راهنمايي: استفاده ازحلقه for و موو كليپ

HRN3003

New Member
سلام:
من 10 موو كليپ دارم اسم اون ها رو به ترتيب از circle1 تا circle10 نام گذاري كردم
حالا يه حلقه for دارم
کد:
  for (i= 1; i < 10;i++)
و ميخوام تو هر بار اجراي حلقه كه i يك واحد اضافه ميشه به اين ده موو كليپ دسترسي داشته باشم مانند كد زير:
کد:
        _root.blue[i]_mc._x=_root.circle[i]._x;
        _root.blue[i]_mc._y=_root.circle[i]._y;
ولي اين كار رو قبول نميكنه يعني همين circle و blue رو.
نمي دونم بايد چيكار كنم .
من با اكشن 2 كار ميكنم

البطه تو يكي از تاپيك ها يكي از دوستان يك كدي گزاشته بود كه به دردم من ميخوره ولي من چيزي ازش نفهميدم
کد:
[COLOR=#000000][COLOR=#0000BB]setChildIndex[/COLOR][COLOR=#007700]([/COLOR][COLOR=#0000BB]main[/COLOR][COLOR=#007700],[/COLOR][COLOR=#0000BB]numChildren[/COLOR][COLOR=#007700]-[/COLOR][COLOR=#0000BB]1[/COLOR][COLOR=#007700]) 
    for (var [/COLOR][COLOR=#0000BB]i[/COLOR][COLOR=#007700]:[/COLOR][COLOR=#0000BB]int[/COLOR][COLOR=#007700];[/COLOR][COLOR=#0000BB]i[/COLOR][COLOR=#007700]<[/COLOR][COLOR=#0000BB]this[/COLOR][COLOR=#007700].[/COLOR][COLOR=#0000BB]numChildren[/COLOR][COLOR=#007700]-[/COLOR][COLOR=#0000BB]1[/COLOR][COLOR=#007700];[/COLOR][COLOR=#0000BB]i[/COLOR][COLOR=#007700]++) { 
    if([/COLOR][COLOR=#0000BB]main[/COLOR][COLOR=#007700].[/COLOR][COLOR=#0000BB]hitTestObject[/COLOR][COLOR=#007700]([/COLOR][COLOR=#0000BB]this[/COLOR][COLOR=#007700].[/COLOR][COLOR=#0000BB]getChildAt[/COLOR][COLOR=#007700]([/COLOR][COLOR=#0000BB]i[/COLOR][COLOR=#007700]))) [/COLOR][COLOR=#0000BB]trace[/COLOR][COLOR=#007700]([/COLOR][COLOR=#0000BB]this[/COLOR][COLOR=#007700].[/COLOR][COLOR=#0000BB]getChildAt[/COLOR][COLOR=#007700]([/COLOR][COLOR=#0000BB]i[/COLOR][COLOR=#007700]).[/COLOR][COLOR=#0000BB]name[/COLOR][COLOR=#007700]); 
}
[/COLOR][/COLOR]
 

smmousazadeh

Well-Known Member
اینجوری بنویسید ایشالا درست میشه :
PHP:
eval(_root.blue[i]_mc)._x=eval(_root.circle[i])._x;

این تابع به فلش میفهمونه که رشته درست شده اسم یکی از ابجکتهاست
 

JavidFlasher

کاربر فعال
سلام
چون موی کلیپ ها یک آرایه از اشیا دینامیک (مثل Object)هستند به همون طریق که به عضوهای شی Objectمیتونیم دست پیدا کنیم موی کلیپ و displayObjectها هم همینطورن
PHP:
myMC["child"+i]._x=0
//
_root["child"+i]._x=0
//
this["child"+i]._x=0
/*
.
.
.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا