دومین همایش بین المللی مخابرات ایران برگزار می شود

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


دومین همایش بین المللی مخابرات ایران روزهای ۲۲ و ۲۳ آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، محورهای این همایش که از سوی گروه علمی- تحلیلی طیف برگزار می شود، شامل مخابرات کشور و ضرورت‌های پیش‌رو، چشم‌انداز مخابرات کشور در دولت دهم، از خصوصی سازی مخابرات تا آزادسازی بازار؛ بایدها و نبایدها، توسعه باند‌وسیع در ایران و جایگاه اپراتورهای وایمکس می شود.


همچنین شرکت های PAP و شرکت مخابرات ایران، رگولاتوری در ایران؛ جایگاه، استقلال و مسولیت‌ها، بومی‌سازی، توان داخلی و ظرفیت‌های صنعت مخابرات، کاربردها و خدمات نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، فناوری‌ها و خدمات دولت الکترونیکی، نقش بخش خصوصی در توسعه خدمات کاربردی الکترونیکی، راهکارهای همگرایی و هم‌افزایی نهادها برای پیشبرد پروژه‌های فاوا و فرصت های حضور شرکت های حوزه فاوا در بازارهای منطقه از دیگر محورهای این همایش خواهد بود.


ثبت نام از افراد حقیقی و حقوقی علاقمند به شرکت در این همایش از اول مهر ماه ۸۸ آغاز شده و تا دوم آبان ماه نیز فرصت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش خواهد بود.


جزئیات بیشتر از نحوه برگزاری این همایش بر روی سایت www.Teyf.ir قرار گرفته است


منبع
 
بالا