اتوموبیل و رندر استودیو اشیا دور از شهر - بخش اول - 3Ds Max - FryRender - Zbrush - Photoshop

شروع موضوع توسط LinkinForEver ‏30 دسامبر 2012 در انجمن گالری سه‌بعدی

  1. LinkinForEver

    LinkinForEver مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی

    ارسال‌ها:
    3,576
    تشکر شده:
    8,021
    امتیاز دستاورد:
    113
    با سلام خدمت تمام اساتید !!!
    این کار جدید منه خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم .
    تو بخش WIP رندر ها اولیه با منتال ری رو گذاشته بودم .
    این رندر ها با استفاده از تلفیق موتور های MentalRay - FRY Render انجام شده .
    این 4 رندر اول در بیابونه ، جزییات هنوز کامل نیست اما بازم ممنون میشم نظراتتون رو برای تکمیل این کار بدونم ، هر ایده ای دارید بدید .


    به نظر خودم رندر اول از همه بهتر شده !!!


    رندر اول :


    Far of The City By H13 - Render A .jpg


    رندر دوم :


    Far of The City By H13 - Render B.jpg


    رندر سوم :


    Far of The City By H13 - Render C.jpg



    رندر چهارم :


    Far of The City By H13 - Render D.jpg


    رندر پنجم ( جدید ) :


    Far of The City By H13 - Render E.jpg
     
    آخرین ویرایش: ‏30 دسامبر 2012
    نوشته شده توسط LinkinForEver در ‏30 دسامبر 2012
    N.Abedi، امین تری دی، goodzila46 و 34 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. madmaster_3d

    madmaster_3d Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    2,985
    تشکر شده:
    4,466
    امتیاز دستاورد:
    113
    لینکین جان بالاخره فهمیدم اون چیه جلوی ماشین. اونها روی کاپوت ماشین چراغن. اون موقع شب بود من هرچی فکر کردم نفهمیدم. :shock:به همین حالت

    کارت قشنگه. یعنی من از محیط خیلی خوشم اومده. ولی احساس می کنم این تکسچر و متریال های ماشین جای کار داره که کارت رو واقعی بکنه. راستی محیط رو با زبراش ساختی؟ منظورم زمینش هستش. تکسچر های این زمین رو برام بزار. مرسی
     
    نوشته شده توسط madmaster_3d در ‏30 دسامبر 2012
    SinaTR و LinkinForEver از این پست تشکر کرده اند.
  3. LinkinForEver

    LinkinForEver مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی

    ارسال‌ها:
    3,576
    تشکر شده:
    8,021
    امتیاز دستاورد:
    113

    سلام ممنون ، متریال ماشین کاملا فیزیکی و دقیقه مشکل از جای دیگست .
    آره کل محیط با زیبراش ، کوه ها و ...
    زمین تکستچر خاصی نداره با Viewport Canvus ساختم .
     
    نوشته شده توسط LinkinForEver در ‏30 دسامبر 2012
    madmaster_3d و SinaTR از این پست تشکر کرده اند.
  4. maxpin206

    maxpin206 Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    308
    تشکر شده:
    693
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام
    رندرت بسیار خوب شده
    کمی با دقت تر محیط رو بساز(واقعی تر)
    رو متریال ها بیشتر کار کن
    موفق باشی
     
    نوشته شده توسط maxpin206 در ‏30 دسامبر 2012
  5. LinkinForEver

    LinkinForEver مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی

    ارسال‌ها:
    3,576
    تشکر شده:
    8,021
    امتیاز دستاورد:
    113
    رندر ( شب ) جدید اضافه شد .
     
    نوشته شده توسط LinkinForEver در ‏30 دسامبر 2012
    SinaTR و madmaster_3d از این پست تشکر کرده اند.
  6. m2_farzan

    m2_farzan Active Member

    ارسال‌ها:
    243
    تشکر شده:
    229
    امتیاز دستاورد:
    43
    رندر شب قشنگتر شده.
    ببین اینو از چشم یه بیننده میگم متریال ماشینش پلاستیکی میزنه البته الان بعضی ماشینای جدید از بدنه های کامپوزیت (فکر کنم فیبر کربن) استفاده میکنن که نسبت به فلز وزن کمتر و مقاومت بالاتری داره. اگه منظورت این فیبر کربن بدون روکش بوده متریال خوبیه ولی با این حال اون حس و جذابیت متریال های فلزی رو نداره.
    درضمن ماشین با شاسی به این پایینی توی این صحرا 100 متر که راه بره کف ماشین در اثر برخورد به زمین جدا میشه! :wink:
     
    نوشته شده توسط m2_farzan در ‏30 دسامبر 2012
    SinaTR، LinkinForEver و madmaster_3d از این ارسال تشکر کرده اند.
  7. madmaster_3d

    madmaster_3d Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    2,985
    تشکر شده:
    4,466
    امتیاز دستاورد:
    113
    منم با دوستمون فرزان کلا موافقم. ولی شاید اگر آسمون بلور نبود که تو فتوشاپ کردی بهتر بود نتیجه. در کل رندر شب قشنگه
     
    نوشته شده توسط madmaster_3d در ‏30 دسامبر 2012
    SinaTR و LinkinForEver از این پست تشکر کرده اند.
  8. LinkinForEver

    LinkinForEver مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی

    ارسال‌ها:
    3,576
    تشکر شده:
    8,021
    امتیاز دستاورد:
    113
    با فتوشاپ نیست ، با افتر افکت Lensscare ـــه ، کار Real نیست ها Mentality ولی چشم اونجوری هم میسازم .
     
    نوشته شده توسط LinkinForEver در ‏30 دسامبر 2012
    madmaster_3d و SinaTR از این پست تشکر کرده اند.
  9. LinkinForEver

    LinkinForEver مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی

    ارسال‌ها:
    3,576
    تشکر شده:
    8,021
    امتیاز دستاورد:
    113
    به خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا موندم چه کار کنم !!!!

    خودم عشق اولیم
    شما میگی شب
    ایمان میگه شب بده
    فرشید میگه دومی خوبه
    حسام میگه 4 اومی
    سینا میگه سومی و دومی

    !!!!

    من چـــــــــــــــــــــــــــــــــه بیــــــــــــــــــــــــــــکنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    اره درست میگی جذاب نیست اما این متریال Default اتوموتیو FRY ـــه که کاملا فیزیکیه !!!
    داداش ماشین رو با هلی کوپتر میزارن تو بیابون من برم عکس بگیرم بعد میبرنش دوباره !!!!!!!!!! :wink:

    ممنون از نظرت
    اگه میشه یه نظری هم در مورد جزییات صحنه بده به نظرت چی بزارم ؟؟؟؟
     
    نوشته شده توسط LinkinForEver در ‏30 دسامبر 2012
  10. m2_farzan

    m2_farzan Active Member

    ارسال‌ها:
    243
    تشکر شده:
    229
    امتیاز دستاورد:
    43
    فعلا چیزی به مغزم نمیرسه! :-?
    ولی در کل محیطش خوبه.
     
    نوشته شده توسط m2_farzan در ‏31 دسامبر 2012
    LinkinForEver از این پست تشکر کرده است.
  11. Mehran coyote

    Mehran coyote Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    1,732
    تشکر شده:
    4,620
    امتیاز دستاورد:
    113
    سلام
    خسته نباشی :rose:
    من از کارت خوشم اومد متریال بدنه هم به نظر من مشکلی نداره فقط متریال چراغ ها به دلم ننشست
    رندر شب هم خیلی زیباست مدل ماشین هم خیلی خوب شده افرین


    فقط رندر 2 و 3 مقدار نویز زیاده و بعضی جاها را بیخودی بلور کردی
    تکسچر علف ها و تیغ های صحنت سیاهه؟؟؟بهتر میتونستی بسازی یا از تیغو خارهای آماده استفاده کنی

    صحنه هم خوبه شده فقط در مورد تیغ ها و سنگ ها میتونی بهتر عمل کنی
     
    نوشته شده توسط Mehran coyote در ‏31 دسامبر 2012
  12. LinkinForEver

    LinkinForEver مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی

    ارسال‌ها:
    3,576
    تشکر شده:
    8,021
    امتیاز دستاورد:
    113
    سلام رفیق با تمام حرفهات صد در صد موافقم ولی هر کاری کردم نتونستم اون خار ها رو با آریون مثل Hair در بیارم با همه چیش امتحان کردم نشد .
     
    نوشته شده توسط LinkinForEver در ‏31 دسامبر 2012
  13. Pixaras

    Pixaras New Member

    ارسال‌ها:
    5
    تشکر شده:
    6
    امتیاز دستاورد:
    1
    دوست عزیز کارت قشنگ شده موفق باشی.
     
    نوشته شده توسط Pixaras در ‏31 دسامبر 2012
    LinkinForEver از این پست تشکر کرده است.
  14. AREF

    AREF مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c

    ارسال‌ها:
    5,785
    تشکر شده:
    20,968
    امتیاز دستاورد:
    113
    سلام/کارات مثل همیشه عالی هست.
    ببین در مورد مدلینگ باید متخصص هاش نظر بدن
    محیط اطراف خیلی خوب شده.جزئیات زیادی داره.اما متاسفانه اینقدر توی پست پروداکشن افراط شده که نمیشه خیلی کارو تشخیص داد.
    ببین پست پرو یه چیز سلیقه ای هست. کاملا به این قضیه معتقدم.اما یه سری اصول هست.اگه تازه کار بودی مطمئنا برداشت من این می بود که تازه با 4 تا افکت تغییر رنگ آشنا شدی.اما سایقه تو چیزی فراتر هست.واسه همین میگم در سبکت تجدید نظر بکن.
    دلم نمیاد واسه چنین کاری بیام فقط تعریف تمجید الکی بکنم.کار ضعیف شده.تنها دلیلش هم پست بد کار هست. باعث شده انگار کار سمبل کاری شده.
    اگه سبکت اینه مثلا یه رندر با تم ملو تر بزار بعد غلیظ هم بزار.
    هر کاری در وهله اول باید چشم نواز باشه .اما این کارها به خاطر شدت رنگ سر درد میاره
    پیشنهاد میکم یه زحمتی بکشی و رندر بدون پست یا حداقل با شدت کمتر پست پرو رنگی بزار.
    فوکوس ها هم خوب نشده. با فتوشاپ فوکوس کردن زیاد طبیعی در نمیاد.بهتر هست با دوربین وی ری یا فرای یا هرچی توی خود انجین رندر بگیری فوکوس رو .
    موفق باشی
     
    نوشته شده توسط AREF در ‏31 دسامبر 2012
    LinkinForEver از این پست تشکر کرده است.
  15. LinkinForEver

    LinkinForEver مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی

    ارسال‌ها:
    3,576
    تشکر شده:
    8,021
    امتیاز دستاورد:
    113
    سلام عارف ممنون نقد هات مثل همیشه سازندست ، اما یه مشکلی دارم که نمیدونم چکارش کنم ، من اینچیزایی که گذاشتم به نظر خودم معرکست اما نظر بقیه یه چیزدیگست منظورم رو میفهمی ؟؟؟انگاری معیار های ذهنم همچین با معیار های استاندارد فرق میکنه !!!!و اینکه دارم صحنه رو پویا میکنم نظرت چیه ، چند تا ماشین دیگه که همشون جنگی هم شده توی یک پسیت خواکی . اتیش و ...
     
    آخرین ویرایش: ‏31 دسامبر 2012
    نوشته شده توسط LinkinForEver در ‏31 دسامبر 2012
    AREF از این پست تشکر کرده است.
  16. مهدی پورمطهری

    مهدی پورمطهری New Member

    ارسال‌ها:
    27
    تشکر شده:
    36
    امتیاز دستاورد:
    1
    سلام کاراتون خیلی خوبه.
    می خواستم با fry render آشنا شم.آیا از vray بهتر عمل می کنه؟
    ممنون می شم اگه راهنماییم کنید چون به رندرینگ خیلی علاقه مندم و دوست دارم با موتور رندر های مختلف آشنا شم.
     
  17. LinkinForEver

    LinkinForEver مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی

    ارسال‌ها:
    3,576
    تشکر شده:
    8,021
    امتیاز دستاورد:
    113
    ُلام دوست عزیز به نظر من اینکارو نکنی بهتره حداقل با دو موتور رندر مکمل کار کن
    من یه اشتباهی کردم 6 تا موتور رو یاد گرفتم از اخر همشون یکی اند هیچ فرقی ندارن فقط وقتت رو تلف کردی اما
    ویری یک چیز دیگست شما اگه ویری رو داشته باشی یعنی از فرای بگیر تا اخر رو داری ، مادر تمام موتور ها اول منتال ری و مرجع تر از اون ویریه !!!

    ویری و باز هم ویری !!!!!!!!!
     
    نوشته شده توسط LinkinForEver در ‏1 ژانویه 2013
  18. abbasi_0912

    abbasi_0912 Active Member

    ارسال‌ها:
    1,076
    تشکر شده:
    2,524
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام
    نمیدنم دمو ریل (V-Ray Automotive Demo Reel 2012) رو دیدی یا نه؟
    توصیه میکنم اگر ندیدی ببینی، خصوصا برای اونهایی که توی زمینه مدلینگ و رندر ماشین فعالیت میکنند دیدنش خالی از لطف نیست

    چند عکس از این دمو گرفتم، فکر میکنم باید جزئیات صحنه رو نزدیک به این ها درست کنی
    فقط نیاز به چند تا سنگ، صخره، کاکتوس، گیاه خشک شده داری که با اسکدر پخش کنی روی زمین

    موفق باشی
     

    پیوست ها:

    • v1.jpg
      v1.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 111.3
      نمایش ها:
      8
    • v2.jpg
      v2.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 123.2
      نمایش ها:
      12
    • v3.jpg
      v3.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 126.8
      نمایش ها:
      9
    نوشته شده توسط abbasi_0912 در ‏2 ژانویه 2013
    .:BehzAd:. و LinkinForEver از این پست تشکر کرده اند.
  19. Engareh

    Engareh Member

    ارسال‌ها:
    57
    تشکر شده:
    37
    امتیاز دستاورد:
    6
    وقتت بخیر دوست عزیز

    زاویه کارت خوبه ولی به نظر من چیزی که بیشتر از هر چیز دیگه ای تو نگاه اول توذوق میزنه وجود نویز بیش از حد تو تصویره

    نویز اگه به اندازه کافی تو یه کار استفاده بشه باعث رئال تر شدن اون میشه مثل بلور
    ولی اگه از یه حدی بیشتر استفاده بشه کار رو مصنوعی جلوه میده

    موفق باشی :wink:
     
    نوشته شده توسط Engareh در ‏2 ژانویه 2013
  20. LinkinForEver

    LinkinForEver مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی

    ارسال‌ها:
    3,576
    تشکر شده:
    8,021
    امتیاز دستاورد:
    113
    سلام دوست عزیز
    کاملا با حرفهات موافقم اما :

    1 - این کار رئال نیست
    2 - موتور فرای رندر همیشه نویزش زیاده !!! دست من نیست !!!
    3 - نویز کار دستی نیست مال همون موتور رندره ولی یکمی بیشترش کردم بlevel s

    ممنون
    شما هم موفق باشید
     
    آخرین ویرایش: ‏2 ژانویه 2013
    نوشته شده توسط LinkinForEver در ‏2 ژانویه 2013

به اشتراک بگذارید