دوستان نظر بدید و راه نمایی کنید برای طبیعی تر شدن کار !

alimc

New Member
سلام
این کار اخیر بنده هستش .میخوام طبیعی تر به نظر برسه دوستان ! چی کنم کجاشو انگو لک کنم !؟وی ری کار میکنم نورو هم وی ری سان هستش / سوال دیگه ای دارید بگید تا جواب بدم سوالهاتون هم به زبان ساده باشه مثلا بگید سربرگ indirect illomination نوار کرکره ایه irradianc map پارامتر ....
چون کلاس بالا صحبت کنید من هنگ میکنم میوفتم رو دستتون !!!
09.jpg10.jpg06.jpg
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
مدل قشنگی هستش، فقط رندر یه کوچولو خوب نشده. لبه های مدل هات رو اینقدر تیز رها نکن، برای ستون ها و دیوار ها هم یه متریال با بامپ ریز در نظر بگیر که رندر رو طبیعی تر کنه. متریال آسفالت رو هم بیشتر روش کار کن.
نکته بزرگاش اینا بودن*
موفق باشی
 

alimc

New Member
مدل قشنگی هستش، فقط رندر یه کوچولو خوب نشده. لبه های مدل هات رو اینقدر تیز رها نکن، برای ستون ها و دیوار ها هم یه متریال با بامپ ریز در نظر بگیر که رندر رو طبیعی تر کنه. متریال آسفالت رو هم بیشتر روش کار کن.نکته بزرگاش اینا بودن*موفق باشی
واسه دراوردن ازین تیزی چیکار کنم !؟دیوار و ستون ها هم باید سفید باشن اگه یه نویز تو بامپش بندازم خوبه !؟آسفالتم که بامپ خودش تو مپشه هرکاری میکنم برجسته نمیشه نمیدونم چرا !؟
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
برای گرد کردن لبه ها، Edge های لبه رو انتخاب کن و از پنل مدیفای روی دکمه ی مربعی کنار گزینه ی Chamfer کلیک کن، بعد با گزینه هاش ور برو تا به نتیجه ی دلخواهت برسی.
برای تکسچر بامپ دیوار هم یه سری به سایت CGTextures.com بزن، لینک زیر تکسچرهاش برای دیوار تو خوبه:
http://cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=2375

اگر میزان بامپ رو زیاد کردی و نتیجه رو نشون نمیده، از تب indirect illumination تیک گزینه ی Ambient occlusion رو بزن. قبلش هم به آبجکت آسفالت مدیفایر UVW Map رو بده.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا