دعوت به همکاری در تیم مجید آنلاین

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام

همانطوری که شاید اکثر شما کاربران عزیز بدانید مجید آنلاین در سال 87 مجله خود را با عنوان گاما راه اندازی کرد. این مجله اولین و تنها مجله در زمینه هنرهای دیجیتالی در ایران بوده و هست. این مجله از دی ماه 87 تا تیر ماه 88 منتشر شد و مخاطبین بسیار زیادی جذب کرد و در این مدت بسیار موفق بود به گونه ای که در روزهای انتشار مجله تعداد دانلود آن در روز اول به بیش از 1000 دفعه می رسید اما بدلیل پاره ای از مشکلات امکان انتشار مجله بعد از شماره هفتم وجود نداشت.

حال پس از گذشت حدود 2 سال از زمان انتشار آخرین شماره مجله گاما بدلیل درخواستهای بسیار زیاد مخاطبین تصمیم بر این شد که مجله را دوباره منتشر کنیم و با تیمی قوی تر و حرفه ای تر از گذشته در خدمت شما کاربران باشیم.

مجید آنلاین با رسالت و هدفی که در زمینه آموزش در زمینه های تخصصی طراحی و گرافیک دارد نیاز به افراد متخصص و مجرب جهت همکاری در تیم مجله و تیم مجید آنلاین دارد که بتواند بیش از پیش در اطلاع رسانی و آموزش به جامعه کاربران ایرانی موثر باشد.

از این رو، از دوستانی که تمایل دارند به هر نحو در زمینه های زیر با مجله و مجید آنلاین همکاری داشته باشند ، تقاضا می شود با ارسال پیغام خصوصی برای GFX Master اعلام آمادگی نمایند تا بتوانیم با کمک و همکاری یکدیگر، نقشی در آموزش و کمک به علاقمندان به هنرهای دیجیتال داشته باشیم.


- مترجم
مسلط به زبان انگلیسی و تسلط به یکی از نرم افزارهای گرافیکی

- ویراستار
آشنا به نرم افزارهای گرافیکی و قدرت نگارش و ویرایش مطالب تخصصی

- گزارشگر
از اقصی نقاط دنیا جهت ارسال وقایع و تصاویر مرتبط به هنرهای دیجیتال

- متخصص و منتقد
افرادی که حداقل به یک نرم افزار گرافیکی تسلط کامل و تخصص در آن داشته باشند جهت نقد و بررسی تخصصی و ...




علاوه بر موارد فوق خواهشمند است دوستانی که حاضرند به هر شکل (مالی ، تبلیغاتی و ...) از مجله حمایت کنند با ما تماس بگیرند تا راهکارهای مناسبی برای این موضوع تدوین شود.


از سایر دوستان نیز تقاضا می شود، در صورتی که هر گونه پیشنهاد و یا ایده ای برای بهبود و انتشار یک مجله حرفه ای دارند ، با ما تماس بگیرند.



با تشکر
مجید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا