همون طور که از اسم این اپراتور پیداست کارش تکسچر گذاری اتوماتیک روی سطح بر اساس رویداد های قبل از این اپراطور هست
یعنی اینکه به طور مثال اگر شما میخوایین یک توپ گلی و کثیف رو روی زمینی حرکت بدین مسلما این حرکت توپ روی زمین باعث میشه که زمین هم کمی کثیف بشه واسه همین باید طبق روابط خاصی شما به pf این اپراطور رو اعمال کنید تا دقیقا بعد از حرکت توپ رو زمین رد کثیفی توپ روی زمین بیوفته
مثال دیگه ای که میشه زد اینه که بعد از برخورد یک گوی آتشین بر روی سطحی اون سطح رو تکسچر بدین
مثال جالب و پر کار برد دیگه هم ایجاد رد لاستیک برای حرکت ترمز ماشین هم هست که این نمونه رو میتونید توی امضای من ببینید