دعوت به مشارکت در یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اصفهان

holisoft

Member
با سلام
شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اصفهان برای یک پروژه "استارت آپ" از برنامه نویسان واجد شرایط (به صورت مشارکتی) دعوت به همکاری می نماید.

شرایط همکاری به شرح زیر می باشد (لیست شماره 1):
1- پروژه موردنظر یک ایده خلاقانه و مبتنی بر فناوری (های تک) می باشد که ایده اصلی و طرح تجاری آن توسط شرکت ارائه شده و آماده اجرا می باشد.
2- شرکت در نظر دارد جهت اجرای طرح تیمی متشکل از حداکثر 10 نفر از برنامه نویسان "توانمند" و "مستعد" و صرفا به صورت مشارکتی (و نه کارمندی یا قراردادی) تشکیل دهد و نسبت به اجرای طرح مبادرت ورزد.
3- شرکت در این پروژه مستلزم علاقه به شرکت در کارهای چالش برانگیز و حل مسائل پیچیده، عزم راسخ و جدی، روحیه و فرهنگ کار تیمی، ریسک پذیری بالا، مسئولیت پذیری و امکان کار تمام وقت به مدت حداقل 6 ماه بدون حقوق می باشد.
4- به لحاظ فنی متقاضی شرکت در پروژه بایست دست کم به یکی از فناوریهای موردنیاز (که در ادامه ذکر شده) تسلط داشته باشد. صلاحیت علمی داوطلب از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در مرحله اول گزینش مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
5- کلیه ابهامات احتمالی و مباحث حقوقی مرتبط با حق مالکیت مادی و معنوی محصول نهایی به صورت کاملا رسمی پیش از شروع کار حل و فصل خواهد شد و ازین حیث جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود.
6- اطلاعات تکمیلی در جلسه مصاحبه حضوری ارائه خواهد شد.

به لحاظ فنی داشتن توانمندی، تسلط کافی و سابقه کار با حداقل یکی از فناوری ها و زبان های برنامه سازی زیر مورد نیاز است (لیست شماره 2):
1- C و C++‎
2- J2EE (ترجیحا آشنایی با spring framework)
3- C#‎ و ASP.NET (ترجیحا آشنایی با MVC)
4- JavaScript (آشنایی با jQuery یا یکی از فریم ورک های مربوطه) و CSS
5- PHP (ترجیحا آشنایی با Zend Framework)
6- Python

علاوه بر موارد فوق آشنایی با سیستم عامل لینوکس، تسلط به یک پایگاه داده رابطه ای و مهارت بالا در خواندن و نوشتن انگلیسی مزیت محسوب می شود.

مراحل گزینش به این ترتیب خواهد بود (لیست شماره 3):
1- اعلام علاقمندی به شرکت در پروژه
2- ارسال رزومه و سوابق کاری مرتبط از طریق ایمیل
3- مصاحبه غیرحضوری
4- مصاحبه حضوری
5- شرکت در جلسه گردهمایی جهت تفهیم و گزینش نهایی
6- انجام روال های حقوقی پیش از شروع همکاری
7- شروع کار

علاقمندان لطفا شماره فناوری موردنظر جهت همکاری (1 تا 6 از لیست شماره 2)، نام و نام خانوادگی، ایمیل و آی دی اسکایپ خود را به شماره 09355907000 پیامک نمایند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا