دعوت به همکاری برای تشکیل مکانی برای حل مشکلات مباحث و ...

نسبت به شرکت و یا عدم شرکت و اینکه کدام نرم افزار برای ش?

  • میتوانم شرکت کنم.

    رای: 2 100.0%
  • نمیتوانم شرکت کنم.

    رای: 0 0.0%
  • Raidcall

    رای: 1 50.0%
  • Team speak

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    2
سلام عرض میکنم خدمت همه شما

از همتون خواهش دارم لطفا کل مطلب رو دقیق بخونید و سرسری ازش رد نشید. ممنونم از همتون.

میدونم که برای خیلی از شماها اتفاق افتاده که تو مسئله ای گیر کنید و تا بخاید جواب سوالتون رو بگیرید شاید مجبور باشید خیلی وقت صرف کنید و یا منتظر باشید که یه کسی سوال شما رو ببینه و جواب شما رو بده.

اما خوب مشکلتون حل شد اما چیزی که برای من و شما موند تجربه بود ، اینکه اگه کسی عین همون مشکل براش پیش اومد چطوری باید حلش کنه.

من به شخصه دوست ندارم کس دیگه ای مثل من مشکلاتی همچون من براش به وجود بیاد و مجبور باشه کلی وقت شاید 2 روز شاید 1 هفته تو اون مشکل بمونه در حالی که جوابش رو من یا شمای نوعی میدونیم اما موفق نمیشیم که سوال رو ببینیم یا اصلا جایی که ما هستیم سوال کننده نبوده.

اما چطوری میشه کاری کنیم که همچین مسائلی برای دوستان خودمون رخ نده و براحتی بتونن به جواب سوالشون برسن با صرف هزینه وقت کمتر.؟

این درست نیست که بگیم من زحمت کشیدم و به جواب این سوال رسیدم پس اون هم باید زحمت بکشه.شما جای سوال کننده بودید همین نظر رو داشتید؟

اما راه حل چیه ؟

طبق صحبتهایی که با مدیر کل دوست عزیز آقا مجید گل و همچنین با مدیر انجمن داشتم پیشنهادی رو ارائه دادم که هر دو عزیز موافق بودند ، اما شکل گیری این مسئله رو به ما کاربران سپردند.

ما میتونیم با همکاری هم مکانی رو فراهم کنیم که هر کس خواست در مورد مسئله ای صحبت کنه گفتگو کنه نقطه نظری داشته باشه یا با مشکلی برخورد کنه بتونه به اون مکان بیاد.


بهتر بگم
نمیدونم با نرم افزارهایی که برای صحبت در دنیای اینترنت هستند آشنایی دارید یا نه .
نرم افزارهایی همچون Team speak و یا Raidcall .
اینهایی نرم افزارهایی هستند که در واقع طوری طراحی شدند که برای نقل و انتقال صوت کمترین حجم ممکن رو از پهنای باند اینترنت بگیرند.

خوب ما میتونیم از اینها استفاده کنیم و قسمتی رو ایجاد کنیم که مثل این فروم قسمتهای مختلفی رو داشته باشه و دوستان هم در قسمت مربوطه حضور پیدا کنند و با هم در ارتباط باشند.

اما این همکاری من و شما رو لازم داره. شاید شما خیلی توانا نباشید اما میتونید تجربه های خودتون رو به همون اندازه که کسب کردید به دیگران انتقال بدید یا بتونید کمک کنید مشکل کسی رو حل کنید.

پس دست به دست هم بدیم تا بتونیم همچین مکانی رو فراهم کنیم.

پیشنهاد من استفاده از نرم افزار Raidcall هست چون زیبایی که داره هیچ نرم افزاری نداره البته برای کسانی که از اینترنت DSL بهره میگیرند خوبه اما برا کسانی که از اینترنت خانگی بهره میگیرند Team Speak مناسبه.

اما اول میخام بدونم چند درصد از متخصصین و نیمه ماهر ها حاضر به همکاری هستند پس یه نظر سنجی قرار میدم و دوست دارم نظرتونو بگید
پس نسبت به اینکه میتونید شرکت کنید و یا نه و اینکه در صورت تمایل کدام نرم افزار رو مناسب میدونید نظر بدید.

امیدوارم این نظریه مورد قبول واقع بشه و بتونیم چنین فضایی رو تشکیل بدیم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا