دوربین Nikon 1 J5 با سنسور ۲۰.۸ مگاپیکسلی رونمایی شد

[h=2]دوربین Nikon 1 J5 با سنسور ۲۰.۸ مگاپیکسلی رونمایی شد[/h]
007bca073ef38f45f263bbabeed25477_XL.jpg



نیکون دوربین عکاسی Nikon 1 J5 را به سری J خود اضافه کرد. این دوربین از طراحی سنتی نیکون برای این سری بهره می‌برد، اما این بار یک سنسور ۲۰.۸ مگاپیکسلی در آن جای داده شده است.







دوربین J5 نیکون با لنز کیت ۱۰-۳۰ میلی‌متری و قیمت ۵۰۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. نمایشگر این دوربین در زوایای مختلف می‌چرخد تا حتی علاقمندان عکس‌های سلفی نیز بتوانند از آن استفاده کنند.
دوربین جدید نیکون از سنسورِ یک اینچی CMOS از نوع CX بهره می‌برد. این سنسور ۲۰.۸ مگاپیکسلی، بیشترین رزولوشن را در کل تاریخ سری Nikon 1 ارائه می‌کند.
نیکون از پردازنده‌ی Expeed 5A در این دوربین بهره برده است که نه‌تنها پردازش سریع‌تر و دقیق‌تر تصاویر را میسر می‌کند بلکه فیلم‌برداری 4K با نرخ ۱۵ فریم در ثانیه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اگر مایل به فیلم‌برداری حرکت آهسته باشید دوربین J5 قادر است با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه در رزولوشن 720p فیلم‌برداری کند. این دوربین همچنین امکان ساخت ویدیوهای Time Laps را ارائه می‌کند که به اختیار کاربر در هر ۵ یا ۱۰ یا ۳۰ ثانیه یک شات گرفته می‌شود.
نیکون برای علاقمندان عکس‌برداری از صحنه‌های ورزشی نیز، قابلیت فوکوس خودکارِ پشتِ سرهم را در J5 قرار داده است تا کاربر بتواند عکس‌های واضح و خوبی را در سرعت شاتر بالا، ضبط کند.
این دوربین از اتصال وای-فای و NFC برای اتصال به ابزارهای هوشمند و انتقال تصاویر بصورت بی‌سیم یا کنترل کامل از طریق گوشی هوشمند پشتیبانی می‌کند.


J5_SL_back.0.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا