راهنمایی در مورد مدلینگ...

Hamed

Active Member
سلام

من میخوام بدونم چطور تو مکس میشه یه کوسن با چین و چروک نرم ساخت...؟؟؟نمیخوام برم سراغ زبراش...




علی علی
 

Hamed

Active Member
مرسی فرخ جان ولی میشه یه سورسی که تصویری باشه بدی یا یه توضیح کوچیک...منظورم دقیق اینکه بیس مدل با یه باکس شروع میشه چه مودیفایر باید استفاده بشه...؟؟؟

بازم ممنون




علی علی
 

E-power

کاربر متخصص
سلام.
.
بامپ خوبه . اما بهتره چین و چروک تا جایی که میشه
مدلسازی بشه . البته نباید سگمنتهای صورت رو خیلی بالا ببره.
.
ببین مثلا چین و چروک کنار چشم یا پیشونی بهتره مدلسازی باشه . واسه انیمیت اش هم بهتره اما
چروک های ریز همون بامپ بهتره.
.
این عکسو ببین . کار خودمه :green: یک سالی هست نصفه کاره مونده. البته خودم توی این زمینه جای کار دارم.:sad:
9cm37rzhqlkr3yp2nt6.jpg



.
واسه ساخت صورت بهترین روش استفاده از پلن هست . (مثل ساخت ماشین) , که البته باید به آناتومیصورت توجه داشته باشی . یه عکس پیوست کردم در مورد ماهیچه های صورت انسان

7j0t717ya5v29yfyjmzv.jpg



و این لینک آموزش ساخت صورت , شاید مفید باشه :

http://www.3dtotal.com/index_tutorial_detailed.php?catDisplay=1&id=1344
.
.
موفق باشی
 
آخرین ویرایش:

Hamed

Active Member
فدایی تو عزیز منظورم چین خوردن روی کوسن بود فدات شم...ولی بازم دمت گرم...



علی علی
 

abbasi_0912

Active Member
به نظر من
بیس رو توی مکس بساز بعد چین و چروک رو با تسکچر سازی ری مدل اولیه پیاده کن، همون چیزی که دوستان گفتن

راهش اینه بعد از ساختن مدل چند تا عکس از چین و چروک پیدا کنی ببری توی فتوشاپ جاهای اضافی رو حذف کنی و بعد براش نورمال بامپ بسازی

این دو تا صفحه وب رو ببین که چطوری با تسکچر اون برجستگی های ظریف رو ساخته
http://www.evermotion.org/tutorials/show/7838/realistic-bump-map-

http://www.evermotion.org/tutorials/show/7959/making-of-the-mosque-cordoba-spain-


برای اینکه بخواهی نرمال بامپ بسازی دیدن pdf شرکت evermotion خالی از لطف نیست
http://www.evermotion.org:8080/exclusiv/Normal_maps/NORMAL_MAPS.pdf

موفق باشی:rose:
 

Hamed

Active Member
سلام
جناب عباسی خوبی شما؟؟؟آقا دمه شما همیشه گرم وقت گذاشتی...مرسی




علی علی
 

::reza::

کاربر VIP
سلام
برای این نوع مدلها بهتره از زی براش استفاده بشه اما چون میخوای که با مکس بسازیش به نظر من همون بامپ مپ که دوستان بهش اشاره کردند بهتره استفاده کنی.
میتونی بیس مدل رو تو خود مکس بسازی و بعدش یو وی بگیری. قسمتهایی که میخوای چین و چروک باشه براش بامپ طراحی کنی.(با فتوشاپ)
البته چین و چروک هم شرطه. بعضی موقع باید به جای بامپ ، دیسپلیس بدی. یا ممکنه قسمتی نیاز به مدلینگ داشته باشه.
موفق باشی
 

3D Art

Member
درود حامد جان
این طوری بالش ساختن خیلی سخت تر هست سعی کن حتما حداقل با mudbox آشنا بشی . . .
ولی در هر صورت میتونی فرم اصلی رو با یک باکس درست کنی بعد با کات کردن و یکم ادیت چین و چروک رو برای بالش درست کنی بعد هم meshsmooth بدی تا نرم بشه . . .
مشکلی بود باز هم در خدمتم
 

.:BehzAd:.

Active Member
درود به فرخ مدیر خوب :rose:

احسان گل :rose:

حسین جان :rose:

رضا جون :rose:

و افشین عزیز :rose:

هر کدوم چیزای خوبی گفتن



mudbox یه برنامه فوق العاده یا بهتر بگم یکی دیگه از شاهکار های autodesk هست که برای این جور کارها خیلی قدرتمند هست اینترفیسشم خوبه ومن خیلی زود و راحت باهاش ارتباط برقرار کردم ولی زیبراش رو نه یه کوچولو با محیط خوب نتونستم رابطه برقرار کنم اخرین ورژن این برنامه هم mudbox 2012 هست که با یه سرچ راحت پیدا میشهه حجمش هم حدود 400 مگی بود و راحت دانلود میشه.
 

Hamed

Active Member
سلام

دمه همگی اساتید فن گرم جواب رو گرفتم...
فکر کنم تا تموم شدن زمان پروژ بتونم خودم مدلینگو انجام بدم...نمیخوام کاری رو که توی wip گذاشتم زیاد آبجکت آماده استفاده کنم



علی یار همتون
 

جدیدترین ارسال ها

بالا