PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
مقدمه: "رهول" مدیر فنی Voodoo PC می باشد. اصولا پیش بینی های این فرد منابع موثقی دارد. مثلا 4 ماه قبل از ادغام ATI و AMD خبر آن را با قطعیت داده بود.
سامسونگ یا هیتاچی، وسترن دیجیتال را به دست خواهند آورد:
به نظر من وسترن دیجیتال، دومین تولید کننده دیسک سخت در جهان (هر چند دومین با فاصله زیاد ولی همچنان دومین) اولین گذینه برای تصاحب می باشد. من این فرضیه را از چارلی برداشت کرده ام. هنگامی که در سایت Inquirer اوایل سال پیش در اینباره بدون توضیح کامل مطلبی نوشته بود.
انویدیا (Nvidia) توسط اینتل تصاحب نمی شود ولی...
انویدیا با اشتیاق خاصی بر روی این استراتژی کار خواهد کرد که بالای منحنی بازار قابل حمل باقی بماند. این برخلاف آن است که این اجازه را به اینتل بدهند تا به سادگی آنها را تصاحب کند. چون فرهنگ این دو مانند آب و آتش است. به عقیده من تنها راه ادغام این دو شرکت آن است که "Jen-Hsun" مدیر عامل این نهاد باقی مانده و اینتل تصاحب شود این مساله به وقوع نخواهد پیوست. ولی اگر سهامداران هر دو شرکت احساس کنند این یک حرکت خوب است امکان پذیر می شود.
ای ام دی روزهای بهتری را در آینده خواهد دید:
یورش ناگهانی فناوری توسط اینتل (Intel) ای ام دی (AMD) را غافلگیر کرد. ای ام دی هیچگاه آمدن اینتل با چنین تکنولوژی مهاجمی را با این سرعت پیشبینی نمی کرد. ای ام دی نیازمند خانه تکانی و سرعت بخشیدن به تغییرات می باشد. آنها نیازمند بکارگیری هرچه زودتر سیستمهای مختلط با ای تی آی (ATI) می باشند. هرچه زودتر ای تی آی و ای ام دی ترکیب شوند زودتر می توانند تکنولوژیهای خلاق مورد نیاز همه را ارائه دهند.
ای تی آی واقعا باید از نینتندو وی (Nintendo Wii) به عنوان یک محصول بزرگ مغرور باشد. ولی متاسفانه محصولاتی از این دست صورت حساب ها را پرداخت نمی کنند. بنابراین ای تی آی نیازمند ضربه زدن به انویدیا می باشد. من مطمئن هستم مدیریت AMD شرکت ATI را به سمت راه درست در بازدهی سوق خواهد داد.
اینتل با 11 سیلندر کار خواهد کرد:
به نظر می آید اینتل در موقعیتی است که می تواند 11 سیلندر از 12 سیلندر را باز کند. محصولات آنها انرژی کمتری مصرف می کند و آنها مطلوب تر عمل می نمایند. دوره کوتاه تا متوسط برای اینتل به نظر شگفت آور می آید. مطمئنا AMD+ATI آنها را نگران کرده است ولی آنها را به مهندسان اسرائیل می سپارد تا با راه حلی ما را غافل گیر کنند. فکر میکنم اینتل سعی خواهد کرد استاندارد های مشابه "Centrino/Viiv" بیشتری را روانه بازار نماید. خواهیم دید چگونه برای آنها عمل خواهند کرد.
برای Lexmark اتفاقی می افتد و هیچ سر نخی ندارم:
Nintendo بیشتر از هر چیزی که تا کنون تصور می شد Wii خواهد فروخت:
Madden را بر روی Xbox 360 در وضوح 1080i بازی کنید سپس همان بازی را بر روی Wii در 480 . نیازی به صحبت بیشتر نیست. به وضوح هیچ مقایسه ای نیست. نینتندو متوجه شده است چگونه احساسات گیمرهای کنسول را بر انگیزد. این قاتل این طبقه است. سونی باید خیلی بترسد.
اپل باید پروانه OSX را بفروشد:
اگر Microsoft Vista Ultimate تقریباً 400 دلار باشد و OSX اپل حدود 40 دلار آمریکا، به وضوح تعادل بر قرار نیست. به نظر جالب توجه می آید که اپل سیستم عامل خود را برای بعضی از سازندگان باز کند.
در خواست ویژه 2007:
من میخواهم یک درخواست ویژه از شرکتهای نیمه هادی GPU و CPU بکنم.
لطفا محدودیت توان را در صدر اولویت خود قرار دهید! من نمی توانم قبول کنم ما به منابع تغذیه 1.2 KW نزدیک می شویم. این دیوانگیست. این منابع حداکثر مقداری که 1 پریز برق می تواند تامین کند، را مصرف می کنند. مدیریتی در بالای شرکتهای خاصی وجود دارد که فکر می کند مشتریان در دنیای ما توجهی به مصرف ندارند در حالی که اصلا اینگونه نیست.
برای هواخواهان توان مسأله مهمی می باشد. نویز ، پایداری ، مسایل حرارتی و قابلیت اورکلاک همه قسمتی از بسته می باشند. ما خواستار پی سی های پر سرو صدا نیستیم - و حتی بدتر از آن وقتی که خنک کنندگان مایع تبدیل به 1 استاندارد شوند وقتی انتخاب کمی باقی مانده است. من معتقد به خنک کنندگان مایع می باشم در حقیقت من یکی از سهام داران عمده Cool-It تکنولوژی می باشم. ولی من معتقد نیستم که خنک کنندگان مایع استاندارد اجباری شود. آنها باید برای اضافه کردن تجربه / بازدهی کلی و نه برای پاک کردن اضافات سخت افزار استفاده شوند. برای اینکه آنها نیازمند ایستگاه تغذیه برای عمل می باشند.
همان طور که گفته شد , این بدان معناست که خنک کنندگان مایع تبدیل به ضرورت در حوضه مشتاقان شود اگر مسائل با این روند پیش روند.
برنده این نبرد شرکتی خواهد بود که این مسائل را حل کند و راه را به سمت مصرف پائین تر طی کند. شما باید در این مسأله به من اعتماد کنید. اگر شما مصرف کلی سیستم را پائین آورید و در عین حال بازدهی مشابه و یا بهتر را فراهم کنید به جای آنکه برای مصرف بیشتر رقابت کنید موفقتر خواهید بود.
منبع:winbeta.net
سامسونگ یا هیتاچی، وسترن دیجیتال را به دست خواهند آورد:
به نظر من وسترن دیجیتال، دومین تولید کننده دیسک سخت در جهان (هر چند دومین با فاصله زیاد ولی همچنان دومین) اولین گذینه برای تصاحب می باشد. من این فرضیه را از چارلی برداشت کرده ام. هنگامی که در سایت Inquirer اوایل سال پیش در اینباره بدون توضیح کامل مطلبی نوشته بود.
انویدیا (Nvidia) توسط اینتل تصاحب نمی شود ولی...
انویدیا با اشتیاق خاصی بر روی این استراتژی کار خواهد کرد که بالای منحنی بازار قابل حمل باقی بماند. این برخلاف آن است که این اجازه را به اینتل بدهند تا به سادگی آنها را تصاحب کند. چون فرهنگ این دو مانند آب و آتش است. به عقیده من تنها راه ادغام این دو شرکت آن است که "Jen-Hsun" مدیر عامل این نهاد باقی مانده و اینتل تصاحب شود این مساله به وقوع نخواهد پیوست. ولی اگر سهامداران هر دو شرکت احساس کنند این یک حرکت خوب است امکان پذیر می شود.
ای ام دی روزهای بهتری را در آینده خواهد دید:
یورش ناگهانی فناوری توسط اینتل (Intel) ای ام دی (AMD) را غافلگیر کرد. ای ام دی هیچگاه آمدن اینتل با چنین تکنولوژی مهاجمی را با این سرعت پیشبینی نمی کرد. ای ام دی نیازمند خانه تکانی و سرعت بخشیدن به تغییرات می باشد. آنها نیازمند بکارگیری هرچه زودتر سیستمهای مختلط با ای تی آی (ATI) می باشند. هرچه زودتر ای تی آی و ای ام دی ترکیب شوند زودتر می توانند تکنولوژیهای خلاق مورد نیاز همه را ارائه دهند.
ای تی آی واقعا باید از نینتندو وی (Nintendo Wii) به عنوان یک محصول بزرگ مغرور باشد. ولی متاسفانه محصولاتی از این دست صورت حساب ها را پرداخت نمی کنند. بنابراین ای تی آی نیازمند ضربه زدن به انویدیا می باشد. من مطمئن هستم مدیریت AMD شرکت ATI را به سمت راه درست در بازدهی سوق خواهد داد.
اینتل با 11 سیلندر کار خواهد کرد:
به نظر می آید اینتل در موقعیتی است که می تواند 11 سیلندر از 12 سیلندر را باز کند. محصولات آنها انرژی کمتری مصرف می کند و آنها مطلوب تر عمل می نمایند. دوره کوتاه تا متوسط برای اینتل به نظر شگفت آور می آید. مطمئنا AMD+ATI آنها را نگران کرده است ولی آنها را به مهندسان اسرائیل می سپارد تا با راه حلی ما را غافل گیر کنند. فکر میکنم اینتل سعی خواهد کرد استاندارد های مشابه "Centrino/Viiv" بیشتری را روانه بازار نماید. خواهیم دید چگونه برای آنها عمل خواهند کرد.
برای Lexmark اتفاقی می افتد و هیچ سر نخی ندارم:
Nintendo بیشتر از هر چیزی که تا کنون تصور می شد Wii خواهد فروخت:
Madden را بر روی Xbox 360 در وضوح 1080i بازی کنید سپس همان بازی را بر روی Wii در 480 . نیازی به صحبت بیشتر نیست. به وضوح هیچ مقایسه ای نیست. نینتندو متوجه شده است چگونه احساسات گیمرهای کنسول را بر انگیزد. این قاتل این طبقه است. سونی باید خیلی بترسد.
اپل باید پروانه OSX را بفروشد:
اگر Microsoft Vista Ultimate تقریباً 400 دلار باشد و OSX اپل حدود 40 دلار آمریکا، به وضوح تعادل بر قرار نیست. به نظر جالب توجه می آید که اپل سیستم عامل خود را برای بعضی از سازندگان باز کند.
در خواست ویژه 2007:
من میخواهم یک درخواست ویژه از شرکتهای نیمه هادی GPU و CPU بکنم.
لطفا محدودیت توان را در صدر اولویت خود قرار دهید! من نمی توانم قبول کنم ما به منابع تغذیه 1.2 KW نزدیک می شویم. این دیوانگیست. این منابع حداکثر مقداری که 1 پریز برق می تواند تامین کند، را مصرف می کنند. مدیریتی در بالای شرکتهای خاصی وجود دارد که فکر می کند مشتریان در دنیای ما توجهی به مصرف ندارند در حالی که اصلا اینگونه نیست.
برای هواخواهان توان مسأله مهمی می باشد. نویز ، پایداری ، مسایل حرارتی و قابلیت اورکلاک همه قسمتی از بسته می باشند. ما خواستار پی سی های پر سرو صدا نیستیم - و حتی بدتر از آن وقتی که خنک کنندگان مایع تبدیل به 1 استاندارد شوند وقتی انتخاب کمی باقی مانده است. من معتقد به خنک کنندگان مایع می باشم در حقیقت من یکی از سهام داران عمده Cool-It تکنولوژی می باشم. ولی من معتقد نیستم که خنک کنندگان مایع استاندارد اجباری شود. آنها باید برای اضافه کردن تجربه / بازدهی کلی و نه برای پاک کردن اضافات سخت افزار استفاده شوند. برای اینکه آنها نیازمند ایستگاه تغذیه برای عمل می باشند.
همان طور که گفته شد , این بدان معناست که خنک کنندگان مایع تبدیل به ضرورت در حوضه مشتاقان شود اگر مسائل با این روند پیش روند.
برنده این نبرد شرکتی خواهد بود که این مسائل را حل کند و راه را به سمت مصرف پائین تر طی کند. شما باید در این مسأله به من اعتماد کنید. اگر شما مصرف کلی سیستم را پائین آورید و در عین حال بازدهی مشابه و یا بهتر را فراهم کنید به جای آنکه برای مصرف بیشتر رقابت کنید موفقتر خواهید بود.
منبع:winbeta.net