دفتر کارتابل چیست؟

lunaplateada

New Member
کارتابل محیطی است که کاربر سیستم اعم از مدیر، کارشناس و کارمند برای مشاهده، رسیدگی و پیگیری امور جاری خود به آن مراجعه می‌کند. در سیستم اتوماسیون پیوست،ابزار کارتابل به صورت الکترونیک و پست اداری تعریف شده در اختیار افراد یک سازمان قرار می‌گیرد تا با مراجعه به آن،امور جاری خود را به ساده‌ترین شکل ممکن به انجام رساند. قطعا حفاظت از اسناد مهم، اهمیت ویژ‌ه‌ای دارد، هر کسی برای نگهداری از نامه‌ها و اسنادی مانند چک روش‌های خاص خود را دارد و مکان امنی برای آن‌ها اختصاص داده است. این موضوع هم افراد حقیقی و هم سازمان‌ها و شرکت‌ها را شامل می‌شود. کارتابل از واژه‌ای فرانسوی گرفته شده است و در واقع نوعی کیف یا پوشه است که اسنادی مانند نامه‌ها، پرونده‌ها و مدارک جهت بایگانی و نگهداری داخل آن قرار می‌گیرد.
Untitled-1.jpg

فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که اقدام به فروش کارتابل در انواع مختلف کرده‌اند، اما نکته‌ای که در خرید کارتابل وجود دارد، توجه به کیفیت آن است. خرید عمده کارتابل برای تمام ادارات و شرکت ها لازم می باشد، زیرا کارتابل یکی از ابزار و ملزومات مهم در شرکت ها محسوب می شود. برای خرید کارتابل به سایت https://www.taminfalat.com مراجعه نمایید.

کارتابل پوشه مخصوصی است که نامه‌ها و پرونده‌ها را برای صدور دستور در آن قرار می‌دهند. این محصول انواع مختلفی دارد که کارتابل اداری چرمی جزو پر مصرف ترین آن می باشد .کارتابل محرمانه رمزدار نیز برای استفاده مدیران در سازمانها و ادارات استفاده می شود.

کارتابل اداری با دسته‌بندی مدارک و اسناد به دسته‌ها و گروه‌ها با کمک تقسیم‌کننده‌های پلاستیکی یا کارتی کار می‌کنند. برخی از برچسب حروف الفبا برای سازماندهی سریع استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به کاربران اجازه می‌دهند تا هر بخش را با متن سفارشی‌شده، مانند دسته یا تاریخ، برچسب‌گذاری کنند تا به راحتی جزئیات مهم یا اسناد حساس به زمان را پیگیری کنند.

کارپوشه به دو دسته کارتابل رمز دار و کارتابل بدون رمز( ساده، معمولی) تقسیم می‌شود، در نوع رمز دار آن با دارا بودن قفلی بر روی کیف، امکان قفل کردن آن و تعبیه رمز وجود داشته و در نتیجه اسناد محرمانه‌تر را با خیال راحت می‌توانید در آن قرار دهید.در نوع بدون رمز آن که یک کیف کوچک با بخش‌ها مجزا بوده، شما می‌توانید مدارک خود را در این بخش‌های جداگانه بایگانی کنید .نوع بدون رمز کارپوشه نسبت به نوع رمز دار آن از قدرت حفاظتی کمتری برخوردار است با این حال هر دو این کارپوشه‌ها نقش نگهدای از مدارک را بر عهده دارند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا