درخواست متریال آماده سنگ آنتیک

سلام به همه دوستای عزیزم.میخواستم خواهش کنم متریال چند تا سنگ آنتیک حرفه ای رو با تنظیمات vray displacement بزارید.
خیلی تلاش میکنم که بتونم بسازمش ولی نمیدونم چرا نمیشه.نه برجستگی خوبی میگیره نه طبیعی میشه
با تشکر قبلی
 
عازف عزیز واقعا شرمندم میکنی همیشه.نمیدونم چی بگم.!!!!!
فقط مشکل اصلی من خود متریال هست که بامپ و دیسپلیسو چجوری بزارم؟رفلکتش؟تکسچر دیسپلیسو از کجا بیارم؟تنظیمات vray displacement رو چجوری بزارم که کاملا سنگ آنتیکم عمق داشته باشه و واقعی بشه
خیلی خیلی ممنون میشم یه متریال آمادشو بزاری
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
 

saloolix

Member
دوست عزیز سعی کن اگه میخوای کار کنی ،یاد بگیری.با فتو شاپ میتونی بقیه کاراشو انجام بدی.قسمت سختش بدست آوردن همین تکسچرای اصلیه...
منم به نوبه خودم از عارف عزیز تشکر میکنم.زحمت زیادی میکشن واسه سایت و ما...
 
دوست عزیز سعی کن اگه میخوای کار کنی ،یاد بگیری.با فتو شاپ میتونی بقیه کاراشو انجام بدی.قسمت سختش بدست آوردن همین تکسچرای اصلیه...
منم به نوبه خودم از عارف عزیز تشکر میکنم.زحمت زیادی میکشن واسه سایت و ما...

عزیز منم دقیقا میخوام یاد بگیرم چون خیلی تلاش کردم و نتونستم/میخوام شاید از طریق مهندسی معکوس متوجه بشم.اگه نه ممنون میشم بهم یاد بدید رفلکت و بامپ و دیسپلیسو چجوری تو فوتوشاپ در بیارم.هیچ منبع آموزشی پیدا نکردم.
قبلا عرض شرمندگی و ارادتمو خدمت آقا عارف گل کردم.
میدونم کار سختیه آموزش اینا.خیلی زمان گیره.حداقل یه منبع خوب که دقیقا سنگ آنتیکو بشه شبیه سارزی کردو آموزش بده معرفی کنید.
متشکر
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.
از نرم افزار shadermap pro استفاده بکنین یا crazy bump خیلی راحت همه چی میسازه.
برای دیسپلیس همین تکسچر رو سیاه سفید و کمی بلور بکن برای رفلکت هم همینطور.
 
سلام.
از نرم افزار shadermap pro استفاده بکنین یا crazy bump خیلی راحت همه چی میسازه.
برای دیسپلیس همین تکسچر رو سیاه سفید و کمی بلور بکن برای رفلکت هم همینطور.

مرسی عارف جان امیدوارم بتونم بسازمش.خبرشو میدم که باز مزاحمت بشم .تشکر قبلی و قلبی ;)
 
اینم از یه تست که هر کاری کردم مصنوعی تر از این نشد.تورو خدا منو کمک کنید.نمیدونم چرا انقد گیراییم پایینه.همه ترن کارایی که گفتیدو کردم ولی نمیشه.مخصوصا وقتی که میخوام عمق کارو بیشتر کنم که دیگه افتضاح میشه.الان بلورشو رو خود تنظیمات اولیه shader pro گذاشتم این شد.فقط diffuse داره متریالش.
به هیچ عنوان نمیشه close up ازش رندر قشنگ گرفت.از دور یکم قابل تحمله
چی کار کنم؟
test.jpgAspenSoLedgestn-TF_24_DISP.jpg
میخوام مثل این بشه رندر نهاییم که نمیشه:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
.

552416_520744201270438_556066672_n.jpg555410_320855791324902_140131116064038_733114_988377404_n.jpg
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c

ببین کل بهتری کار اینه که مجبور نباشیم به صورت سه بعدی دیسپلیس بدیم.مثلا اگه کنار یه گلدون میخوای این کارو کنی فقط یه فیس رو دیسپلیس بده بعد بالاش یه سنگ در پوش بزار. دیسپلیس سه بعدی هم سنگینه و کارو سخت میکنه.از حالت 2 بعدی هم میتونی استفاده کنی گوشه هاشو بعدا توی فتوشاپ درست کنی.
شما در درجه اول باید روی شیدر سازی تمرین کنی.
مثلا توی یه کاری زده بودم هم رفلکت داره هم گلاسینس هم بامپ هم نرمال بامپ هم دیسپلیس
render-close.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا