Fa در mmb و اجرا در سی دی آیا حدود 500 فایل با حجم تقریبی 10 مگ را embed کنم؟

با سلام
در mmb یه تازه کار هستم , و این اولین کارمه.
یه اتوران با mmb ساختم که روی سی دی باید اجرا بشود و برای نمایش اطلاعات از فایلهای HTML استفاده کرده ام
حدود 500 عدد فایل HTML با حجم حدود 12 مگ است و حجم فایل اجرایی اولیه حدود 2 مگ است و هیچ فایلی را Embed نکرده ام و تمام اطلاعات در یک دایرکتوری کنار فایل اجرایی قرار دارد.
1- با توجه به اینکه امنیت اطلاعات HTML خیلی مهم نیست، بنظر اساتید محترم برای سرعت اجرا، کار و پرفورمنس برنامه بهتره که فایلها را در کنار برنامه قرار بدهم یا اینکه همه فایلها را Embed کنم؟
2- تعداد فایلها که حدود 500 عدد و 12 مگ است برای Embed کردن زیاد نیست؟
3- در حالت عادی تمام فایلهای html در یک دایرکتوری و در کنار هم هستند و برای لینک دادن بین صفحات کافیه که اسم اون صفحه را بدهیم ، اگر همه فایلها را embed کنم آیا تغییری در آدرس دهی پیش می آید؟
با تشکر
 
آخرین ویرایش:

nevercom

کاربر متخصص انجمن مولتی مدیا بیلدر
همیشه اگر فایل Embedd نشده باشه بهتره.
البته Embedd کردن به امنیت کمک چندانی نمیکنه، شما میتونید خیلی راحت با ابزارهایی مثل CD Secure اون فولدر رو مخفی کنید، امنیتش در حد همون Embedd کردن هست (در واقع امنیتی وجود نداره) اما از کارایی برنامه کم نشده.

اگر هم Embedd کنید تنها تغییری که در آدرس دهی ایجاد میشه اینه که بجای <SrcDir> (بعنوان مثال) از ماکرو ی <Embedded> استفاده میکنید.
 
با سلام
از راهنمایی و لطف شما سپاسگزارم.
من فکر کردم اگر فایلها را embed کنم حجم فایل اجرایی در حدود 15 مگ میشه و سرعت لود و اجرای اون بنسبت به فایل 2 مگی بیشتر میشه و شاید بهتره که فایلها را در کنار فایل اجرایی قرار بدهم تا سرعت برنامه بیشتر باشه و برنامه هم سبک باشه و سریع اجرا بشه.
با تشکر
 

nevercom

کاربر متخصص انجمن مولتی مدیا بیلدر
فرض کنید شما 12 مگ رو Embedd کردید، هربار که برنامه ی شما اجرا میشه، اول اون 12 مگ رو در پوشه ی Temp\MMBPlayer استخراج میکنه، بعد صفحه ی اول نمایش داده میشه
پس اگه Embedd نکنید خیلی بهتر هست.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا