دومین کار من با

murtaza

Member
با عرض سلام و خسته نباشید به همه دوستان محترم

tavajo: tavajo: tavajo:
دوباره یک :eek:
این دومین کار من با فوتوشاپ هست که تقدیم به شما دوستان گرامی می کنم امید وارم که نظرتون را در باره این عکس بدهید :?: منتظر هستم .

یا علی مدد

کوچیک همه مرتضی
 

پیوست ها

  • mohammed.jpg
    mohammed.jpg
    385.9 کیلوبایت · بازدیدها: 21
آخرین ویرایش:

S.H.R.M.K

Well-Known Member
سلام

برای دومین کارت خیلی خوب شده فقط یکم رنگ بندیت رو باید بیشتر روش کار کنی از فونت های لاتین مناسب تری استفاده کن اگه اون محمدم اون پایین نمینوشتی به نظرم بهتر میشد.

در کل خسته نباشی طرح کلیش باحاله
فعلا
 

pok_rat

Member
age kare dovomete ke kheyli khobe!makhsosan age on menare ha ro khodet dorost karde bashi!rasty heyf kara avalam naboood bezaram barat age mizashtam kolli omidvar mishode be khodet!lol!khobe ishala kare 1000 omet!ro nazar bedam!
 

murtaza

Member
نه هنوز کارم به اونجا نریسده که خودم بکشم انشا الله در اینده
 

Parham

Well-Known Member
یه چند تا نکته هستش ... اول اینکه قسمت بالا یکم نوشته ها در سمت راست باید کوچکتر میشد که ظاهر بهتری پیدا میکرد و زیاد به لبه کار نمیچسبید ... یک نکته ظریف هستش و اونم اینکه ... در کار شما شیب رنگ از سفید به رنگ دیگر از قسمت چپ شروع می‌شه ... به بیان دیگر نور از سمت چپ هستش در صورتی‌ که سایه مسجد در سمت چپ قرار داره بهتر هستش یا فاصله را 0 کنید یا اینکه به سمت راست بدید ... در مورد قسمتی‌ که اسم خودتون هم وارد کردید باید بگم که معمولا از فونت های خیلی‌ ریز استفاده می‌شه و باز هم بهتر هستش که بنویسید : Design by ... اما به هر حال برای کار دوم خیلی‌ خوب هستش ... نسبت به کار قبلی‌ از لحاظ دوربری خیلی‌ بهتر شده اما باز هم جایی‌ برای بهتر شدن هستش .. موفق باشید و منتظر دیدن کارهای بعدی شما هستیم ...
 
كارت خوب بود ولي اگر نظر من رو بخواي اگه اون به جاي اون گلها چيز ديگي استفاده مي كردي بهتر بود
ولي در گل خوب هست
 

hamid ir

Well-Known Member
من نوشتتو نخوندم اگه اولین کارته خوبه موفق باشی بهتر از اینا میشه
 

maral55

Well-Known Member
به نظر منم اون محمد خيلي تو چشم مي زنه
موفق باشي براي كار دوم واقعا عاليه
راستي پرهام جان شما چه نكته جالبي توجه كردين ها !! من الان نگاه كردم ديدم آره درسته
 

Parham

Well-Known Member
maral55 گفت:
راستي پرهام جان شما چه نكته جالبي توجه كردين ها !! من الان نگاه كردم ديدم آره درسته

اون چیزی که به ذهنم اومد که اگر تو کارش اثر بده در کارهای بعدی بهتر خواهد شد فکر می‌کنم همینا بود درسته که بعضی‌ نکات دیگر هستش ... اما مثلا در مورد این دوست خوبمون در اولین کار دوربری را خوب انجام نداده بود که در این کار بهتر شده بود ... و بعضی‌ از نکات دیگر مثلا همان نکته ریز که من اشاره کردم یا سایر دوستان ... به هر حال امیدوارم که در کارهای بعدی کارهای بسیار بهتر از این عزیز ببینیم ...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا