درخواست کمک از دوستان

rohela.h

New Member
با سلام خدمت دوستان عزیز. ببخشید من دارم کاردانی کامپیوتر میخونم و ترم اولم هم هستش . بعد یه درس بنام گرافیک داریم که فلش درس داده حالا یه پروژه ازمون واسه نمره پایان ترم خواسته. من زیاد فلش وارد نیستم میخواستم دوستان اگه فایل سورس یه چیز که پیچیده نباشه و کدنویسیم نداشته باشه یه چیز ساده که کار منو راه بندازه برام بزارید. مثل یه دوچرخه که حرکت کنه یا یه ماشن یا خورشیذ بالا و پایین بیاد غروب کنه یا عکس بیاد تو صفحه چند لحظه واسه بعد یه چرخ بخوره و برگرده در ضمن گفته باید تکست هم توش بکار رفته باشه.امیدوارم بتونم روزی جبران کنم. خداحافظ:rose::oops:
 

smmousazadeh

Well-Known Member
اینایی که شما میخای اصلا سخت نیست راحت از تو اموزشها میتونی خودت بسازی.
تازه اگه یه سرچ هم تو سایت بکنی یا 4-5 تا از نمونه کارهایی که بچه ها گذتشتن رو برداری یه چیزی به درد بخور پیدا میکنی
 

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
دوست گرامی این موردی که شما می خواهید با سرچ در انجمن و یا وب به راحتی قابل یافتن هست
موارد بسیاز زیادی با موضوعاتی که شما می خواهید موجود می باشد

موفق و پیروز باشید
 

mshgames

Well-Known Member
سلام
عزیز من با تلاش ، سختی آسان می شود.
در ضمن قوانین انجمن فلش رو هم بخونی بدنیست :
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=154033
4 . استفاده از کلماتی چون - لطفا کمک کنید - کمممممممک و مشابه اینها در موضوع تاپیک خلاف قوانین انجمن می باشد و در صورت تکرار پست کاربر بسته و پاسخی دریافت نمیکند موضوع تاپیک باید از کلمات مناسب مرتبط با متن تاپیک انتخاب شود


این چیزایی رو هم که گفتی جزو کارهای مقدماتی و ساده ان
تو همین انجمن سرچ کن تو بانک فلش میتونی سورس های خوبی گیر بیاری :

http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=141268


فعلاً

یا حق
 

rohela.h

New Member
تشکر

سلام به دوستان عزیز.ببخشید من هر چی گشتم چیزی پیدا نکردم اگه میشه کمکم کنید مشکلم حل بشه. دو روز دیگه بیشتر وقت ندارم .ممنون:rose:
 

Avang2005

مدیر انجمن
قوانین :

- از این پس ، هر گونه ویرایش ، تکمیل و یا انجام تمام و کمال پروژه های مربوط به فلش در انجمن های مربوط به فلش به صورت سوالی و جوابی و مجانی ممنوع است ، به استثنای ویرایش هایی که خیلی جزئی باشد و باید کاربران متقاضی تمام مراحل کار خود از جمله طراحی ظاهر و کد نویسی کار را طی کرده باشند و قسمتی را که در آن به خطا برخورده اند ، به صورت واضع بیان کنند و سورس کار خود را برای کاربران محترم عیب یاب در پستشان الحاق کنند تا کاربران عیب یاب بعد از حل مشکل ، سورس عیب یابی شده را دوباره الحاق کنند و علت خطا و چگونگی حل آن را به صورت آموزشی (خیلی جزئی) بیان کنند تا سایت از حالت ویرایشی به حالت سابق آموزشیش برگردد . این قانون برای جلوگیری از سوء استفاده افرادیست که می خواهند ویرایش یا انجام کامل پروژه های شخصی خود را به صورت مجانی از کاربران محترم این سایت دریافت کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند .
 

balouvh

New Member
سلام دوستان
من با فلش CS4 مشکل دارم
میخوام پنجره رو تمام صفحه کنم مشکل داره و جواب نمیده و همینظور برای بستن پنجره کد های fscommand و fullscreen رو استفاده کردم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا