دعوت به کار گروهی !!!

sharktech

کاربر فعال
سلام بر دوستان عزیز

اینجا بچه های با استعداد زیادی هستن و هر روز یه کار تازه و یه رندر قشنگ از کارهاشونو میزارن برای نظر دادن.

موقع نظر دادن هم اون کسی که تخصصش رندره میاد و در مورد رندر کار نظر میده, اونی که تخصصش مدلینگه روی مدل کار نظر میده و اونی که تخصصش متریال و آنرپ هست روی متریال نظر میده و الی آخر ...

حتما هم میدونید که کاری که توسط یه نفر انجام شده باشه بدون اشکال نیست اما اگه کار گروهی باشه کمتر میشه به اون کار اشکال گرفت و تقریبا یه کار کامل از آب درمیاد.

حالا بیاید ما هم برای اولین بار در ایران یه کار گروهی کامل و طبق تخصص انجام بدیم تا نتیجه کار گروهی رو ببینیم.

مثلا یه موضوع رو مطرح کنیم و اونایی که فکر میکنن مدلینگشون خوبه اونو مدل کنن, بعد ازمیون این مدل ها بهترین رو انتخاب کنیم.

حالا در این مرحله اونایی که آنرپ رو بلدن روی آنرپ مدل کار کنن و باز بهترین کار رو انتحاب کنیم و بریم به مرحله بعد و الی آخر ...

البته این کارها برای بالابردن سطح علمی بچه ها هست و توی یه پروژه واقعی هست که هر کسی میتونه از تواناییهای خودش با خبر بشه و کار گروهی رو هم یاد بگیره و همه این کارها باید بدون هیچ چشم داشتی صورت بگیره.

حالا دوستان نظرشون رو بگن تا اگه نظرات مساعد بود ادامه بدیم.
 

Ultra3D

Well-Known Member
یک کار تک فرم رو که گروهی کار نمی کنن
تو کارای انیمیشن این کار صورت می گیره
تازه بعد از این که این کار تموم شد ممکنه ازش سوء استفاده بشه
حالا بگزریم
ولی من هم خوشم اومد ( به شرط این که صادقانه باشه)
 

MSB_GRAPH

Active Member
دوست ما درست میگه کار تک فرم بهتره تنهای باشه ولی من بازم مدل رو هستم
 
آخرین ویرایش:

sharktech

کاربر فعال
از دوستانی که نظر دادن تشکر میکنم :rose:

نظر دوستان در مورد اینکه کار تک فریم رو تنهایی هم میشه انجام داد کاملا درسته اما این فقط برای شروع کار هست تا کار گروهی رو یاد بگیریم وگرنه همین الانش هم خیلی از بچه ها کارهای تک نفرشون رو توی سایت قرار میدن.

الان چرا انیمشین ایران اینقدر ضعیفه ؟؟؟

چون اولا به صورت کامل نمیتونن با هم همکاری داشته باشن و کلا کار گروهی رو بلد نیستن و دوما هم کارها تخصصی نیست و بنظر من یه نفر فقط نور پردازی رو به صورت تخصصی و حرفه ای بلد باشه بهتر از اینه که توی همه زمینه های انیمیشن فقط در حد مبتدی چیزی بلد باشه !!!!

اگه کار گروهی رو یاد گرفتیم و نتیجه خوبی هم داشت میریم سراغ کارهای بزرگ مثل یه انیمیشن کوتاه.
 
آخرین ویرایش:

sharktech

کاربر فعال
من واقعا نمیدونم که چرا دوستان نظر خودشونو نمیگن !!! :-?

مگه تا حالا تک نفره کار کردیم به جایی رسیدیم ؟؟!

مگه قبول ندارین که ساخت انیمیشن یه کار تخصصیه و باید گروهی انجام بشه ؟؟؟!

حقمونه که بشینیم و اونور آبی ها بسازن و ما هم دلمون بسوزه و فقط از کار اونها تعریف کنیم و کیف ببریم از این همه نو آوری, گرافیک, نور پردازی, افکت های خیلی زیبا و هی پیش خودمون بگیم پس ما کی قراره که تو مملکت خودمون از اینا بسازیم !!!!!!!!!!!

من واقعا متاسفم :sad:
 

mahdilal

Member
دوستان من نمی خوام نا امیدتون کنم از این تصمیمیتون ولی اگر در یک مکان نباشید خیلی انجام این کار مشکل هست و در حین انجام کار به مشکلات زیادی بر می خورید بعدشم انیمیشن ساختن با تک فریم رندر کردن خیلی فرق می کنه چون در انیمیشن ابجکت شما در حرکت هست و کلیه محاسبات شما اعم از نور و غیره تغییر می کند و بعدشم اگر می خواهید انیمیشن خوب بسازید باید سیستم های خوب داشته باشید اگر هم نه می خواهید مثل بقیه بزن و برویی درست کنی که الان صرف از نظر مالی همینه که ......
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا