درخواست یک راهنمایی در کلیپ سازی-لطفاً کمکم کنید

Pedi Boyoka

New Member
با عرض سلام وخ سته نباشید و با آروزی قبولی طاعات وعبادات در پیشگاه حضرت حق.عزیزان من رمزمی کارم و دارم روی یک کلیپ 5 دقیقه ای کار می کنم که موضوع آن نمایش حرکات رزمی و تبلیغ باشگاهمونه. حالا من می خوام بدونم چطوری می تونم روی ضربات پا حرکات آتش و حرکات دست سایه و افکت هایی که در رابطه با هنرهای رزمی به کار می ره با نرم افزار Corel Video Studio x4 پیاده سازی کنم؟
 

dust

Member
فکر کنم شما اگه بخواید به صورت حرفه ای این کار رو انجام بدید ، اول باید نرم افزار تون رو عوض کنید . میتونید از Adobe After Effects استفاده کنید که اون خودش یه بحث جداس .

حالا اگه نظرتون این نیست که فکر کنم خود corel افکتی رو داشته باشه که در اثر حرکت تویه تصویر حاله یه آتیش رو به وجود بیاره .
 
همینطور که جناب dust عرض کردند ، پیشنهاد میکنم از افتر افکت استفاده کنی ، وقتی که ضربات پا زده میشه همزمان باهاش صداشم سینک شه و اینکه ضربات پا وقتی زده شد تهش از گردخاک استفاده کنی که باعث افزایش جذابیت کلیپ میشه ] ویا اینکه از حرکات نمایشی اسلو موشن کنی ، ی چیز توفانی درمیاد
موفق باشی
 

Pedi Boyoka

New Member
سلام عزیزان. با تشکر از راهنماییتون گرد و خاک بهترین عنصر بود که پیشنهاد کردید. حالا می شه بگین کار با افتر افکت سخته یا نه؟ لطفاً بهم پیامک بزنید. 09145911236 چون به اینترنت زیاد دسترسی ندارم. قربانتون میشم.
 
آموزش افترافکت رو از همین پکیج های فارسی بیرون تو مغازه ها پره ، بدو برو بخر..
شرکت های زیادی هستن که افتر رو یاد میدن بر فرض مثال پرنیان - دریا سافت - پارسیان - شورتکات - و و و ..
ولی من پیشنهاد میکنم مقدماتیشو یاد بگیر و بعد برو سراغ آموزش های اندرو کرامر رو بیاموز .
برای اینکه از عناصر گردخاک - دود وغیره استفاده کنی باید اگشن استنشال 1 و 2 رو که برای سایت ویدیو کوپایلت هست رو دان کنی وبعد در افتر استفاده کنی
پیروز باشی رزمی کار ..
 

جدیدترین ارسال ها

بالا