دنبال هاست برای یه سایت دانلودم

delphii

Member
یه سایت دانلود را ه اندازی کردم و برای ارتقاء و بهبود سایت نیاز به یه هاست با فضایی حدود 200 گیگ دارم .

می خواستم صاحب نظران اولا راهنمایی کنن که برای زدن این سایت هاست باید چه امکاناتی داشته باشه و دوم اینکه در این مورد هاست بهتره یا سرور مجازی .

تا جایی که من می دونم فقط یه پهنای باند ازاد می خواد .
 

sasiran

Member
سلام دوست عزیز

خوب صد در صد سرور مجازی بهتر از یک هاست می باشد مخصوصا برای شما که می خواهید یک سایت دانلود راه اندازی کنید و احتیاج به مانور بیشتری دارید ، حتی اگر بتوانید یک سرور اختصاصی بگیرید به نظر من بهتر است .

ولی نمی دانم 200 گیگ سرور مجازی را با شما چقدر حساب کنند ؟ باید خیلی گران شود .
یک سری هاست ها هم وجود دارند که فضا و پهنای باند نامحدود دارند ولی خوب فضای نامحدود به عقل جور در نمی آید و احتمالا تا جایی که هارد دیسک سرور جا داشته باشد می توانید استفاده کنید . ( که باز هم احتمالا چندصد گیگ می باشد )

در صورتی که می خواهید از هاست استفاده کنید پیشنهاد من به شما اینه که از مقادیر کمتر شروع کنید و با پیشرفت کار پکیج خود را ارتقا دهید ، اینطوری در اصل می توانید هزینه هاست را قسطی پرداخت کنید مثلا :

در ابتدا از 20 گیگابایت شروع کنید و هر زمان که واقعا به هاست با ظرفیت بیشتر احتیاج داشتید می توانید تفاوت پکیج بالاتر را پرداخته و هاست خود را ارتقا دهید و مثلا یک هاست 40 گیگی داشته باشید ، اینطوری از نظر مالی به شما فشار نمی آید .

ما هم می توانیم هاست شما را تامین کنیم و اتفاقا هاست های ما ارزان هم هستند ولی یک سری قوانین هم دارند که رعایتشون الزامی می باشد .
هم قوانین و هم قیمت ها و هم امکانات را می توانید در آدرس زیر ببینید :
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=121471

هاست هایی با ظرفیت بالاتر از پکیج های معرفی شده در لینک بالا هم داریم که قیمت آنها به ازای هر 100 مگابیت ارزانتر هستند .
 
آخرین ویرایش:

p30tip

Member
اگه می خواهید سایت پایدار و پر طرفداری داشته باشید، باید Dedicated Server بگیرید و خرجش کنید تا طرفدار پیدا کنه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا