دستگاه دوخت ریلی

yeganesorani27

New Member
دستگاه دوخت ریلی یکی از انواع دستگاه دوخت پلاستیک می باشد که جهت بسته بندی انواع نایلون ها، کیسه ها، پلاستیک ها و سایر موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در دو نوع عمودی و افقی طراحی شده اند که بنا به نیاز حوزه موزد استفاده قرار می گیرند.

در هریک از کسب و کار های فعال، محصولات متنوعی بسته بندی می شود که هریک از این محصولات در فاز های مایع و یا جامد می باشند. بسته بندی هریک از حالات مابع و یا جامد از طریق دستگاه های متفاوتی صورت می گیرد. برای دوخت و پلمپ کردن بسته های هریک از حالات گفته شده باید از یک نوع دستگاه خاص استفاده کرد. به عنوان مثال نوع عمودی برای دوخت زدن مایعات کاربرد بیشتری دارد و نوع افقی برای جامدات دارای کارایی بیشتری است.

ما در این بخش انواع مختلفی از دستگاه دوخت ریلی را به شما معرفی کرده ایم که شما می توانید اطلاعات کامل مربوط هر کدام از آنها را در بخش های مربوط به خود آن محصول کسب نمایید.

برای خرید هریک از انواع دستگاه دوخت پلاستیک ریلی می توانید از بخش مشاوره رایگان گشتا صنعت اصفهان استفاده نمایید و با مشاوره تخصصی کارشناسان بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.

دستگاه دوخت ریلی چیست؟

دستگاه دوخت ریلی یکی از کارامد ترین انواع دستگاه بسته بندی می باشد که در بخش های مختلفی از صنعت بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه که با حرارت کار بسته بندی را انجام می‌دهد با نام دستگاه پرس نایلون ریلی یا دوخت نایلون ریلی نیز معروف است.

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی یک دستگاه نیمه اتوماتیک است که در تنوع های بالایی تولید می گردد و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هریک از مدل های دوخت ریلی برای پرس بسته های خاصی مورد استقاده قرار می گیرند. در حالت کلی دوخت ریلی در دو دسته اصلی قرار می گیرد که با نام های دوخت ریلی عمودی و دوخت ریلی افقی شناخته می شوند.

مدل‌های دوخت ریلی افقی و دوخت ریلی عمودی در صنعت بسته بندی با طرح ها و حالات مختلفی موجود هستند و در دو حوزه اصلی بسته بندی خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

بسته بندی که به وسیله دستگاه دوخت ریلی انجام می‌شود بسیار محکم و شکیل است که برای بسته بندی مواد غذایی بهترین انتخاب است. دستگاه دوخت پلاستیک ریلی بیشتر برای بسته بندی مواد با وزن‌های کم کاربرد دارد و در عرض دوخت محدودیتی ندارد و می‌تواند کیسه‌هایی با هر عرضی را بسته بندی کند. دستگاه دوخت غلطکی نام دیگر دستگاه دوخت ریلی است.
دستگاه دوخت ریلی عمودی برای بسته بندی محصولات به صورت ایستاده کاربرد دارد و برای محصولاتی که پودری یا آبکی هستند باید از دستگاه دوخت ریلی افقی استفاده کرد. درجه حرارت و میزان سرعت دستگاه دوخت ریلی قابل تنظیم است و می‌توان یک دستگاه تاریخ زن نیز به دستگاه متصل کرد.

خیلی از کاربران در خصوص نحوه کار با دستگاه دوخت ابهام دارند و می خواهد روش استفاده از آن را یاد بگیرند. به همین دلیل ما ابن فیلم را تهیه کرده ایم و در آن نحوه کار با دستگاه دوخت ریلی را به شما کاربران عزیز آموزش می دهیم. با دیدن این فیلم به خوبی می توانید با طریقه استفاده از دستگاه آشنا شوید و از آن برای کسب و کار خود استفاده کنید.

در حالت کلی دستگاه های دوخت ریلی پلاستیک در دو دسته بندی مهم با نام های دستگاه دوخت ریلی عمودی و دستگاه دوخت ریلی افقی قرار می گیرند که در ادامه به بررسی و تحلیل هریک از انواع آن خواهیم پرداخت. فراموش نکنید که انتخاب هریک از انواع گفته شده بر حسب نوع محصول می باشد به همین دلیل باید در گام اول نوع محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در مراحل بعدی اقدام به تهیه دستگاه دوخت ریلی مناسب نمایید.

قابلیت های مشترک دستگاه های دوخت ریلی

قبل شروع موضوع بحث و بیان قابلیت های دستگاه دوخت ریلی پلاستیک این نکته را یادآوری کنیم که موارد گفته شده در این بخش در بین تمامی انواع دستگاه دوخت ریلی مشترک می باشد و تمامی آنها این قابلیت ها و شرایط را دارند. در واقع موارد گفته شده در این بخش، قابلیت های مشترک در بین تمامی انواع می باشد که به اطلاع شما کاربران عزیز می رسانیم.

اگر به لیست محصولات دوخت پلاستیک گشتا صنعت اصفهان نگاهی بیندازید خواهید دید که ماشین آلات و دستگاه های دوخت ریلی موجود در این سایت دارای انواع بسیار متنوعی می باشد که هریک از آنها برای بسته بندی محصولات خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. نکته جالبی که می خواهیم در این بخش به آن بپردازیم، قابلیت های مشترک مابین تمامی انواع دستگاه دوخت ریلی می باشد.

در حالت کلی این دسته از ماشین آلات و دستگاه های دوخت در قابلیت های زیر مشترک می باشند:

  • قابلیت تنظیم درجه حرارت دستگاه
  • قابلیت تنظیم سرعت دستگاه
  • قابلیت تجهیز به تاریخ زن با کیفیت عالی
  • قابلیت چاپ تاریخ و قیمت روی بسته با رنگ های مختلف
  • خشک شدن سریع چاپ تاریخ و قیمت درج شده بر روی کیسه بعد از اتمام عملیات
  • مقرون به صرفه ترین دستگاه دوخت نسبت به سایر انواع دیگر
علاوه بر ویژگی های مشترکی که در بین تمامی انواع وجود دارد، حوزه های بسیار مختلفی نیز می باشند که از تمامی انواع آنها برای بسته بندی کردن محصولات خود استفاده می کنند. اگر بخواهیم به برخی از نمونه صنعت هایی که از انواع دستگاه دوخت ریلی برای کسب و کار خود استفاده می کنند اشاره کنیم، موارد زیر را نام خواهیم برد:

  • دستگاه دوخت ریلی برای بسته بندی هر نوع کالا با بسته های کوچک قابل استفاده می باشد.
  • صنایع غذایی
  • صنایع دارویی و شیمیایی
  • صنایع الکتریکی
  • صنعت بسته بندی لوازم خانگی و ده ها صنعت دیگر
همانطور که در بخش ابتدایی مقاله گفتیم این دستگاه از انواع دستگاه دوخت می باشد که دارای کاربرد های بسیار گسترده ای در حوزه بسته بندی محصولات است. کاربرد ها و قابلیت های تعریف شده در این نوع از پرس پلاستیک موجب ایجاد تحولات بزرگ در حوزه پرس و دوخت انواع پلاسیک شده است.

دستگاه دوخت ریلی، برای انواع متفاوت فیلم های پلاستیکی قابل استفاده می باشد. همچنین قابلیت مجهز شدن به دستگاه تاریخ زن روی خود را نیز دارد. به این صورت که تاریخ زن موجود در این دستگاه، می تواند کیسه محصول را در حین دوخت زدن چاپ هم بزند.

در صورت نیاز می توانید این دستگاه را به یک شمارنده نیز مجهز کنید تا بسته های دوخت خورده را برایتان شمارش کند. این سری از دستگاه دوخت در دو مدل دوخت ریلی عمودی و دوخت ریلی افقی وجود دارند که بسته به نوع محصول می توانید نوع این دستگاه را انتخاب و تهیه نمایید.
ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه نمایید.
بایگانی‌های دستگاه دوخت ریلی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا