راهنمای انتخاب بهترین مچ بند هوشمند شیائومی

sara258

New Member
شیائومی با ارائه گوشی های هوشمند باکیفیت و قدرتمند توانسته میلیون ها کاربر را در سراسر جهان جذب کند و سهم بزرگی از بازار موبایل را به دست آورد. اما محصولات این شرکت چینی تنها به گوشی های هوشمند ختم نمی شود و تاکنون لوازم جانبی مختلفی مانند هدفون، تلویزیون، لپ تاپ، ترازو، تصفیه کننده هوا و ساعت هوشمند را روانه بازار کرده است. یکی از بخش های مهم شیائومی که در بازار لوازم برقی با موفقیت عمل می کند، مچ هوشمند است. هر ساله محصول جدیدی توسط این شرکت معرفی و عرضه می شود که نه تنها در زمره بهترین دستبندهای هوشمند بازار قرار می گیرد بلکه با کمک قیمت مناسب افراد زیادی آن را خریداری می کنند. در این مقاله بهترین دستبند هوشمند شیائومی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بر اساس نیاز، بودجه و سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

چیزی که برند شیائومی را جذاب‌تر می‌کند، نوآوری و خلاقیت این برند در تولید محصولات جدید است. هرساله برند شیائومی محصولات تازه‌ای را روانۀ بازار می‌کند. نوآوری و کیفیت بالا دو نقطۀ قوت اصلی محصولات جدید شیائومی هستند. با خرید محصولات شیائومی می‌توانید سبک زندگی خود را غنی‌تر کرده و یک لایف استایل جدید را برای خودتان بسازید. فهرست زیر، بهترین محصولات شیائومی در سال 1401 است.

aellg1xjnduy.jpg


دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 5​

در راستای عرضه سالانه مچ بند های هوشمند، شیائومی مچ بند هوشمند Mi Band 5 را در سال 2020 عرضه کرد. اگرچه نزدیک به دو سال از عرضه این دستبند هوشمند به بازار می گذرد و می توان مدل های جدیدی را نیز خریداری کرد، اما Mi Band 5 هنوز ارزش خود را حفظ کرده است در حال حاضر می توانید یکی از بهترین دستبندهای هوشمند سال 2023 را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید.

بر اساس آمار اعلام شده توسط شیائومی، عمر باتری مچ بند هوشمند Mi Band 5 در حالت عادی 14 روز است. در عین حال، با استفاده از حالت صرفه جویی در انرژی و انجام کارهایی مانند خاموش کردن ضربان قلب و توقف نظارت بر خواب، می توانید به مدت 20 روز از دستبند Mi Band 5 استفاده کنید. در عین حال، عملکرد مچ بند هوشمند Mi Band 5 و سهولت استفاده از آن را نباید نسبت به نسل های قبلی مچ بند هوشمند شیائومی دست کم گرفت.

بررسی جنبه های سلامتی و بهبودهای دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 5​

به عنوان یکی از بهترین دستبندهای هوشمند شیائومی، Mi Band 5 از شاخص PAI استفاده می کند و می تواند سلامتی را به شکل دقیق تری نشان دهد. سیستم PAI بر اساس داده هایی مانند جنسیت، سن و ضربان قلب به شما امتیاز می دهد و با بررسی مواردی مانند فعالیت های روزانه شما امتیاز محاسبه شده را تغییر می دهد. سیستم PAI هدفی را برای کاربران ایجاد می کند که با ورزش منظم و بالا نگه داشتن ضربان قلب، امتیاز خود را بالای 100 نگه دارندMi Band 5 نسبت به نسل قبلی دستبندهای هوشمند شیائومی بهبودهایی دارد که ارزش آن را دو برابر می کند.این دستبند دارای 11 برنامه ورزشی است که نسبت به 13 اردیبهشت 6 برنامه افزایش داشته است. از جمله برنامه های ورزشی موجود در دستبند هوشمند Mi Band 5 می توان به دویدن، تردمیل، پیاده روی، شنا در استخر، دوچرخه ثابت، دستگاه بیضوی، طناب زدن و یوگا اشاره کرد.

نقاط قوت و ضعف دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 5​

نقطه قوت اصلی May Band 5 قیمت مناسب آن است. علاقه مندان و ورزشکاران می توانند این دستبند را که یکی از بهترین مدل های دستبند هوشمند شیائومی به شمار می رود، با قیمت نسبتا پایین خریداری و استفاده کنند. مانیتورینگ خواب دستبند هوشمند Mi Band 5 دقت قابل قبولی دارد و می تواند کیفیت خواب شما را به بهترین شکل بررسی کند.Mi Band 5 فاقد GPS است و برای محاسبه مسافت طی شده در ورزش های مختلف لازم است این دستبند را از طریق بلوتوث به تلفن همراه خود متصل کرده و از اپلیکیشن Zepp Life استفاده کنید.خوشبختانه این قابلیت مچ بند Mi Band 5 سرعت خوبی دارد و قادر است اطلاعات را در اپلیکیشن زپ لایف به سرعت نمایش دهد.

99fmdboaww2t.jpg


دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 6​

دستبند هوشمند Mi Band 6 محصولی است که شیائومی در سال 2021 برای علاقه مندان به پوشیدنی های هوشمند عرضه کرد. Mi band 6 ششمین نسل از دستبندهای هوشمند این شرکت چینی است که تقریباً با همان امکانات و مشخصات نسل قبل و با فاصله زمانی یک ساله عرضه شده است. اگر قصد خرید دستبند هوشمند شیائومی را دارید، می توانید دستبند هوشمند Mi Band 6 را با قیمتی مقرون به صرفه با ویژگی هایی مانند صفحه نمایش بزرگتر نسبت به نسل قبلی و سنسور اکسیژن خریداری کنید

بررسی صفحه نمایش و باتری دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 6​

از نظر طراحی، دستبند Mi Band 6 تفاوتی با دو نسل قبلی دستبندهای شیائومی ندارد. این بدان معناست که در صورت ارتقاء به دستبند فوق می توانید از بندهای متعلق به دستبند هوشمند Mi Band 5 استفاده کنید.یکی از بزرگترین پیشرفت های دستبند هوشمند Xiaomi Mi Band 6 به عنوان بهترین دستبند هوشمند شیائومی، استفاده از آن است.صفحه نمایش 1.56 اینچی AMOLED. این صفحه نمایش 50 درصد بزرگتر از صفحه نمایش 1.1 اینچی دستبند Mi Band 5 است، روشنایی 450 نیت دستبند Mi Band 6 امکان استفاده بدون مشکل در زیر نور خورشید را فراهم کرده است. با این حال، دستبند مذکور مانند نسل قبل فاقد حسگر نور است و باید میزان روشنایی را به صورت دستی بر اساس محیط تنظیم کنید.

بررسی عملکردهای سلامتی دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 6​

باتری دستبند هوشمند Mi Band 6 می تواند مواردی مانند تعداد قدم ها، کالری سوزانده شده، مسافت طی شده، ضربان قلب و کیفیت خواب را کنترل کند. اما به دلیل نداشتن جی پی اس، لازم است موبایل خود را به همراه داشته باشید تا عملکرد دقیق و کاملی را تجربه کنید. سنسور ضربان قلب را می توان به عنوان قسمت اصلی Mi Band 6 معرفی کرد.این سنسور قادر است ضربان قلب را در بازه های زمانی مشخص بررسی و ثبت کند. هر چه فواصل اندازه گیری طولانی تر باشد باتری کمتری مصرف می شود.سنسور ضربان قلب دستبند هوشمند Mi Band 6 قادر است در صورت افزایش ضربان قلب به حد خطرناکی به شما هشدار دهد.

مانند نسل قبلی دستبندهای شیائومی، دستبند هوشمند Mi Band 6 از شاخص PAI استفاده می کند که به لطف آن می توانید سلامت قلب خود را پیگیری کنید. فعالیت های روزانه، به ویژه آنهایی که ضربان قلب شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند، بالاترین امتیاز را به شما می دهند. این بهترین دستبند هوشمند شیائومی قابلیت اندازه گیری جنبه های مختلف خواب شما از جمله مدت خواب و تنفس را دارد و از 1 تا 100 به آن امتیاز می دهد.

کاربردهای دستبند هوشمند Mi Band 6​

اپلیکیشن Mi Fitness محصول انحصاری شیائومی است که برای مچ بند های این شرکت طراحی و منتشر شده است. اپلیکیشن فوق تمامی داده های مربوط به سلامتی شما را بررسی کرده و در سه بخش مختلف نمایش می دهد. در صفحه اصلی Mi Fitness می‌توانید فعالیت‌های اخیر، تعداد قدم‌ها، گزارش خواب و سایر شاخص‌های سلامت ثبت شده توسط دستبند هوشمند Mi Band 6 را مشاهده کنید.

دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 7​

دستبند هوشمند Mi Band 7 به عنوان جدیدترین دستبند هوشمند شیائومی و بهترین دستبند هوشمند سال 2023 شناخته می شود.این دستبند در کنار چندین پیشرفت بی شمار نسبت به نسل قبل همچنان از قیمت مناسبی برخوردار است که باعث می شود افراد زیادی بتوانند آن را خریداری و استفاده کنند

بررسی صفحه نمایش و باتری دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 7​

شیائومی تغییرات زیادی در طراحی دستبندهای خود اعمال نکرده و از همین ظاهر استفاده کرده است. به همین دلیل دستبند هوشمند Mi Band 7 به عنوان بهترین دستبند هوشمند شیائومی تفاوتی با نسل های قبل ندارد و در نگاه اول متوجه نسل آن نخواهید شد. با این حال، شیائومی در Mi Band 7 از صفحه نمایش AMOLED با اندازه 1.62 اینچ و وضوح 192 در 490 استفاده کرده است. جدا از صفحه نمایش بزرگتر، Mi Band 7 دارای رابط کاربری بهبود یافته، آیکون ها و انیمیشن های جدید و پیشرفت های بصری است.

بررسی عملکردهای سلامتی دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 7​

با وجود پیشرفت های محدود در طراحی و ظاهر، دستبند هوشمند Mi Band 7 به عنوان بهترین دستبند هوشمند شیائومی، از نظر ویژگی های سلامتی، چندین پیشرفت را تجربه کرده است. این دستبند دارای 120 برنامه ورزشی است که تعداد آنها نسبت به نسل قبل افزایش چشمگیری داشته است. تمرکز شیائومی بر معیارها و شاخص های آموزشی مکمل برنامه های ورزشی دستبند Mi Band 7 محسوب می شود

دستبند هوشمند شیائومی Smart Band 7 Pro

مشخصات شیائومی Smart Band 7 Pro

شکل صفحه: مستطیل

نوع سگک: تک سگک

جنس بند: سیلیکون

ابعاد بدنه: 11 × 28.8 × 44.7 میلی متر

نوع استفاده: روزانه و ورزشی

اندازه، نوع، وضوح و تراکم صفحه: 1.64 اینچ، AMOLED، وضوح 456 در 280 پیکسل، تراکم 326 پیکسل در هر اینچ.

صفحه نمایش لمسی: بله

حسگرها: ژیروسکوپ، سنسور اکسیژن خون، شتاب سنج، شمارنده ضربان قلب، قطب نما

ظرفیت باتری: 235 میلی آمپر ساعت

سازگار با اندروید 5 به بالا و iOS 10 و بالاتر.

پیدا کردن فروشگاه تخصصی شیائومی که بتوان به آن اطمینان کرد کار دشواری است. در کمکس می‌توانید تمامی محصولات شیائومی را پیدا کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا