PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
شركتهای "یاهو" و "اچپی"(هیولت پكارد) از این پس در زمینه جستجوی اینترنتی با یكدیگر همكاری خواهند كرد.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، بر پایه توافق جدید میان این دو شركت، از این پس تمامی رایانههای شخصی و لپتاپهای تولیدی شركت "اچپی" در پیش تنظیماتشان از موتور جستجوی "یاهو" به عنوان موتور جستجوی اصلی خود استفاده خواهند كرد.
موتور جستجوی "یاهو" اكنون پس از "گوگل" پركاربرترین موتور جستجوی اینترنت است و "اچپی" نیز پس از "دل"، دومین تولیدكننده بزرگ رایانه در جهان محسوب میشود.
بر پایه توافق جدید، از این پس تمامی رایانههای ساخت "اچپی" به مرورگر جدید "اینترنت اكسپلورر "۷مجهز خواهند بود و این مرورگر دارای نوارابزاری خواهد بود كه در آن از "یاهو" به عنوان موتور جستجوی اصلی رایانه، استفاده خواهد شد.
شركت "یاهو" امیدوار است بتواند با ترغیب میلیونها كاربر رایانههای "اچپی" به استفاده از موتور جستجوی خود، ترافیك اینترنتی بیشتری را روانه این موتور جستجو كند و بدینترتیب درآمد ناشی از جلب آگهیهای اینترنتی را برای خود افزایش دهد.
نكته جالب این است كه پیش از این شركت "گوگل" نیز در قراردادی كاملا مشابه، شركت "دل" را ملزم به نصب نوارابزار موتور جستجوی خود در رایانههای ساخت این شركت كرده بود.
دو شركت "یاهو" و "گوگل" رقابت فشردهای را در زمینه جلب كاربران بیشتر به سوی موتورهای جستجوی خود در پیش گرفتهاند. آمار منتشر شده در ماه اوت توسط شركت تحقیقات اینترنتی "كاماسكور مدیا متریكس" نشان داده بود "گوگل" با دراختیار داشتن ۴۴درصد از سهم بازار موتورهای جستجو، پركاربرترین موتور جستجوی اینترنت است و "یاهو" و "مایكروسافت" به ترتیب با ۲۹و ۱۲/۵درصد، دومین و سومین جستجوگرهای پركاربر اینترنت را در اختیار دارند.
http://www.aftab.ir/news
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، بر پایه توافق جدید میان این دو شركت، از این پس تمامی رایانههای شخصی و لپتاپهای تولیدی شركت "اچپی" در پیش تنظیماتشان از موتور جستجوی "یاهو" به عنوان موتور جستجوی اصلی خود استفاده خواهند كرد.
موتور جستجوی "یاهو" اكنون پس از "گوگل" پركاربرترین موتور جستجوی اینترنت است و "اچپی" نیز پس از "دل"، دومین تولیدكننده بزرگ رایانه در جهان محسوب میشود.
بر پایه توافق جدید، از این پس تمامی رایانههای ساخت "اچپی" به مرورگر جدید "اینترنت اكسپلورر "۷مجهز خواهند بود و این مرورگر دارای نوارابزاری خواهد بود كه در آن از "یاهو" به عنوان موتور جستجوی اصلی رایانه، استفاده خواهد شد.
شركت "یاهو" امیدوار است بتواند با ترغیب میلیونها كاربر رایانههای "اچپی" به استفاده از موتور جستجوی خود، ترافیك اینترنتی بیشتری را روانه این موتور جستجو كند و بدینترتیب درآمد ناشی از جلب آگهیهای اینترنتی را برای خود افزایش دهد.
نكته جالب این است كه پیش از این شركت "گوگل" نیز در قراردادی كاملا مشابه، شركت "دل" را ملزم به نصب نوارابزار موتور جستجوی خود در رایانههای ساخت این شركت كرده بود.
دو شركت "یاهو" و "گوگل" رقابت فشردهای را در زمینه جلب كاربران بیشتر به سوی موتورهای جستجوی خود در پیش گرفتهاند. آمار منتشر شده در ماه اوت توسط شركت تحقیقات اینترنتی "كاماسكور مدیا متریكس" نشان داده بود "گوگل" با دراختیار داشتن ۴۴درصد از سهم بازار موتورهای جستجو، پركاربرترین موتور جستجوی اینترنت است و "یاهو" و "مایكروسافت" به ترتیب با ۲۹و ۱۲/۵درصد، دومین و سومین جستجوگرهای پركاربر اینترنت را در اختیار دارند.
http://www.aftab.ir/news