راهنمایی به پرداخت اینترنتی بانک ملی

skh_med

Member
با سلام به همه دوستان
من نیاز به راهنمای شما دارم

من قرار داد پرداخت اینترنتی بانک ملی رو کامل انجام دادم . یکی از دوستان لطف کرده کدی رو در اختیارم گذاشته که در صفحه http://rfsoft.ir/forum/showthread.php?tid=40&page=1 هست . اما من می خوام تراکنش هایی که انجام می شه در جایی به صورت دیتابیس یا .. ذخیره شه . و من بتونم ببینم . با تشکر فراوان .
 

Masoud1365

مدیر انجمن
کلا پرداخت های اینترنتی بر پایه وب سرویس است ( soap ) که این باعث میشه که شما دستتون باز باشه . شما منوال بانک رو اگر کامل بخونی توضیح داده که چطوریه ولی در کل خودتون باید ذخیره کنید و از طریق شناسه هایی که ذخیره کردید در آینده بتونید پیگیری ها رو انجام بدید .
موفق باشید
 

skh_med

Member
با تشکر بسیار فراوان از شما دوست عزیز . کاربر قیمتی رو انتخاب می کنه و برای واریز اون به صفحه پرداخت اینترنتی هدایت می شه . می خوام این تراکنش ها جایی ذخیره بشن . اگه لطف کنید راهنمایم کنین ممنون میشم . بسیار ضروری هست واسم .
 

Masoud1365

مدیر انجمن
شما حتما منوالی که بانک در اختیارتون قرار میده رو بخونید چون حتما باید ذخیره کنید.قبل از اینکه به صفحه بانک هدایت بشید یه شناسه برای این تراکنش بانک به شما بر میکردونه و وقتی کاربر از سایت بانک به یه صفحه ای از سایت شما که خودتون مشخص میکنید برمیگرده شما با همون شناسه باید بقیه پیگیریها رو انجام بدید.
 

Masoud1365

مدیر انجمن
بستگی به پورتالی داره که دارید استفاده میکنید اگهخودتون نوشتید که این ماژول رو هم باید خودتون واسش بنویسید ولی اگر که از پورتال های معروف استفاده میکنید شاید ماژولش باشه که البته بعید میدونم ولی یه سرچی بزنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا