درخواست پلاگین final render 3.5 64 bit برای مکس 2011

quickneed

Member
دوستان کسی final render 3.5 64 bit برای مکس 2011 داره ؟ تو نت میگردم پیدا نمیکنم ! ممنون:rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.به نظرم عمرت رو با این انجین تلف نکن.تجربه شخصی میگم.تو این 12 سال کار با انواع انجین ها رو تجربه کردم.مخصوصا 2 سال کارای شرکتم رو با فاینال بستم.البته چون سیستم برای وی ری نداشتم اون موقع
اما به مراتب به گرد گرد گرد پای وی ری یا فرای رندر یا مکسول نمیرسه.به نظرم دنبال چیزی که‌ آپدیت هست باش.
یه نگاه به صفحه اول سایت ها تاپ دنیا بنداز ronenbekerman.com evermotion.org 3dtotal.com همشون که کارای معماری هستن با وی ری کار شدن و کارهای کاراکتر و اینها با منتال ری.فاینال از گرده روزگار محو شده
 

mht8181

Member
شرکت Cebas محصولات خودش رو دیر به روز رسانی می کنه ، اما وقتی نسخه ی جدیدی معرفی می کنه دیگه جای هیچ شکی رو باقی نمی گذاره مثل Thinking Particles 5 که به شخصه سیستم ذره ای به این قدرتمندی ندیده بودم.
اخیرا هم این شرکت از final render 4 رونمایی کرده واین بار موتور رندرینگ خود را به کل از نوع بروز رسانی کرده است.
final render از سال 2011 مشغول به کار روی این نسخه بوده و این نسخه که با قدرت GPU کار می کنه، Final Render 4 GPU نام گذاری کرده و با ترکیب CPU+GPU باید شاهد سرعت بسیار بالایی باشیم.
اگر آن چیزی که در thinking particle 5 به دنیا عرضه شد در Final Render 4 GPU معرفی شود باید منتظر یک طوفان عظیم در صنعت رندرینگ باشیم.
پس فکر نکنم باید final render رو از رده خارج بدانیم.
من خودم خیلی با این موتور حال می کنم.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام مجدد.خب باید دید نتیجه چی هست.روی arion 2 هم خیلی تبلیغات کردن. fry render رو از گرده خارج کردن و گفتن با arion 2 همه چی شامل میشه.اما اصلا شبیه هم نیستن حتی قدرت هاشون هم با هم برابری نمیکنه.فرای چیز دیگه ای بود که متاسفانه به دلیل ضعف توی صحنه های داخلی از گرده محو شد.
تعصبی وجود نداره. هر چی خوب بیاد ازش تبعیت میکنیم.اما یه سوال دارم ازت.
نمی دونم در چه سحطی کار میکنی و قدرتت توی مکس چقدر هست. منظورم اینه تو چه حیطه ای فعالیت میکنی.مثلا ما هایی که معماری کار میکنیم وابستگی 100 درصد به پدیده ای به نام آبجکت آماده داریم.چیزی طبیعی هست و خنده داره کسی بگه توی کارای معماری چرا از آبجکت آماده استفاده شده.!!
تمام کمپانی ها مثل 3ddd.ru با evermotion یا خیلی های دیگه تمامی محصولاتشون بر مبنای وی ری هست.خب مسلما وقتی چنین کمپانی هایی روی این قضیه سرمایه گزاری میکنن یه چیزی بیشتر از ما دیدن و تجربه کردن.
نمی دونم.گنجشک مفت سنگم مفت.به برکت هکرها همه چی رو مجانی داریم.پس بهتره از هر چیزی که بدرد بخورده استفاده کنیم.
 

quickneed

Member
ممنون mht جان لطف کردی و همین طور ممون از عارف عزیز .. عارف جان من برای رندر صحنه ای که با thinking particles 4 ساختم final render رو میخوام چون مثلا اگه بخوای از mental ray برای رندر در tp استفاده کنی تکسچر صحنه بهم میریزه منتال و tp با هم میونه ی خوبی ندارن // ولی tp و final این طور نیستن و خوانایی عالی با هم دیگه دارن و البته فقط خوبی final همین نیست تو fum میتونی خیلی راحت با فاینال GI رندر کنی و ... من فکر میکنم فاینال بیشتر عملیاتی و برای انیمشین باشه مخصوصا برای ذرات که خیلی خوبه واقعا .. به همین خاطر همین طور که دوستمون mht گفتن cebas داره به کارش برای توسعه ی این موتور رندر مفید ادامه میده ..
 

mht8181

Member
سلام مجدد.خب باید دید نتیجه چی هست.روی arion 2 هم خیلی تبلیغات کردن. fry render رو از گرده خارج کردن و گفتن با arion 2 همه چی شامل میشه.اما اصلا شبیه هم نیستن حتی قدرت هاشون هم با هم برابری نمیکنه.فرای چیز دیگه ای بود که متاسفانه به دلیل ضعف توی صحنه های داخلی از گرده محو شد.
تعصبی وجود نداره. هر چی خوب بیاد ازش تبعیت میکنیم.اما یه سوال دارم ازت.
نمی دونم در چه سحطی کار میکنی و قدرتت توی مکس چقدر هست. منظورم اینه تو چه حیطه ای فعالیت میکنی.مثلا ما هایی که معماری کار میکنیم وابستگی 100 درصد به پدیده ای به نام آبجکت آماده داریم.چیزی طبیعی هست و خنده داره کسی بگه توی کارای معماری چرا از آبجکت آماده استفاده شده.!!
تمام کمپانی ها مثل 3ddd.ru با evermotion یا خیلی های دیگه تمامی محصولاتشون بر مبنای وی ری هست.خب مسلما وقتی چنین کمپانی هایی روی این قضیه سرمایه گزاری میکنن یه چیزی بیشتر از ما دیدن و تجربه کردن.
نمی دونم.گنجشک مفت سنگم مفت.به برکت هکرها همه چی رو مجانی داریم.پس بهتره از هر چیزی که بدرد بخورده استفاده کنیم.

با سلام
حرف شما رو کاملا قبول دارم.
درسته. در رشته معماری که اکثر رندرها تک فریم هست هیچ موتوری به گرد وی ری و مکسول نمیرسه.
حتی دوستان خودم هم که معماری کار می کنند وقتی کاراشون رو می دیدم به حرف شما می رسیدم که اصلا نیازی به مدلسازی آبجکت نیست.
اما کار من جلوه های ویژه است. و اکثر کارم تو مکس با پارتیکل و انیمیشن و داینامیک هست. (البته زیاد هم حرفه ای نیستم. اما با کمک خدا در حال پیشرفت هستم)
حتی خودم هم اکثر رندرهام رو با وی ری می گیرم چون وی ری واقعا تو رندر انیمیشن هم محشره اما صحنه ها که سنگین میشه نیاز به موتوری پیدا می کنم که سرعت بیشتری داشته باشه البته چون سیستم خیلی قوی ندارم مجبور می شم. .یا مثلا وقتی با thinking particle کار می کنم بیشتر با final render رندر می گیرم چون هیچ مشکلی با این سیستم نداره.
خلاصه برای هر کاری، یه موتوری به درد می خوره ولی لامصب وی ری تو همه چی جوابه . بی صبرانه منتظر وی ری 3 هستم.
خدا هم سایه ی هکر ها رو از سر ما کم نکنه.
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام مجدد.واقعا خوشحالم بعد از مدتها خاک خوردگی فروم یه بحث خوب شروع شده.
آره موافقم.من شخصا با caustic فاینال حال میکنم.به شدت سبک هست.با بالاترین تعداد فوتون هیچ کم نمیاره.
در مورد همخوانی آره موافقم.چون شرکت ها یکی هست کاری میکنن به هم وابسته باشن
منتال ری هنوز که هنوز با هیچ کمپانی قرارداد درست حسابی نداره! after burn dream scape یا همین think particle .خیلی تنها افتاده اما وی ری با همشون مچ هست
چیزی دیگه اینه که فاینال توی بحث نور روز خیلی قوی عمل میکنه.صحنه ها معمولا با طراوت و واقعی هستن.
ممنون از همگی
 

mht8181

Member
درسته
اما چیزی که برای من خیلی جالبه در این زمان که موتورهای مشهوری مثل وی ری ، مکسول، Arion، و ... دارن می تازن و قدرتنمایی می کنند ولی هنوز شاهد حضور موتورهای جدید یا به روز رسانی موتورهای دیگه هستیم.که بعضا فقط اسم آنها رو می شنویم و در داخل ایران فکر کنم اصلا کاربر نداشته باشه. مثلا مثل FluidRay RT. حتی خودم به روز رسانی موتوری رو دیدم که اصلا اسمشو نشیده بودم ( indigo render ) و وقتی ویژگی هاشون مطالعه می کنم شگفت زده می شم. به نظر من ارزش اینو داره که حتی نسخه دموی این موتورها رو امتحان کرد شاید رفع کننده ی بعضی مشکلات رندر باشند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا