Normal : رنگ آميختگي جايگزين رنگ پايه ميشود
Dissolve : تعداد تصادفي از پيكسلها جايگزين يكديگر ميشوند و حالتي شبيه استفاده از قلموي خشك ايجاد ميشود
Mutiply : رنگ پايه در رنگ آميختگي ضرب ميشود و به اين ترتيب رنگي تيره تر ايجاد ميشود.
Screen : رنگ پايه در عدد معكوس شده ي رنگ آميختگي ضرب ميشود و رنگي روشن تر ايجاد ميكند
Overlay : بسته به رنگ پايه رنگها در هم ضرب يا غربال(screen) ميشوند اما ضمن حفظ رنگ محلهايي كه روي آنها خط كشيده شده در محلهايي كه خطها روي هم قرار ميگيرند سايه ايجاد ميشود.
Soft light : تيرگي يا روشني بسته به رنگ آميختگي تعيين ميشود.در رنگهاي روشن جلوه ي چاصي ندارد
Hard light : بسته به رنگ آميختگي رنگها را در هم ضرب يا غربال ميكند
Color Dodge : رنگ پايه را نسبت به رنگ آميختگي روشن تر ميكند
Color Burn : رنگ پايه را نسبت به رنگ آميختگي تيره تر ميكند
Darken : اطلاعات هر كانال را بررسي و تعيين ميكند كه كدام يك از رنگهاي پايه يا آميختگي نسبت به رنگ نهايي تيره تر باشند.بعد پيكسلهاي روشنتر با رنگ نهايي جايگزين ميشوند و پيكسلهاي تيره تر بدون تغيير باقي ميمانند.
Lighten : بر عكس Darken عمل ميكند (توضيح اضافه كه نميخواد؟!)
Difference : روشنايي رنگهاي پايه و آميختگي را مقايسه كرده و رنگي كه پر نورتر باشد را از رنگي كه روشنايي بيشتري دارد تفريق ميكند
Exclusion : مثل Difference عمل ميكند اما جلوه ي هموارتري ايجاد ميكند.
Hue : تركيبي از روشنايي و ميزان اشباع رنگ پايه و درجه رنگ آميختگي ايجاد ميشود
Saturation : تركيبي از روشنايي و درجه رنگ پايه و ميزان اشباع رنگ آميختگي ايجاد ميشود
Color : روشنايي رنگ پايه حفظ ميشود و آن را با درجه رنگ و ميزان اشباع رنگ آميختگي نشان ميدهد
Luminosity : رنگي با درجه ي رنگ و ميزان اشباع رنگ پايه و ميزان روشنايي رنگ آميختگي ايجاد ميشود.اثر آن بر عكس color است
خب اميدوارم جواب سوالتو داده باشم