در ایران، کدوم دستگاه فلزیاب بهترین نتیجه رو میده؟؟!

mogrd

New Member
فلزیاب‌ها دستگاههایی هستند که برای جستجوی فلزات در زمین استفاده می‌شوند و خرید بهترین دستگاه فلزیاب همیشه با چالش هایی همراه بوده است. در کشور ایران که خرید این دستگاهها کمی دشوار تر است، باید با دقت بالا، مناسب ترین دستگاه رو انتخاب کنیم. در ادامه برخی از مواردی که قبل از انتخاب باید رعایت کنیم رو بررسی خواهیم کرد:

بررسی نوع فرکانس دستگاه
اولین نکته دانستن نوع فرکانس دستگاه است. فلزیاب VLF دستگاههایی با فرکانس پایین هستند. یعنی هرچقدر تعداد ارسال فرکانس ها کمتر باشد، دقیق تر و حساس تر است و فلزات بزرگ و باارزش تری را پیدا می‌کند.

عمق کاوش ( عمق نفوذ به زمین )
این مورد نیز یکی دیگر از مهم ترین موارد در انتخاب بهترین دستگاه فلزیاب است. هرچقدر عمق نفوذ بیشتر باشد طبیعتا دستگاه باکیفیت تر و گرانتر است.

برند کالا
به طور کلی محصولات ماینلب استرالیا، او کا ام آلمان و آسوا ددکتور ترکیه جزو بهترین برندها هستند. بنابراین اگر قصد دارید فلزیابی و اپراتوری دستگاه را حرفه‌ای دنبال کنید، ترجیحا به سراغ این برندها بروید.


بهترین دستگاه فلزیاب در ایران کدام است؟

همانطور که گفتیم قبل از انتخاب دستگاه فلزیاب باید جوانب را بررسی کنید و بهترین گزینه را با توجه به نیاز و اهداف خودتون خریداری کنید. برخی از دستگاههای مناسب که توسط ما، در ایران راحت تر تهیه می‌شود عبارتند از:

1 . okm exo 6000
2 . Gpz 7000
3 . Proton Elic lb16
4 . Gold Legend
5 . Impact Pro
6 . Proton Elic lb4

در میان این دستگاهها ، قیمت فلزیاب ایمپکت پرو نسبت به بقیه ارزان تر است اما طبیعتا امکانات و کیفیت کمتری نسبت به سایر دارد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا