دلیل محبوبیت برند سیکو چیست؟

تا به حال از این برند ساعتی داشته اید؟

  • بله

  • خیر

  • میخواهم بخرم


نتایج فقط بعد از شرکت در نظرسنجی قابل رویت است.

سینا ص

Member
برند ساعت سیکو یک کمپانی معروف در صنعت ساعت سازی است که در ایران توسط علاقه‌ مندان به این برند بسیار خریداری شده و مورد استقبال نیز قرار گرفته. از طرف دیگر این برند ساعت ژاپنی بزرگ و محبوب، به دلیل کیفیت بالا و خدمات پس از فروش گسترده توانسته مشتریان خودش را همواره راضی نگه دارد. علاوه بر ساعت‌ مچی، سیکو محصولات دیگری مانند ساعت دیواری، جواهرات، محصولات نوری و تجهیزات الکترونیک نیز عرضه می‌کند. در طول سال‌ها، سیکو توانسته است در زمینه ساعت‌های مچی نیز به موفقیت‌های بزرگی دست یابد. ساعت سیکو های مردانه و زنانه گالری جواهریان یکی از بهترین مورد هایی است که می توانید به لیست خرید خودتان اضافه کنید.

زیر مجموعه های ساعت سیکو​

ساعت های سیکو در مدل ها و تنوع بالا تولید و عرضه می شوند که هر سری طرفداران خاص خودشان را دارند، در ادامه همراه گالری جواهریان باشید تا زیر مجموعه های این برند را عنوان نمائیم:

  1. پرسیج سیکو
  2. پراسپکس سیکو
  3. استرون سیکو
  4. پریمیر سیکو
  5. سیکو پنج

ویژگی ساعت سیکو​

سیکو به عنوان یک برند معروف در صنعت ساعت مچی، علاوه بر ساعت‌های کوارتز، مدل‌های متنوعی از ساعت‌های مکانیکی و اتوماتیک قلب باز (Open Heart) و ساعت‌های خورشیدی (سولار) که به باتری نیاز ندارند، را نیز ارائه می‌دهد که خرید ساعت را برای افراد نسبت به قبل سخت تر کرده زیرا تنوع محصولات این برند واقعاً زیاد است. ساعت‌های این برند به دقت و کیفیت بالا شهرت دارند و در رده قیمت 5 تا 11 میلیون تومان قرار دارند. آن‌ها تنوع طرح، رنگ و کارایی زیادی دارند. محصولات سیکو در دو گروه زنانه و مردانه عرضه می‌شوند و تقریباً تمام رده‌های سنی را پوشش می‌دهند.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا