دومين مسابقه رسمي سه بعدي در مجيد آنلاين با موضوع -ايران زمين-

وضعیت
موضوع بسته شده است.

ehsan_3dmax

Active Member
سلام دوستاي خوب من. نوروزتون مبارك.

حتما تصويري كه از ايران زمين و ايراني در فيلم 300 به نمايش كشيده شد رو بخاطر داريد. آيا شما هم با اونها موافقيد؟ مسلما خير. قصد ما در اين مسابقه اين نيست كه با اونها مقابله كنيم. ما مي خايم خودمونو بهتر بشناسيم و تا زماني كه اين شناخت رو از خود و داشته هاي فرهنگي و باستانيمون نداشته باشيم نميشه از اونا انتظار داشت فكر بهتر از اين در مورد ما داشته باشن. پس بيايد كمي بيشتر در اين مورد فكر كنيم::اوپس::

بله دوستان همونطور كه از توضيحات بالا متوجه شديد در اين پيكار شركت كننده ي عزيز بايد تصويري را به تصوير بكشه كه هر فرد بيننده اي با ديدن اون ايران زمين در ذهنش تداعي بشه. حالا اين تصوير ميتونه نمايي از نقش و نگارهاي تخت جمشيد باشه. ميتونه سفره ي هفت سين باشه. ميتونه جلوه اي از هنر اين مرز و بوم باشه كه فقط متعلق به ما ايرانيهاست و ...

و اما توضیحات مسابقه با موضوع ايران زمين:
در این مسابقه شما شرکت کننده ی عزیز باید با استفاده از قوه خلاقیت و همچنین تکنیکی که دارید صحنه ی مورد نظرتون رو خلق کنید. از اونجایی که این مسابقه حالت work-in-progress داره یعنی شما باید عکسهایی از تمامی مراحل کارتون رو پست کنید، بنابراین باید در همین انجمن یک تاپیک باز کنید تا دیگر دوستانتون بتونن در مورد کارتون نظر بدن و هم بهره ببرند از تکنیکهای کاری شما و هم اینکه بتونن مشوقی باشند برای شما شرکت کننده ی گرامی.

نحوه ی شرکت در مسابقه:
برای شروع و اعلام حضورتون در مسابقه کافیه یک تاپیک در همین انجمن http://forum.majidonline.com/forumdisplay.php?f=204 با مشخصات زیر ایجاد کنید:
1- نام شرکت کننده.
2- عنوان طرح.
3- نام نرم افزار اصلی مورد استفاده در کار.
یعنی این اطلاعات باید در نام تاپیکی که ایجاد میکنید باشه. بطور مثال: احسان دهقانی، حافظ، maya


زمان مسابقه:
اول فروردين لغايت 15 ارديبهشت ماه.


قوانین و نکات کلیدی مسابقه:
1. شرکت کنندگان اجازه ی استفاده از هیچ گونه مدل آماده را ندارند و از تمامی مراحل ساخت باید عکسهایی را در تاپیک مربوطه به خود قرار دهند تا این مسابقه جنبه ی آموزشی هم داشته باشه.
2. شرکت کنندگان باید تا آنجایی که ممکن است در دیگر تاپیکهای مسابقه در مورد کار دیگر شرکت کنندگان نظر بدن و اونها رو تشویق به ادامه ی کار کنند. قایدتا افرادی که در این زمینه فعالتر بوده و دوستان خود را تشویق میکنند در قضاوت نهایی کارهایشان این امر تاثیر گذار خواهد بود.
3. کپی برداری موضوع مسابقه هیچ گونه مشکلی ندارد اما بهر حال در قضاوت تاثیر گذار خواهد بود.
4. مجاز به استفاده از تمامی نرم افزارهای 3d و 2d میباشید.
5. تصویر نهایی باید تا آنجایی که ممکن است از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
6. تصویر نهایی باید شامل اطلاعات زیر باشد.
عنوان. نام.شهر.نرم افزار.
مثال:
عنوان: تخت جمشيد.
نام: احسان دهقانی.
شهر: مشهد.
نرم افزار: 3dsmax, maya، vue infinite, photoshop
7. بعد از ایجاد تاپیک سعی کنید توضیحاتی در مورد کار و همچنین تا اونجایی که ممکنه یک طرح اولیه(sketch) از کارتون ارایه بدید.
8. تصویر نهایی باید نهایاتا تا تاریخ 15 ارديبهشت ماه در تاپیک ایجاد شده ارسال گردد.
9. آخرین مهلت ثبت نام دو هفته قبل از پایان زمان مسابقه میباشد.
10. در طول زمان مسابقه حتما به این تاپیک باز هم سر بزنید تا از آخرین اخبار مرتبط با این مسابقه آگاه شوید.
11. جزییات نحوه ی قضاوت کارها در اطلاعیه های بعدی و در زمان مناسب به اطلاع شما خواهد رسید.
12. قضاوتها بر اساس خلاقیت و تکنیک مورد استفاده در کار خواهد بود و اگر در طرحی خلاقیتی توسط فرد شرکت کننده اعمال نشده بود(بطور مثال شبيه سازي مقبره ي حافظ)، اما کار از لحاظ تکنیکی در سطح بسیار بالایی بود قایدتا قضاوت بر اساس خلاقیت در اینگونه موارد نقشی کمرنگ خواهد داشت.
13- موفقيت شما دوستان آرزوي ماست!

جوایز:
فعلا تصمیم داریم به 5 نفر اول مسابقه جوایزی رو به شرح زیر اهدا کنیم. البته مطمینا این جوایز هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی ارتقا خواهد یافت و این موضوع کاملا به استقبال شما از این مسابقه وابسته است.
نفر اول: معادل 60000 تومان بن خريد از فروشگاه مجيد آنلاين , لوح تقدیر، درج شمایل award winner در زیر مشخصات کاربری، عضويت به عنوان كاربر ويژه در سايت مجيد آنلاين.
نفر دوم: معادل 30000 تومان بن خريد از فروشگاه مجيد آنلاين, لوح تقدیر، درج شمایل award winner در زیر مشخصات کاربری، عضويت به عنوان كاربر ويژه در سايت مجيد آنلاين.
نفر سوم: معادل 20000 تومان بن خريد از فروشگاه مجيد آنلاين, لوح تقدیر، درج شمایل award winner در زیر مشخصات کاربری، عضويت به عنوان كاربر ويژه در سايت مجيد آنلاين.
نفر چهارم: معادل 10000 تومان بن خريد از فروشگاه مجيد آنلاين, لوح تقدیر،
نفر پنجم: معادل 10000 تومان بن خريد از فروشگاه مجيد آنلاين, لوح تقدیر،

دوستان عزيز لطف كنن كد html اين يوزر بار رو هم در امضاشون قرار بدن تا اطلاع رساني بهتري واسه اين مسابقه صورت بگيره.
كد HTML:

HTML:
[CENTER][url="http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=91995"][IMG]http://i30.tinypic.com/107jdco.gif[/IMG][/url]
[/CENTER]

با تشكر از ساراي عزيز بابت طراحي يوزر بار.

اگر بازهم سوالی باقی مونده میتونید در این تاپیک اون رو مطرح کنید:
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=91996
موفق و سربلند باشید.
 

ehsan_3dmax

Active Member
يك خبر خوش واسه دوستاني كه موضوع مسابقشون درباره ي بناي پرسپوليسه و يا هر بناي باستانيه ديگه.
سايت معتبر tdt3d.com اقدام به برگزاريه مسابقه ي بناهاي باستاني آسيايي كرده كه تا 4 ماه هم زمان داده.
http://www.tdt3d.com/articles_viewer.php?art_id=118

اميد داشته باشيد. نترسيد زياد كارهاي خفني واسه اين مسابقه نميفرستن!
موفق باشيد.
 

ehsan_3dmax

Active Member
بنابر درخواست چند نفر از دوستان مبني بر كمبود وقت براي اتمام كار زمان ارسال تصوير نهايي 2 هفته ي ديگر تمديد شد. يعني تا پايان ارديبهشت ماه براي ارسال تصاوير نهاييه كارهاتون مهلت داريد.

در ضمن اين نكته رو هم متذكر ميشم كه سعي كنيد تا اونجايي كه ممكنه روي تصوير نهايي امضا كاري خودتون رو قرار بديد تا با توجه به اوضاع فعليه جامعه سو استفاده اي از كارتون نشه. با تشكر از محسن (mohsendan) عزيز بابت يادآوري اين مطلب.
 

ehsan_3dmax

Active Member
و اما جزییات نحوه ی داوری مسابقه...
ما 50 درصد نظر کاربران سایت و 50 درصد نظر مدیر و كمك همكار انجمن رو در داوری کارها منظور میکنیم.
به این نکته هم توجه بکنید که امکان داره کاری در نظر کاربران مقام خوبی بیاره اما در رده بندی نهایی جایی رو نداشته باشه. چراکه اینجانب و علي جان برای اینکه مشکلی پیش نیاد مجبوريم کارها رو از همه لحاظ بررسی کنيم و تمامی شرایط اعلام شده در تاپیک مسابقه رو در رده بندی کارها لحاظ کنيم.
در ضمن به منظور نظرخواهی از کاربران سایت برای کارهای برتر فردا اول خرداد ماه تاپیکی ایجاد میشه و در اون تاپیک کارها به معرض نمایش گذاشته میشه و از کاربران سایت درخواست میشه تا هر فرد نظر خودش رو درباره ی کارهای برتر ارایه بده.
موفق باشید.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا