالان زن شامل پد و لباس زیر است که با توجه به جریان ادرار زنان طراحی شده است. البته برخی از پوشک ها به
گونه ای طراحی شده که هم آقایان و هم خانم ها می توانند استفاده کنند.


4- پوشک های قابل شستشو یا یکبار مصرف را ترجیح می دهید؟
پوشک های قابل شستشو با گذشت زمان هزینه کمتری دارند و اغلب جاذب آنها بیشتر از پوشک های یکبار مصرف است. هرچند که آنها باید مرتباً شسته شوند و این ممکن است برای شما عملی نباشد.
ورزشکاران اغلب پوشک های قابل شستشو را ترجیح می دهند زیرا بهتر از پوشک های یکبار مصرف مناسب و بیشتر ادرار را در خود نگه می دارند.
پوشک های یکبار مصرف برای مسافرت یا شرایط دیگری که ممکن است نتوانید به راحتی پوشک های خود را بشویید ، بهترین است.


5- پوشک بزرگسال چسبی یا شورتی
تفاوت پوشک بزرگسال چسبی و پوشک بزرگسال شورتی ابری فلکس در چیست و کدام بهتر می باشد؟
تفاوت این دو در نوع پوشیدن پوشک است. برای بیماران و سالمندانی که دچار عارضه بی اختیای هستند اما تحرک برایشان دشوار است از پوشک بزرگسال چسبی استفاده میشود و برای سالمندان و بیمارانی که به راحتی میتوانند از پوشک های شرتی استفاده کنند و مانند شورت بپوشند از پوشک بزرگسال شرتی استفاده می شود.



6- خرید آنلاین پوشک بزرگسال
اگر محصولی را پیدا کرده اید که مناسب باشد و جذب لازم را تأمین کند ، در این صورت در خرید به صورت عمده صرفه جویی می شود. فروشندگان آنلاین و خرید پوشک بزرگسال به صورت عمده از آنلاین شاپ ها کاملا مقرون و به صرفه خواهد بود .
هنگام مقایسه قیمت ها ، مطمئن شوید که هزینه حمل و نقل را محاسبه می کنید. به دنبال خرده فروشان آنلاین باشید که حمل و نقل رایگان یا تخفیفی را ارائه می دهند.
قیمت های آنلاین ممکن است 50 تا -80 درصد ارزان تر از قیمت های موجود در سوپرمارکت ها باشد.
خرده فروشان آنلاین که محصولات را به خانه شما ارسال می کنند ، از بسته بندی های محرمانه برای حفظ حریم خصوصی شما استفاده می کنند.



معرفی پوشک بزرگسال مناسب با توجه به نیاز های شما
پوشینه بزرگسالان چسبی جولی ، پوشک بزرگسال ایونی ، ایزی لایف، متناسب با سایز بدن، کوچک و بی صدا:

پوشک بزرگسالان جولی به اندازه آناتومی افراد طراحی شده است، همراهان عزیز شما باید اندازهگیریهای لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که پوشک بزرگسال مناسبی را انتخاب کردهاید و پوشک بزرگسال شما بزرگتر و یا کوچکتر از اندازه مد نظر نباشد. توجه کنید که سایز شلوار مهم نیست، بلکه اندازه دور کمر به سانتی متر مهم هست. پوشینه بزرگسالان ایونی اندازه هایی با دور کمر، از اندازه کوچک ۲۰-۳۴ تا ۲X بزرگ مناسب ۶۸-۸۰ اینچ. که در بسته های مناسب موجود هستند. پوشک بزرگسالان ایزی لایف دارای استحکام مناسب در عین سبک و نازک بودن هستند.

پوشک بزرگسال جان پد با قابلیت دارا بون خاصیت جذب بسیار بالا و اطمینان خاطر از عدم نشت

ایجاد اعتماد به نفس در افراد سالخورده با توجه به دارا بودن کش در قسمت کمر و پا که پوشک بزرگسالان جان پد این اطمینان را به شما میدهد که به هیچ وجه شاهد نشت و رطوبت نخواهید بود.

پوشینه بزرگسالان کازما با خاصیت پنبه ای و نرم

پوشک بزرگسالان کازما شورتی با لایه داخلی بسیار لطیف و جاذب مناسب برای استفاده در ساعات طولانی میباشد.

پوشک بزرگسال چسبی ارزان قیمت آرامیس با قابلیت دارا بودن خاصیت متریال ضد قارچ و باکتری، ضد حساسیت

باید بدانیم که برای انتخاب صحیح پوشک بزرگسالان مهم است که لایه رویی پوشک بزرگسال شما کتان باشد: پوشکهایی که لایه رویی آنها پلاستیک است، امکان تبادل هوا با بیرون را ندارند و بنابراين پای فرد خیلی زود دچار سوختگی میشود.

پوشک های بزرگسالان چسبی این مجموعه لايه اي از کتان داشته و علاوه بر نرمي و لطافت، امکان تبادل هوا را نيز ميسر مي کند تا فرد دچار عرق و ادرار سوختگي نشده و بوي نامطبوع ايجاد نگردد. این پوشک بزرگسال چسبی ساخت کشور ایران و در شهرزنجان تولید می گرددواز قیمت تمام شده مناسبی نیز برخوردار است .



پوشینه بزرگسالان اتندز با قابلیت عبور هوا

پوشک بزرگسال شورتی اتندز تنفس پذیر با قابلیت تبادل هوا با پوست می باشد.ودارای دوسطح جذب همانند پوشک بزرگسال ابریفلکس می باشد .
 
در فروشگاه اینترنتی شرق همیشه حراج لباس زیر زنانه را داریم چراکه شما می توانید خرید لباس زیر ارزان عمده راه به راحتی و در هر موقع از سال انجام دهید. تمامی محصولات فروشگاه وارداتی می باشد و به همین دلیل خرید اینترنتی لباس زیر زنانه ترک یا برای هر مارک و برندی از جمله : اسمارا، آذین، ایزابلا، جمیل، لین، هاروت،ونا،نیو،لعیا، tbn،nbb، ویکتوریاسکرت، calvin klein، مادام اصل و بصورت انلاین و اینترنتی و هم بصورت عمده و تکی می توانید خریداری کنید. شرق، فروشگاه اختصاصی لباس زیر و بورس لباس زیر خارجی و فروشگاه ارزانترین لباس های زیر زنانه (ارزانسرای لباس زیر).
 

جدیدترین ارسال ها

بالا