ده isp برتر كشور معرفي مي‌شوند

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


معاون توسعه و مديريت شبكه شركت فناوري اطلاعات ايران گفت: اسامي 10 شركت برتر ISDP ايران (شركت‌هاي توزيع كننده اينترنتي) در پايگاه اطلاع رساني مركز مديريت توسعه ملي اينترنت اعلام مي‌شود كه اين اطلاعات به صورت پويا از سرورهاي سنجش سرعت اينترنت دريافت و به روز رساني مي‌شود.


علي اصغر انصاري در گفت‌وگو با فارس از امكان رتبه‌بندي شركت‌هاي ISDP خبرداد و گفت: در سايت matma.ir برترين شركت‌هاي ISDP ايران از لحاظ سرعت و كيفيت سرويس مشخص مي‌شوند.
معاون توسعه و مديريت شبكه شركت فناوري اطلاعات ايران توضيح داد: در منوي سمت راست پايگاه اطلاع رساني متما، با عنوان «10 تايي‌هاي برتر» اسامي 10 شركت برتر ISDP داخلي به طور مستمر معرفي مي‌شود.
وي ادامه داد: اين فهرست براساس شاخص‌هاي سرعت و كيفيت متوسط دريافت و ارسال داده بر روي پهناي باند ارايه شده از سوي ISDP به كاربران است و شركت‌هايي كه از اين لحاظ بهترين خدمات را به مردم ارايه مي‌دهند را رتبه‌بندي مي‌كند.
انصاري هم چنين خاطرنشان كرد: اين اطلاعات از سرورهاي سنجش سرعت اينترنت دريافت و بازخواني مي‌شود و به صورت پويا به روز رساني مي‌گردد.
به گزارش فارس، هم اكنون در سايت متما اين فهرست براساس آخرين اطلاعات كاربراني كه سرويس خود را با سرورهاي سنجش سرعت و كيفيت سنجيده‌اند مرتب شده است و اين در حالي است كه در اين فهرست نامي از چند شركت بزرگ مدعي بهترين خدمات دهي پهناي باند به چشم نمي‌خورد.






منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا